View Full Version : The New Order tournament (dutch)
Jeffz0r
07-02-2006, 10:52 AM
Linkje, volgens mij is de Young Link van Dave echt wel beter dan de jouwe XD
Dan had XTC hem nog steeds...
Linkje
07-02-2006, 03:43 PM
Linkje, volgens mij is de Young Link van Dave echt wel beter dan de jouwe XD
Ditto's win ik van dave en ik heb het gevoel dat ik beter ben dan dave met young link :p lekker puh dus ga seeden leren :p
(Prince) Shadow
07-03-2006, 06:56 AM
vraagje: ga je nu bij ssbb je naam veranderen in pitje? :p
Raikacchi
07-03-2006, 12:03 PM
@ trashtalking tourney's and dissing mine:
don't take it serieus XD
I know I'm not that long in 'smash-world' but I'm trying to fit in by comming to tourney's as much as I can and hosting my own to show im not just a one-day-flie
and yeah, dave is better smasher then me, but i got the feeling atm isn't / won't be for long.
and it only gets better :p
@ Raikacchi
ik heb nu ook vakantie. Cypher nog een weekje ofzo. mss kunnen wij dan ook gelijk komen?
ik kan jullie helaas niet op komen halen want heb mijn rijbewijs nog niet dankzij die tijdrekkers, ten tweede ik denk dat je zondag misschien kan komen ... met cypher eventueel ... mits hij katholiek is duh ... maar daar moet je maar effe donderdag of vrijdag met mij contact opnemen dan weet ik meer, en nee roy je mag wel komen maar niet slapen :P heb het vrijdag en zaterdag druk druk druk > < en mijn ouders ook, maar zondag zijn jullie welkom ... ik heb plaats voor 4 personen (exc. mijzelf) en dat wil ik dan uiterlijk op vrijdag weten want dan kan ik effe gauw nog boodschapjes doen voor het drinken bij mij :)
maar laat het weten Shadow je hebt mijn nummer hoop ik :P
greetz,
Raikacchi
Linkje
07-03-2006, 01:33 PM
vraagje: ga je nu bij ssbb je naam veranderen in pitje? :p
nee dan speel ik wel link -_- ik ga niet van men image af :p
nickname change komt niet :) andere character cker wel want y.l komt er niet in :S
Er komt vast wel iemand anders waarmee je bommen kunt spammen.
(Prince) Shadow
07-04-2006, 05:04 PM
ff kijken, ik moet nog wel wat werk afhebben voor maandag, maar ik denk dat het wel kan. nog ff aan cypher vragen
wtf @ katholiek? XD
Linkje
07-04-2006, 05:15 PM
Er komt vast wel iemand anders waarmee je bommen kunt spammen.
Bomb farts met wario :p
Raikacchi
07-04-2006, 06:20 PM
ff kijken, ik moet nog wel wat werk afhebben voor maandag, maar ik denk dat het wel kan. nog ff aan cypher vragen
wtf @ katholiek? XD
zondag he :P engeltjes dag bij de zondagse kerk :P lol
maar kweenie zeker of het kan :S ... we zijn hier druk bezig met verbouwen van de douche ... kmoet nog wel effe onderhandelen met mijn ouders :p
dus ik zie wel ... ik laat je het hier wel weten
greetz,
Raikacchi
(Prince) Shadow
07-07-2006, 09:41 AM
(via msn gemeld dat het niet door gaat)
jammer man. had wel gehoopt op nog wat oefening voor survival of the fittest.
mss door de weeks nog iets?
of iemand anders nog plannen?
door de weeks is trouwens beter. = gratis reizen dmv OV jaarkaart
Roy Were-ForUniMare
07-08-2006, 03:10 AM
Dit weekeind kank niej, kmoet op het huis passen en de dieren verzorgen >.<.
Wat is Mr. Silver zijn gewone naam eigenlijk als ik weten mag?
Roy Were-ForUniMare
07-08-2006, 03:14 AM
(via msn gemeld dat het niet door gaat)
jammer man. had wel gehoopt op nog wat oefening voor survival of the fittest.
mss door de weeks nog iets?
of iemand anders nog plannen?
door de weeks is trouwens beter. = gratis reizen dmv OV jaarkaart
Is het gratis door heel nl of alleen een gedeelte (ik ga te weinig met de trein om het te weten >.<) want anders zou ge misschien een keer door de week kunnen langskomen hier in de middel of nowhere Zeeland :p als je wilt natuurlijk.
(Crap, dubbel gepost... misschien had ik toch vroeger naar bed moeten gaan >.<;... excuses)
Wat is Mr. Silver zijn gewone naam eigenlijk als ik weten mag?
Matthijs. Zo heet ie.
Roy Were-ForUniMare
07-08-2006, 12:29 PM
Bedankt NGCXX voor het beantwoorden ^^ voor de makkelijkheid zal ik em wel gewoon silver blijven noemen XD.
Silver is toch ook een nl elite of niet?
En is hij nou beter met YLink dan Linkje dat is?
(Ik had op xtc3 nogal wat potjes tegen Silver gespeeld en hij gebruikte YLink en DK, en omdat Linkje zegt dat ie beter is dan Dave benk wel benieuwd :p .)
Pomodori
07-08-2006, 01:59 PM
Bedankt NGCXX voor het beantwoorden ^^ voor de makkelijkheid zal ik em wel gewoon silver blijven noemen XD.
Silver is toch ook een nl elite of niet?
(Ik had op xtc3 nogal wat potjes tegen Silver gespeeld en hij gebruikte YLink en DK, en omdat Linkje zegt dat ie beter is dan Dave benk wel benieuwd :p .)
nl elite? lol
ik ben een noob-smasher (heb nog nooit meegedaan met tournooi dus weet nie hoe ik sta tegenover de rest van nederland :P)
maar ben toch wel van plan met een tournament mee te doen
mss wel deze :D
Roy, ik denk dat Silver gestopt is met spelen.
Linkje
07-08-2006, 06:56 PM
Nope laatste matches heb ik toch echt gewonnen :P
hij heeft nog niet tegen dave zijn y.l gespeeld alleen dave zijn kirby :p
Roy Were-ForUniMare
07-09-2006, 01:27 AM
Roy, ik denk dat Silver gestopt is met spelen.
Ik hoop et niet, hij was een gezellige gast om tegen te spelenen hij is erg goed.
@ Linkje : Gefeli met je overwinningen dan:P.
En met Dave bedoel je Kirby Squad?
Ik zou best een potje tegen zijn Kirby willen spelen aangezien ik het best ben met Kirby na Roy.
En als in Brawl Roy eruit ga dan word Kirb mijn main, dan kank voor de zekerheid net zo goed meer met em spelen. (niet voor de besturing, want die zal wel iets anders gaan worden, neem ik aan)
Ik kom een andere keer waneer ik beter ben
Down A
07-09-2006, 08:15 AM
dat kan, moet je alvast oefenen met de soft g unit, iedereen(no matter skill :ohwell: ) uit limburg is welkom.
weet je ook meteen waar je staat tegenover het toernooi maar de beste manier om te leren blijft wel om naar een toernooi te gaan.
pm 1 van ons, we oefenen af en toe en dan kan je ook een keer komen.
het beste kan je shoe pm'en, die is het meeste op de boards denk ik zo
(Prince) Shadow
07-09-2006, 10:57 AM
morgen smashen bij BF thuis ^^
@roy
ja dat is door heel nederland :p
jij komt toch ook zaterdag en/of zondag naar sotf?
ff kijken wat ik de rest van de week nog te doen heb (behalve trainen voor dat toernooi ^^ )
Heeft dit toernooi inmiddels al een definitieve datum? Heb geen zin om dit moeras van spam helemaal door te lezen. -_-
Shadow, tot hoe laat blijf je. Ik kan namelijk alleen 's avonds komen. En ik kom alleen als we teams kunnen doen dus moeten jullie er nog zijn.
Roy Were-ForUniMare
07-09-2006, 04:37 PM
Nope, ik zal alleen naar The New Order gaan voorlopig en verder niets, kmoet eerst weer veel werken om geld te verdienen.
Aangezien ik de Wii will gaan pre-orderen en momenteel geen geld heb.
(Prince) Shadow
07-09-2006, 05:00 PM
@ marc
dan lees je de eerste post ;)
er is nog niet een vaste datum maar heeft zich wel beperkt tot 19-20 aug en het weekend daarna
@ngcxx
We kunnen wel teams doen maar van degene die ik meebreng (Zellos) moet je niet te veel verwachten. Cypher heeft nog tentamens dus zo doende kan hij niet mee.
@ roy
jammer... oh well, see you iig op TNOT en waarschijnlijk daarvoor ook nog wel es ;)
Roy Were-ForUniMare
07-09-2006, 06:05 PM
Jah, als ik wel geld heb dan zal ik misschien nog wel met een ander toernooi meedoen, maar alleen als Raikacchi ook gaat (dan heb ik gelijk een slaap plaats als het nodig is XD), dan heb ik ook gelijk een teamgenoot en een reisgenoot sinds dat het altijd ver reizen voor mij schijnt te zijn X3.
En natuurlijk zal ik nog wel een keer langskomen ofzow ^^.
Enne, kun je op het toernooi zelf een crew maken als je er nog geen hebt?
Raikacchi
07-09-2006, 06:11 PM
Jah, als ik wel geld heb dan zal ik misschien nog wel met een ander toernooi meedoen, maar alleen als Raikacchi ook gaat (dan heb ik gelijk een slaap plaats als het nodig is XD), dan heb ik ook gelijk een teamgenoot en een reisgenoot sinds dat het altijd ver reizen voor mij schijnt te zijn X3.
En natuurlijk zal ik nog wel een keer langskomen ofzow ^^.
Enne, kun je op het toernooi zelf een crew maken als je er nog geen hebt?
je vergeet ook een slaappartner *kuch kuch*
nu voel ik mij beledigd >.<
Roy Were-ForUniMare
07-09-2006, 06:41 PM
Je overleeft het wel >.>... als je beledigd ben dan moet je me maar met melee straffen... mocht je dat lukken >.<;...
Raikacchi
07-09-2006, 06:44 PM
Je overleeft het wel >.>... als je beledigd ben dan moet je me maar met melee straffen... mocht je dat lukken >.<;...
kom maar hierheen dan -.-
bornfidelity.com
07-10-2006, 07:48 AM
Jullie beiden zijn TE fout.
Roy Were-ForUniMare
07-10-2006, 09:51 AM
Dank je, ik voel me vereerd X3.
@ Rai: Ja ja, zodra ik weer geld heb V,v....
Raikacchi
07-10-2006, 06:10 PM
defineer dat eens Bornfidelty -.-
waarom zijn wij fout ???
jou antwoord : ...
en wat is daar fout aan dan ???
jou antwoord : ...
dus wat is het probleem ???
stilte :P (als ik het goed hebt dan) > <
bornfidelity.com
07-10-2006, 06:21 PM
*random flames*
heb je toch wat fout gedaan :p
Thomaz
07-10-2006, 07:34 PM
Harry, Wtf!
Raikacchi
07-11-2006, 01:30 PM
*random flames*
heb je toch wat fout gedaan :p
tis de bedoeling dat jij antwoord geeft op die vragen :P op die puntjes .. .daar komt jou antwoord te staan -.- dus geef maar antwoord op de vragen :P
Kirby Squad
07-14-2006, 07:21 AM
btw staat het vast dat het 19-20 augustus wordt??
want ik denk dat dan heel veel smashers niet zullen komen omdat die dan goat uit staan te zwaaien aangezien hij een half jaar weg gaat :p
-Linkje
-Tirune
-Reffie
-Marc
-Ik
-Vast nog een aantal :p
Thomaz
07-14-2006, 07:57 AM
Gaat ie dan op die datum weg? :O Anders wil ik hem eigenlijk ook wel gedag zeggen. XD
Kirby Squad
07-14-2006, 09:15 AM
yup 20 augustus gaat ie in rotterdam de boot op richting china en taiwan
Hij weet al wat ie voor me mee moet nemen, al was Thailand beter geweest. =p
Voeg Remen ook maar toe aan dat lijstje btw. ^^
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.