PDA

View Full Version : Survival of the Fittest!!! Tournament- all invited- July 15-16(The Netherlands)

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14

Z-N_Freak
07-09-2006, 09:57 AM
ja ok, alleen het lijkt alsof iedereen mij negeerd. Ze kunnen toch gewoon zeggen net als jij. Weet ik niet de host komt terug en zal wel antwoordt geven. Het lijkt gewoon net alsof ik wordt genegeerd en ik moet het snel weten. Mijn moeder wil het snel weten. Die rijdt namelijk en anders moet ik met de trein en dat is duurde + ik moet het dan zelf betalen >_>

Happosai
07-09-2006, 10:30 AM
misschien kom ik wel 0_o
was eigenlijk na de vorige zomervakantie ermee gestopt, omdat ik andere dingen aan mn hoofd had, nog nuttelozer =_= en in december ging de cube kapot, ik zou een nieuwe voor mn verjaardag krijgen, maar aangezien dat pas over 6 dagen is was ik het daar niet mee eens

ik moet wel een paar dingen weten:
hoe laat zal het ongeveer beginnen en hoe laat zal het zaterdag/zondag eindigen, ik moet gewoon een tijd hebben die ongeveer klopt
als ik zou kunnen komen moet ik ook een plek hebben om te slapen, aangezien ik vanuit Milheeze, erg dicht bij limburg (misschien een beetje te dicht bij limburg) moet komen en ik geen zin heb om twee keer 30 euro voor een retourtje te moeten betalen...
en wat is de treinroute van de limburgers en brabanders

voor de zekerheid post ik het nog maar eens ^^

over de slaapplaats, het maakt me niks uit waar ik slaap, op de grond, in het tuinhuisje, onder de bank, als ik maar ergens kan slapen (ik zal niemand tot last zijn)

bornfidelity.com
07-09-2006, 10:37 AM
ja ok, alleen het lijkt alsof iedereen mij negeerd. Ze kunnen toch gewoon zeggen net als jij. Weet ik niet de host komt terug en zal wel antwoordt geven. Het lijkt gewoon net alsof ik wordt genegeerd en ik moet het snel weten. Mijn moeder wil het snel weten. Die rijdt namelijk en anders moet ik met de trein en dat is duurde + ik moet het dan zelf betalen >_>

mensen negeren je niet opzettelijk, maar als ik geen antwoord weet op jou vraag ga ik ook niet posten 'ik weet het niet'. je kan ervan uitgaan dat degene die het wel weet (nnja) vroeg of laat zn eigen topic checkt en antwoord.

Z-N_Freak
07-09-2006, 10:45 AM
mja ok. kdacht dat mijn vraag dan mss te ver weg was gezakt en over het hoofd zou worden gezien :(

het spijt me om zo "uittevallen" :ohwell:

(Prince) Shadow
07-09-2006, 11:10 AM
bij de toernooien waar ik ben geweest is het het beste als je er tussen 11 en 12 uur bent.

UchihaJP
07-09-2006, 01:53 PM
iemand zin in naruto? =o

Exalador
07-09-2006, 10:24 PM
sign me up (Exalador)... my brother might come too but hes not sure yet... so.. i might ask to add him later

Hope
07-10-2006, 03:59 AM
do you guys play PAL or NTSC on the tourney?

FireMan.EXE
07-10-2006, 04:17 AM
iemand zin in naruto? =o

Ik kom niet + m'n Freeloader is toch al kapot, dus dan moet je maar weer het uit-duken met Linkje :P
Loopt best goed Nnja, met 47 man wordt het een puik toernooi als je het mij vraagt. Jammer dat ik geen tijd/zin heb om te komen :P

Kirby Squad
07-10-2006, 06:00 AM
do you guys play PAL or NTSC on the tourney?

PallepallePallepal

shoe
07-10-2006, 06:44 AM
Weert? Weert wtf kom langs de soft g-unit voeg me maar toe op msn koenbothmer@hotmail.com

Sparkie009
07-10-2006, 06:56 AM
Limburg is getting crowded. :laugh:

Riciardos
07-10-2006, 08:24 AM
He, ik kom trouwens zondag niet want dan vier ik m'n verjaardag :p

bornfidelity.com
07-10-2006, 06:30 PM
gefeliciteerd.

Happosai
07-10-2006, 06:50 PM
gefeliciteerd.

feliciteer mij en thomas dan ook maar :P

-wacht nog steeds op antwoord-

welke trein nemen de limburgers? ik neem aan dat we dezelfde route hebben vanaf eindhoven/den bosch?

Jeffz0r
07-10-2006, 07:24 PM
In de eerste post staat niet hoe laat je er moet zijn, maar ik ga voor nu maar ff uit van 11 uur.
Dit zou dan mij reisschema zijn:

trein:
10:00 i Hertogenbosch ('s) 3 Utrecht Centraal Intercity 830 NS
10:50 i Duivendrecht 5

metro:
vertrek: 10:55 station duivendrecht
aankomst: 10:58 metro bullewijk
metro 50
gvb
richting Gein

shoe
07-10-2006, 07:41 PM
Aangezien Soft G-unit afhankelijk is van Jeffzor als het op reizen aankomt zullen wij zorgen dat we in dezelfde trein zitten dan hem. Dat betekend dat wij om 8.46 de trein hebben in sittard. Dat word wel krap overstappen in Den Bosch, we hebben dan slechts 2 minuten, dus misschien ontbijten we in Den Bosch wat een wijziging van plannen zou betekenen, dan nemen we namelijk de trein van 8.16.

Soft G-unit: Met mijn arm is het beter, mijn ouders zijn op vakans, ik heb 2 tv's, 2 cubes, 2 mem-cards en 1 smash available :p, als jullie langs willen komen bel me dan f. Ieder ander die geinteresseerd mocht zijn, ik doel op mede-limbo's, maar anderen zijn ook welkom, bel me f op 046-4856049.

Toedels!

Z-N_Freak
07-11-2006, 08:37 AM
Ik wil even melden dat mijn vriend hyper sheiguy ook komt (heeft een account op dit forum). Echter hij kan dit niet zelf zeggen, want hij is zijn password vergeten >_>
Hij komt hier niet zo vaak geloof ik. Maar iig schrijf hem erbij ^^

edit: schrijf hem maar weer uit. Hij zegt net dat ie toch niet kan komen >_>
Nu is het ook niet zeker dat ik kan komen, maar ik ben **** aan het regelen dat het wel kan. Anders hebben jullie een cube minder, dat zou ook best lullig zijn.

Dus ik (Z_N-Freeak) blijf ingeschreven
hyper sheiguy, (als ie al was ingeschreven) weer uitschrijven of dus niet inschrijven.

TheGreenMachine
07-12-2006, 11:28 AM
NNJA kan momenteel niet op internet, daarom post ik het even:

***** BELANGRIJKE TOERNOOI MEDEDELING *****

de laptop die we zouden gebruiken voor het toernooi heeft het begeven, en het is zeker wel wenselijk om er een bij de hand te hebben voor de brackets enzo

is er iemand die een laptop mee zou willen nemen om ons een verschrikkelijke hoeveelheid werk te besparen?? PLEAAASEE??
Er kan dan natuurlijk wel iets geregeld worden met kwijtschelding van de entree ofzo.

PS

extra cubes zijn ook nog welkom, volgens mij missen we er nog 1 of 2.

beunhaas
07-12-2006, 11:35 AM
k kan ene cube meenemen

Player Pink
07-12-2006, 12:00 PM
ik kan ook een cube meenemen. Nnja kan je ook een tijd neerzetten 1e post hoe laat je ons ongeveer verwacht want ik heb niet zo'n zin om 26 pagina's spam door te zoeken T__T

thnx mate

Jeffz0r
07-12-2006, 01:07 PM
Ik neem ook wel een cube mee, zoals ik zondag al tegen Nnja zei. Player Pink, hij heeft nog geen tijd genoemd :/

bornfidelity.com
07-12-2006, 06:43 PM
LOL, vrijdagnacht ben ik op 5 days off in Amsterdam, ik ga dan gelijk door hiernaartoe. NNja, hoelaat kan ik bij de venue? vanaf 5.00 sochtends sta ik op straat :p

Thomaz
07-12-2006, 06:57 PM
Ik ben op zich wel bereid mijn laptop mee te nemen, maar hoe laat moet ik dan aanwezig zijn?

Exalador
07-12-2006, 07:12 PM
Last minute addition: A friend of mine (nickname: Stewie) also wants to join... still no word from my brother... and i saw i am still not signed up... so once again:

Sign me (Exalador) and Stewie up
thx.... btw... all tournaments will be played on both days? (so every tournament is played twice?) or are some tournaments on saturday and some on sunday? if so... which ones when?

Z-N_Freak
07-12-2006, 07:15 PM
ik kan ook een cube meenemen. Nnja kan je ook een tijd neerzetten 1e post hoe laat je ons ongeveer verwacht want ik heb niet zo'n zin om 26 pagina's spam door te zoeken T__T

thnx mate

Het staat nergens en Nnja kan niet online, dat werd net gezegd. Is er toevallig iemand anders die het weet (ik wil het namelijk ook weten, meerdere mensen nu en het toernooi is al over 2 dagen >_>

Ik kan zo niets regelen (ik ga niet met de trein) ik moet dus echt is weten wanneer het begint. Please *cries*

bornfidelity.com
07-12-2006, 08:04 PM
Het staat nergens en Nnja kan niet online, dat werd net gezegd. Is er toevallig iemand anders die het weet (ik wil het namelijk ook weten, meerdere mensen nu en het toernooi is al over 2 dagen >_>

Ik kan zo niets regelen (ik ga niet met de trein) ik moet dus echt is weten wanneer het begint. Please *cries*

Om elf uur aanwezig zijn.
het begint zowenzo niet voor elf uur en een beetje toernooi begint ook niet na twaalf uur (een uur hoogstens) dus als je er om elf uur bent komt alles goed, mocht NNja nks meer laten weten.

TheGreenMachine
07-13-2006, 02:14 AM
Ik ben op zich wel bereid mijn laptop mee te nemen, maar hoe laat moet ik dan aanwezig zijn?

het zou erg fijn zijn als je de laptop mee wilt nemen. Ik denk dat BF wel redelijk in de buurt zit met 11 uur als aanwezigheidstijd, maar hierover later vandaag meer als ik Nnja weer gesproken heb.

rensie nr1
07-13-2006, 03:19 AM
Last minute addition: A friend of mine (nickname: Stewie) also wants to join... still no word from my brother... and i saw i am still not signed up... so once again:

Sign me (Exalador) and Stewie up
thx.... btw... all tournaments will be played on both days? (so every tournament is played twice?) or are some tournaments on saturday and some on sunday? if so... which ones when?

zaterdag is singels en zondag is teams verder weet ik niet maar dat boeit toch niet.

Happosai
07-13-2006, 06:45 AM
graag ieders attentie:

zou het mogelijk zijn dat ik ergens kan slapen, waar maakt niks uit, omdat ik anders 2 keer helemaal vanuit zuidoost brabant met de trein moet, ik heb namelijk eerst confirmatie nodig van een slaapplek alvorens ik mag gaan

bornfidelity.com
07-13-2006, 07:07 AM
Het is warm weer en zo hard zijn de straten van Amsterdam niet.
Als je een paar namen noemt van zekere Amsterdamse smashers durft ook niemand je meer te beroven. Dus wat is het probleem xD

Kirby Squad
07-13-2006, 08:19 AM
ik neem geen laptop mee naar de bijlmer :p

Zgetto
07-13-2006, 09:13 AM
voor het geval dat als nnja mijn post heeft gemist en niet meer online komt voor zaterdag,
ik kom op zaterdag .

TheGreenMachine
07-13-2006, 09:20 AM
OK ik weet meer, dus even een update. Als iedereen probeert zo rond half elf/elf uur aanwezig te zijn is dat prima, dan begint het toernooi om 12 uur als alles goed gaat.

Thomaz, kan je nog even bevestigen dat je de laptop mee kan nemen? onze dank is zeer groot

*edit*

Nog even voor de mensen die zich hebben ingeschreven maar geen reactie hebben gekregen:
De venue zit nog lang niet vol dus iedereen is welkom!

Z-N_Freak
07-13-2006, 09:40 AM
ok das mooi, ik wil namelijk alsnog mijn vriend hyper sheiguy (Sheimy) aanmelden. Nu is het ook zeker dat ik kan komen *is happy* :) :) :) :)

en er om 11 uur zijn redt ik wel :)

Savior
07-13-2006, 10:10 AM
*Bedenkt dat hij nog steeds niet weet hoe hij ernaar toe moet gaan*

Kut, en ik heb geen zin om te kijken :P

Edit:
Het is warm weer en zo hard zijn de straten van Amsterdam niet.
Als je een paar namen noemt van zekere Amsterdamse smashers durft ook niemand je meer te beroven. Dus wat is het probleem xD

Dat zal je wel merken als je daar om 5 uur bent :P

Nog een Edit!:

Bf, schrijf maar voor ons een MM op :P

bornfidelity.com
07-13-2006, 10:20 AM
Bf, schrijf maar voor ons een MM op :P

1 eur MM. Sure. Mijn Falco vs jouw Sheik. Mijn counterpick: FD
xD

Thomaz
07-13-2006, 11:52 AM
OK ik weet meer, dus even een update. Als iedereen probeert zo rond half elf/elf uur aanwezig te zijn is dat prima, dan begint het toernooi om 12 uur als alles goed gaat.

Thomaz, kan je nog even bevestigen dat je de laptop mee kan nemen? onze dank is zeer groot

*edit*

Nog even voor de mensen die zich hebben ingeschreven maar geen reactie hebben gekregen:
De venue zit nog lang niet vol dus iedereen is welkom!
Alleen als ik de zekerheid dat er niet gekloot wordt met de laptop en dat ie niet gepikt wordt ofzo. =O

TheGreenMachine
07-13-2006, 12:22 PM
Alleen als ik de zekerheid dat er niet gekloot wordt met de laptop en dat ie niet gepikt wordt ofzo. =O

Nnja zal em alleen gebruiken voor het maken van de pools, dus het lijkt me dat we dat wel kunnen garanderen :)

nnja
07-13-2006, 01:55 PM
LOL, vrijdagnacht ben ik op 5 days off in Amsterdam, ik ga dan gelijk door hiernaartoe. NNja, hoelaat kan ik bij de venue? vanaf 5.00 sochtends sta ik op straat :p

ik ben om 7 uur al of eerder zelfs bij de venue...
als je mij ff een belletje geeft kan k je wel opvangen, kan je me meteen helpen :D
tel nr 1ste page