View Full Version : Survival of the Fittest!!! Tournament- all invited- July 15-16(The Netherlands)
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
Z-N_Freak
07-03-2006, 07:36 PM
ik gebruik idd vaker dtilt en dan jump fair, maar af en toe heb ik zin om idd die gozer 300 damage te laten krijgen en ehm dan dood te zien vallen. Heel soms raakt die Link me en komt ie terug, maar dan mep ik ehm en ligt ie het veld af (300 damage :chuckle: )
bornfidelity.com
07-04-2006, 06:02 AM
Dan komt die link toch echt niet goed terug. In high level play wordt die ketting NOOIT gebruikt, tenzij de speler grappig wil zijn.
Maar in high level play wordt link OOK niet gebruikt :p
(**** germ. zelfs makenshi is overgestapt op marth.)
beunhaas; waarom doorcomboen als de sheik al genoeg damage heeft dat je m kan edgeguarden? met een dsmash of bair rag je m weer van de rand af en krijg je sneller n KO dan met het proberen van een combo die hoogstwaarschijnlijk niet lukt omdat de sheik al teveel damage heeft (je was haar tenlotte al aant edgeguarden).
Volges mij kan je wel f-smashen na roll, als je op het goede moment rollt zodat sheik net niet de edge pakken kan, en dan meteen f-smash op up-b lag. Ik ben er niet 100% zeker van of Sheik niet kan sheilden, maar volgens Sparkie werkt het.
Sparkie009
07-04-2006, 01:32 PM
shoe heeft dat namelijk 'n keer gedaan vandaag. Je moet al aan 't rollen zijn als Sheik aankomt. Ze land dan als jij stopt met rollen en in haar lag kun je je fsmash s'rop gooien. Roltiming moet perfect zijn: de ledge moet nog bezet zijn, maar je moet d'r ver genoeg vanaf zijn om de lag te kunnen benutten.
Dtotheaimo
07-04-2006, 03:43 PM
Ik kan niet (meer) komen, schrijf mij en Boy maar uit.
(Prince) Shadow
07-04-2006, 04:36 PM
Yeah vissen ftw!!!
vissen >>>>>> needles
mss is needle wel snellere dood, maar het vissen gaat niet alleen om het killen ;)
psylogical pwnd my friend :p
(Prince) Shadow
07-04-2006, 05:00 PM
Dan komt die link toch echt niet goed terug. In high level play wordt die ketting NOOIT gebruikt, tenzij de speler grappig wil zijn.
Doraki had er anders nog wel moeite mee en hem kan je niet low lvl noemen ;)
1 stock over XD
(ja je blijft dit verhaal horen als het over vissen gaat :p )
Savior
07-04-2006, 06:07 PM
>_> ik durf te wedden datie BF'de
beunhaas
07-05-2006, 05:01 AM
heb iemand zin om dit weekend te smashe ofzo? Beetje training voor SOTF?? Maar dan moet het wel een beetje kut weer zijn :p
Savior
07-05-2006, 06:56 AM
Ik zeker, maar dikke kans dat ik niet kan :(
beunhaas
07-05-2006, 07:28 AM
Ik zeker, maar dikke kans dat ik niet kan :(
hou me op de hoogte :)
(Prince) Shadow
07-06-2006, 10:09 AM
er is zondag mss wat te doen bij Raikacchi, maar ze zijn wel met een verbouwing bezig, dus weet niet precies hoeveel mensen kunnen komen
Savior
07-06-2006, 03:51 PM
Screw, ik kan niet >_>
Happosai
07-06-2006, 04:12 PM
misschien kom ik wel 0_o
was eigenlijk na de vorige zomervakantie ermee gestopt, omdat ik andere dingen aan mn hoofd had, nog nuttelozer =_= en in december ging de cube kapot, ik zou een nieuwe voor mn verjaardag krijgen, maar aangezien dat pas over 6 dagen is was ik het daar niet mee eens
ik moet wel een paar dingen weten:
hoe laat zal het ongeveer beginnen en hoe laat zal het zaterdag/zondag eindigen, ik moet gewoon een tijd hebben die ongeveer klopt
als ik zou kunnen komen moet ik ook een plek hebben om te slapen, aangezien ik vanuit Milheeze, erg dicht bij limburg (misschien een beetje te dicht bij limburg) moet komen en ik geen zin heb om twee keer 30 euro voor een retourtje te moeten betalen...
en wat is de treinroute van de limburgers en brabanders
Savior
07-06-2006, 05:18 PM
O wacht, je bent dave niet, bah, ik dacht al, gestopt enzo o_O
misschien een beetje te dicht bij limburg
GTFO noob moneymatch
Savior
07-06-2006, 05:54 PM
Omg, nieuwe sig, woot, thanks shadow :)
Zgetto
07-06-2006, 06:38 PM
ik wil me graag inschrijven voor zaterdag(singles and low tiers)
het wordt mijn eerste toernooi en ben wel benieuwd hoe ik het doe( geen hoge verwachtingen)
de naam is : Zgetto
Happosai
07-07-2006, 04:43 AM
GTFO noob moneymatch
is goed schoen, ik had wel verwacht dat je zoiets zou zeggen :embarrass
1€ als ik kan komen dan he :P
lees ik de hele thread, kom ik erachter dat er misschien 3 zinnige posts instaan en dat de rest spam is van bornsaviour.spam >_>
er is ook nog ene jeffzor die ik uitdaag voor een mm €1, en amsah ook--> mijn sheik vs falco 1€
alle mm best of 3 random stage
Top! Als je niet moet zeilen -_-
Happosai
07-07-2006, 06:45 AM
Top! Als je niet moet zeilen -_-
ach ja :P dat is pas weer over een paar weken lmao
bornfidelity.com
07-07-2006, 06:53 AM
*geldnood*
ik kom iig zaterdag. zondag = onzeker wegens blutheid. DAMMIT
TEAMS OP ZATERDAG PLZ
(Prince) Shadow
07-07-2006, 09:34 AM
no way! team supreme kick jullie aarzen op het team toernooi!!
Cypher komt sowieso alleen zondag en wat zellos en ik doen is nog niet zeker. mss allebei de dagen of alleen zondag.
zondag moeten jullie gewoon komen XD
bornsavior.spam Vs Team Supreme = een must fight!!! ^_^
mss als je niet zoveel mm's verliest (dus niet zoveel mm's speelt ;) ) dat je dan wel geld genoeg heb om te komen.
reffie2
07-07-2006, 01:24 PM
Op welke dag wordt wat gehouden? Wanneer singles,teams enz.? Ik kan namelijk alleen op zondag komen ivm werk. Als het kan zou ik graag 2vs2 op zondag gehouden willen worden.
Savior
07-07-2006, 06:11 PM
Cancel Je Moneymatches! Nu!!!!
Z-N_Freak
07-07-2006, 11:07 PM
no way! team supreme kick jullie aarzen op het team toernooi!!
Cypher komt sowieso alleen zondag en wat zellos en ik doen is nog niet zeker. mss allebei de dagen of alleen zondag.
zondag moeten jullie gewoon komen XD
bornsavior.spam Vs Team Supreme = een must fight!!! ^_^
mss als je niet zoveel mm's verliest (dus niet zoveel mm's speelt ;) ) dat je dan wel geld genoeg heb om te komen.
Hij heeft een euro van mij gewonnen >_>
ik weet het ik ben n00b, maar ik speelde met Faclo en ik kwam er achter dat ik dus gewoon te traag was met Faclo. Nu speel ik met Sheik >_> Ik zie jullie denken die is sneller....
iig ik vind haar/hem??? lekkerder spelen :)
Happosai
07-08-2006, 05:21 AM
Hij heeft een euro van mij gewonnen >_>
ik weet het ik ben n00b, maar ik speelde met Faclo en ik kwam er achter dat ik dus gewoon te traag was met Faclo. Nu speel ik met Sheik >_> Ik zie jullie denken die is sneller....
iig ik vind haar/hem??? lekkerder spelen :)
sheik is een man wat denk jij wel niet man =_= /sarcastic
bornfidelity.com
07-08-2006, 06:32 AM
Cancel Je Moneymatches! Nu!!!!
leen me es geld. :p
nee k red t wel. moet wel mn salaris even komen.
Jeffz0r
07-08-2006, 07:36 AM
shoe heeft dat namelijk 'n keer gedaan vandaag. Je moet al aan 't rollen zijn als Sheik aankomt. Ze land dan als jij stopt met rollen en in haar lag kun je je fsmash s'rop gooien. Roltiming moet perfect zijn: de ledge moet nog bezet zijn, maar je moet d'r ver genoeg vanaf zijn om de lag te kunnen benutten.
Als je als Falco al gaat rollen als Sheik aankomt, dan kan Sheik volgens mij nog gewoon aan de rand gaan hangen, mits z'n reflexen snel genoeg zijn natuurlijk :)
jeffz0r vs midget too good..
spam lol
6. When the match starts and one player has to SD in order to have his required stock(such as 4 stock vs 3 stock) the person who has to wait may not charge anything such as needles, charge shot, shadowball, etc. It would be if the person just stood still. The player that has to SD may not harm the other opponent.
Lees dat.
the person who has to wait may not charge anything such as needles, charge shot, shadowball, etc.
Vooral dit stuk klopt niets van. Wie speelt er nou Mewtwo in crews :/
Z-N_Freak
07-08-2006, 11:30 AM
Ik zeg nogmaals: Ik kom zondag dus niet. (haal me er dus maar is van af ;) )
ennu, wanneer begint het nou? hoe laat? Wil ik graag weten :)
Linkje
07-08-2006, 06:58 PM
Lees dat.
Vooral dit stuk klopt niets van. Wie speelt er nou Mewtwo in crews :/
zelfde vraag als wie neemt er nou young link of pichu of bowser in crews -_-
zelfde vraag als wie neemt er nou young link of pichu of bowser in crews -_-
Niemand =p Behalve jij natuurlijk Linkje, gefeliciteerd.
Btw, iemand up voor Low tier team MM's tegen Johnny en ik?
Z-N_Freak
07-08-2006, 07:43 PM
Weet er iemand hoe laat het begint? Ik heb anders nogal probleem met vervoer (mijn moeder brengt me =P )
Down A
07-08-2006, 10:42 PM
Vet klote maar ik moet dan werken en ik kom er niet onder uit dus ik kan niet komen.
bf, moneymatch op het volgede toernooi.
wie het ook waren... ik represent de soft g unit ook het volgende toernooi in de (lowtier?)crewmatch.
verder, vind het heel jammer, wou graag kijken hoeveel beter ik geworden was maar haal me dus maar van de lijst.
Shoe sparky en aart... nu ik niet kom, moet een van jullie fatsoendelijk spelen om limburg´s eer te verdedigen
beunhaas
07-09-2006, 07:43 AM
Nog 6 dagen !!!! ik heb dr zin in :)
Z-N_Freak
07-09-2006, 09:38 AM
niemand leest mijn posts ofso, hey wacht, dan kan ik dus spammen :)
voor de mensen die mijn posts wel zien (zijn er bedroevend weinig)
HOE LAAT BEGINT DIT TOERNOOI!?!?!?!
de host komt vandaag terug uit zweden. wacht gewoon rustig tot ie antwoord geeft.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.