PDA

View Full Version : Smash Toernooi hengelo Ov 18 November |*results*|

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]

Coen
11-21-2006, 02:29 AM
[QUOTE=Marc;1913388]Het gaat om het vechten. Te veel tijd over hebben om eindeloos te breeden heeft niks te maken met skills.QUOTE]

Wat ik wil zeggen is dat de Metagame van Netbattle heel anders is dan die van Wi-fi. Je ziet niet TELKENS WEER diezelfde Skarmory, Blissey, Snorlax of Salamence, omdat mensen zieke moeite zouden moeten doen om een perfecte te krijgen. Diversiteit ftw. Nieuwe pokemon, nieuwe aanvallen etc geven ook meer opties.

mr_joey132
11-21-2006, 02:56 AM
Het was ook maar een grapje xD
Niet alles hoeft serieus genomen te worden =P

anyway, mss ben ik inmiddels wel beter geworden (dan eerst) ^-^
Dus mss is het gat inmiddels al weer kleiner geworden.

Maar goed, dat zie ik wel op JT5 ^-^

Ik zag net ook dat die portomonee terug was gevonden. Das mooi ^-^
Maar ik vraag me af, is er niet iemand ofso in de community die niemand kent en op beide toernooien is geweest(het geld van Amsah is toch ook nog steeds kwijt... )? Het zou kunnen dat het dezelfde persoon was en als diegene ook naar JST5 komt =/

Degene die wij er van verdenken kwam niet op ZEST..

@ degene die shadow's portemonnee heeft gejat: jij bent het verdriet van de mensheid.

Happosai
11-21-2006, 03:30 AM
Het gaat om het vechten. Te veel tijd over hebben om eindeloos te breeden heeft niks te maken met skills.

Wat ik wil zeggen is dat de Metagame van Netbattle heel anders is dan die van Wi-fi. Je ziet niet TELKENS WEER diezelfde Skarmory, Blissey, Snorlax of Salamence, omdat mensen zieke moeite zouden moeten doen om een perfecte te krijgen. Diversiteit ftw. Nieuwe pokemon, nieuwe aanvallen etc geven ook meer opties.

ach ja, ik had 4 boxen vol met beldums, toen ik erachter kwam dat als ik mijn spel reset ik in steven zijn huis een perfecte beldum kan krijgen met alsmaar resetten =-=

@ Marc misschien een emailadres

mr_joey132
11-21-2006, 03:52 AM
zitten ze hier nou echt over pokemon te praten? O_o

Marc
11-21-2006, 11:10 AM

Welke wi-fi? Ik heb nog geen Diamond of Pearl. Mensen moeten even goed moeite doen voor een perfecte andere Pokémon, alleen houden ze vaak vast aan bijv. hun starter in de spellen zelf. De diversiteit op Netbattle is tegenwoordig wel behoorlijk treurig, maar daardoor werkt mijn team erg goed (counters ftw), die paar keer dat ik er nog kom. :x

Happosai: marcihagen@hotmail.com
Ik dacht dat dat zo'n beetje publiek bezit was inmiddels. =p

bornfidelity.com
11-21-2006, 12:25 PM
pokemon op papier
dat is pas skills

^^

YAY 2-1 tegen dave in pools. ok verloren maar toch. ik kom je halen volgende keer :p
amsah ben je al bang voor me? :p
utto volgende keer mn wraak.
ivo ons team ownde hard jammer van de pech-dingetjes :p

de rest, good ****. en shadow tofheid van terug portemonnee. en adam good **** falco maar meer grabben en minder sidesteppen :p

Marc
11-21-2006, 03:05 PM
Want iedereen weet hoe goed de grab van Falco is en hoeveel followups die wel niet heeft.

...

Johnnyboy
11-21-2006, 03:26 PM
Want iedereen weet hoe goed de grab van Falco is en hoeveel followups die wel niet heeft.

...

Hij weet waar hij het over heeft, want hij is tenslotte "de Falco-expert".:rolleyes:

bornfidelity.com
11-21-2006, 03:46 PM
dthrow to chase ftw.
uthrow to leet hax combo ook ftw!

en wat johnny niet weet is dat die smilie in zijn post eigenlijk een respect-smilie is, vermomd als sarcasme-smilie :p

mr_joey132
11-21-2006, 03:57 PM
word ik nu smash director? :P

Johnnyboy
11-21-2006, 04:00 PM
dthrow to wrong direction chase ftw.
uthrow to side-B suicide ook ftw!

Fix'd

En Respect....voor wat?

On-topic: Good **** at Ivo.:chuckle:

bornfidelity.com
11-21-2006, 04:34 PM
ik heb vorige keer je nog 2x geraakt met dthrow naar chase met fsmash -_-

en uthrow to suicide zou alleen maar mooi zijn ^_____^

A-D
11-22-2006, 10:55 AM
thnx bf..^^ En Station Wafels FTW ofniet :D

Nihonjin
11-22-2006, 11:18 AM
word ik nu smash director? :P

Alleen als je je daarvoor opgeeft -_-'

(Prince) Shadow
11-22-2006, 12:46 PM
Maar ik vraag me af, is er niet iemand ofso in de community die niemand kent en op beide toernooien is geweest(het geld van Amsah is toch ook nog steeds kwijt... )? Het zou kunnen dat het dezelfde persoon was en als diegene ook naar JST5 komt =/

Nee, volgens mij komt de Killerness gang niet naar JST5 (en anders wil ik een onmiddelijke ban voor hun:grrr: )

bornfidelity.com
11-22-2006, 12:55 PM
thnx bf..^^ En Station Wafels FTW ofniet :D

ohja daswaar
stroopwafels ftl noem ze maar steenwafels lol