View Full Version : Ushost 2 - Results Are Up (Dutch)
Kirby Squad
08-02-2006, 06:57 PM
mwuahahaha
Linkje
08-05-2006, 07:00 AM
ganondorf lach :O ?
van binnen blijf je toch altijd een young link en een ganondorf
naja een kwade young link :p
De volgende mensen moeten nog confirmen:
- TiRune
- Piisuke
- MrSilver
- Faab
- Johnnyboy
- Crash&Burn
- NGCXX
- Bornfidelity.com
Ik weet dat sommigen op vakantie zijn, maar ik heb bijvoorbeeld Piisuke en TiRune heel recentelijk nog zien posten. Confirm alstjeblieft snel dus.
Daarnaast nog kort iets over de stages. Ik weet dat de nieuwe ruleset voor stages nog een beetje in zijn experimentele fase zit, maar we hebben denk ik wel een redelijk idee waar we naartoe willen. Ik stel de volgende ruleset voor:
Random: Final Destination, Dream Land N64, Fountain of Dreams, Pokémon Stadium
Counterpicks: Yoshi’s Story, Brinstar, Mute City, Kongo Jungle N64, Battlefield, Rainbow Ride, Jungle Japes
Banned: Icicle Mountain, Princess Peach’s Castle, Kongo Jungle, Great Bay, Hyrule Temple, Yoshi’s Island, Green Greens, Corneria, Venom, Flat Zone, Brinstar Depths, Onett, Fourside, Big Blue, Poké Floats, Mushroom Kingdom, Mushroom Kingdom II, Yoshi’s Island N64
Discussiepunten zijn Battlefield, Corneria en Fourside (en misschien Yoshi's story en Onett). Dit toernooi is niet heel erg groot, dus hier kunnen we een beetje met de stages experimenteren. Misschien dat we na dit toernooi met z'n allen een algemene ruleset op kunnen stellen, maar dat zien we later wel. Ik hoop dat Slayer Link met deze ruleset kan leven ;) Remember, het is maar een experiment.
EDIT: Klein foutje, ik bedoelde Princess Peach’s Castle bij de gebande stages te zetten.
rensie nr1
08-05-2006, 11:06 AM
Ik vraag me af waarom corneria er uit? En waarom poke floats er uit? En rainbow ride en peach's castle aan?
bornfidelity.com
08-05-2006, 01:24 PM
onett en fourside bannen for the lose.
wat hebben mensen tegen fourside >_>
walljumpen kan niet infinite
die ufo is alleen maar leuk
en tegen campen hebben we een tijdslimiet
het enige probleem is peach bomber stall en dan bannen we *dat* toch gewoon ^^
Kirby Squad
08-06-2006, 08:07 AM
Ik vind je ruleset goed hoor Utto :) En aangezien niemand nog weet wat goed gaat werken moet niemand zeuren :p.
Ow en BF het vervelende aan die Ufo is dat zodra die Ufo in beeld komt het beeld zich daarop gaat focussen dus als je aan de andere kant aan het vechten bent zoomt het hele beeld uit... Das vervelend
bornfidelity.com
08-06-2006, 08:17 AM
Ik vind je ruleset goed hoor Utto :) En aangezien niemand nog weet wat goed gaat werken moet niemand zeuren :p.
Ow en BF het vervelende aan die Ufo is dat zodra die Ufo in beeld komt het beeld zich daarop gaat focussen dus als je aan de andere kant aan het vechten bent zoomt het hele beeld uit... Das vervelend
geen probleem voor mensen met goede ogen ^^
edit: dit is al over 4 dagen!! lol
waar is het ookalweer? :p ohja apeldoorn
retourjte 30 euro. hmmz.
*kijkt in portemonnee*
*hoopt dat johnnyboy meegaat zodat ik met korting kan reizen* :P
onett en fourside bannen for the lose.
wat hebben mensen tegen fourside >_>
walljumpen kan niet infinite
die ufo is alleen maar leuk
en tegen campen hebben we een tijdslimiet
het enige probleem is peach bomber stall en dan bannen we *dat* toch gewoon ^^
Allemaal leuk en aardig, maar kom je nou of niet?
bornfidelity.com
08-06-2006, 08:25 AM
heb net geedit lol :P
edit van deze edit-edit:
waarom ookalweer peach's castle bannen? tis n heerlijke stage voor pikachu ^^
beunhaas
08-06-2006, 09:16 AM
Vanwege "muren" en knoppen die het beeld vertragen en bullit bills en als je wilt recoveren onduidelijk zichtbaar als je rechts of linksonder zit
Tegen campen een tijdslimiet? Wtf heb jij gesnoven? Campen is vaak juist het abusen van de tijdslimiet. Princess Peach's Castle wordt met name gebanned ivm wallcampen btw. Dit en andere punten (ook over andere stages) staan in die andere topic.
Maar dat terzijde. Succes iedereen (met name Goat)! ^^
ik kan mayB niet komen...kmoet namelijk werken...maar ik doe mn best om toch te komen,want ik wil dit niet missen...
Player Pink
08-08-2006, 07:44 AM
joey komt niet ik wel
Kirby Squad
08-08-2006, 07:50 AM
Jeeeeeeeeeeeeey Michael Michael w0000t :p
Johnnyboy
08-08-2006, 09:10 AM
Confirm mij maar.
NGCXX komt niet, die zit nog steeds met z'n reet in Frankrijk.
Is daar iets mis mee!?:mad:
Kirby Squad
08-08-2006, 02:56 PM
Ja er zitten daar Fransozen
Waaronder JD, beste matches die ik in tijden gehad heb. ^^
Thomaz
08-08-2006, 04:21 PM
Momenteel zit JD in Amerika als het goed is. :O
Ten minste, dacht ik. >__>
Kirby Squad
08-08-2006, 05:44 PM
Marc zijn imaginary friend heet ook JD.
Mijn imaginary friend heet Kevin. Geen leugens over me verspreiden, Dave.
JD is 3 augustus pas richting Parijs (en vanaf daar Amerika) vertrokken, dus ik kon hem op 2 augustus nog net treffen. De Franse hasj is beter dan ik verwacht had. =p
Linkje
08-09-2006, 08:07 AM
***** een beetje hasj roken ik had beter van je verw8 marc maar je bent toch push over *****
Kirby Squad
08-09-2006, 10:30 AM
Snake bestaat uit polygonen en pixles :p
bornfidelity.com
08-09-2006, 01:05 PM
omgggg ik kan niet komen ;_;
*private reasons* lol :P
Ik heb nog vier mensen die niet geconfirmed hebben (ik ga ervan uit dat Silver niet meer komt). Ik houd er rekening mee dat die mensen wel komen, zo niet is dat verder geen probleem.
Zorg dat je allemaal de trein neemt vanuit Utrecht die om 11:05 in Apeldoorn aankomt (of zorg dat je in ieder geval rond 11 uur op het station bent). Vergeet niet 1 euro mee te nemen voor de bus!
Als iemand mijn mobiele nummer nog moet hebben, PM me dan. Als je er om 11:05 niet bent en ik heb geen idee hoe ik je moet bereiken, dan ga ik niet op je wachten.
Linkje
08-09-2006, 03:38 PM
:(
Snake rookt ook.
hij schiet zichzelf ook door zijn mond :s
Johnnyboy
08-09-2006, 05:10 PM
CHOTFER!>_<
Ik kan ook niet meer komen.
M'n baas heeft me fijn voor morgenochtend ingepland.:urg:
bornfidelity.com
08-09-2006, 05:37 PM
...is crew ATM nu niet vertegenwoordigd? >_>
Kirby Squad
08-09-2006, 05:43 PM
Nou TiRune komt ook :p
Helios
08-09-2006, 06:33 PM
Good luck people, greetings from the US of A! =)
Thomaz
08-09-2006, 08:22 PM
Thanks, Chris. Good luck to you too. ^__^
Anyway, maar sinds wanneer zit TiRune bij ATM? <____<
bornfidelity.com
08-09-2006, 08:41 PM
zit ie niet. maar hij doet graag alsof.
sinds hij gevierstocked is door Ivo in een toernooimatch mag hij er niet meer bij ^^
Savior
08-10-2006, 06:32 AM
o_O
Nou, succes mensen, goh, ik vraag me af wie er zal winnen >_>
Thomaz
08-10-2006, 08:40 AM
Oh, ****, ik heb me in de datum vergist. >_________________<
Ach ja, succes verder iedereen. =P
Oh, ****, ik heb me in de datum vergist. >_________________<
Ach ja, succes verder iedereen. =P
Je weet niet wat je mist.
Thomaz
08-10-2006, 10:38 AM
=(
ten chars.
FACKERDEFACKERFACK TYFUS NS
sorry dat ik er niet was ik was naar Utrecht gegaan en toen stuurde die domme kut aan de infobalie me naar het verkeerde station en toen zou ik te laat komen en ben ik omgedraaid. FACKING 7 uur voor materfacking nix in de facking bus en tyfus facking trein 7 uur!! maarja ik hoop dat iedereen zich vermaakt enzo en ik zie jullie wel weer. KUTNS
Heeft m'n geit al gewonnen?
LOL, dat plaatje. Good ****, Remen en Reffie. ^^
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.