View Full Version : Smash Toernooi hengelo Ov 18 November |*results*|
Pages :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Jeffz0r
10-07-2006, 05:05 PM
Wat heeft dat er mee te maken? XD
Kragen
10-07-2006, 05:14 PM
Linkje, ik wil een Y Link ditto ;)
Friendly, of course
Linkje
10-07-2006, 06:29 PM
sure 10 characters ftw
Sjeele
10-09-2006, 12:12 PM
Is er al wat meer nieuws bekend??
Waar?? Wanneer?? Regels??
mr_joey132
10-09-2006, 12:18 PM
nou... kheb een beetje een probleem met de ruimte, misschien gaat de perfecte ruimte niet door >_> morgen ga ik er heen en weet ik (denk ik) zeker of het kan of niet... maar ik heb nog een reserve plan, een blokhut of iets van de scouting, had ik via internet gezien, daar ga ik wel ff heen als het morgen niks wordt. Maar daar moet je wel betalen voor huur -.- maar morgen weet ik dus meer.
wanneer weet ik ook nog niet, moet ik kijken of de ruimte beschikbaar is, ik hoop zondag 29 oktober of zondag 5 november.
regels ook nog niet, maar ik doe waarschijnlijk gewoon standaard regels.
(Prince) Shadow
10-10-2006, 01:00 PM
bij mijn toernooi hadden we ook een lastminute-venue moeten regelen omdat we opeens uit de andere werden gekickt.
een goede plek (ligging,etc) is van groot belang.
gelukkig hebben we voor het volgende toernooi een betere plek gevonden in rotterdam.
Exalador
10-10-2006, 01:09 PM
???????? jullie volgende tournooi wordt in rotterdam? wordt nog een hele klus om alle spullen die je zelf regelt daarheen te sleuren dan... of ga je tvs hure?
mr_joey132
10-10-2006, 01:37 PM
ik hou hem gewoon in hengelo, maar da's wel te bereiken per trein. En dichtbij het station staan ook bussen. Ik moet waarschijnlijk een andere ruimte regelen... die met die bar gaat niet door, ik heb nu 2 dingen waar ik ff moet kijken, 1. een scouting gebouw 2. een buurthuis hier dichtbij... het scouting gebouw kun je zowieso wel huren (staat op internet), het buurthuis ben ik nog niet geweest. Maar de ruimte waar ik het eerst over had met die bar dat kan niet via hun, en als ik het huur dan ben ik zowieso al heel wat kwijt, want er moet ook iemand van daar de hele dag bij staan.
Hoe lang zou het ongeveer duren denken jullie? ik denk iets van 11 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds... maar ben nog nooit bij een toernooi of iets geweest dus weet er niet zo heel veel van :) 1 vs 1 , 2 vs 2 en low tier wordt er gespeeld.
Linkje
10-10-2006, 02:10 PM
nou... kheb een beetje een probleem met de ruimte, misschien gaat de perfecte ruimte niet door >_> morgen ga ik er heen en weet ik (denk ik) zeker of het kan of niet... maar ik heb nog een reserve plan, een blokhut of iets van de scouting, had ik via internet gezien, daar ga ik wel ff heen als het morgen niks wordt. Maar daar moet je wel betalen voor huur -.- maar morgen weet ik dus meer.
wanneer weet ik ook nog niet, moet ik kijken of de ruimte beschikbaar is, ik hoop zondag 29 oktober of zondag 5 november.
regels ook nog niet, maar ik doe waarschijnlijk gewoon standaard regels.
29 !!!! please
Shadow, zo mag ik het horen! Rotterdam for teh ownagewin XD
mr_joey132
10-10-2006, 02:28 PM
(Prince)Shadow, jij zit ook op cubezone toch? XD
Kirby Squad
10-10-2006, 02:59 PM
Ik wil het eerste toernooi in de tuin of boomhut organiseren ^^
(Prince) Shadow
10-11-2006, 01:11 PM
@ exalador
ja de omgeving is gewoon beter en die spullen daarheen sjouwen maakt niet zoveel uit. zellos woont toch om de hoek ^^
@ joey
jah klopt. post niet zoveel, maar kijk er wel elke dag.
dus jij bent die joey. met die "scherpe" opmerkingen
@ dave
aan een tuintoernooi zat ik ook al te denken ^^
outdoorsmash
mr_joey132
10-11-2006, 01:41 PM
@shadow:
hehe lol wat bedoel je precies? :P cubezone zit ik bijna alleen maar te klote XD elke post van me daar slaat nergens op :P Maar de ergsten waren hylian_hero en lonewolf, waarschijnlijk kent iemand anders hier lonewolf ook wel, met z'n "wavedashen is een glitch" -_-'
@ shadow en kirbysquad: lol outdoor smash, gaat het regenen alle tv's en gc's naar de klote >_<
Exalador
10-11-2006, 01:43 PM
daar heb je partytenten en zeilen voor >_<
en mwah... ik zou me best voor kunnen stellen dat wavedashen er niet 'express' is ingestopt en dus een soort van glitch is :p
mr_joey132
10-11-2006, 01:53 PM
nee, want dan zou je ook zeggen dat l cancellen, short hoppen, fastfallen en alles een glitch is... is er ook niet express ingestopt.
Jeffz0r
10-11-2006, 01:56 PM
L-cancellen, shorthoppen en fastfallen is er wel expres ingestopt, dus geen glitch. Wavedashen is eigenlijk wel een glitch. Alleen ze waren er al vroeg achter dat het er in zit, maar besloten het er niet uit te halen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de freeze glitch en extended grapple beam van samus. Die er wel uitgehaald zijn in de PAL versie.
Nihonjin
10-11-2006, 03:45 PM
L-cancellen, shorthoppen en fastfallen is er wel expres ingestopt, dus geen glitch. Wavedashen is eigenlijk wel een glitch. Alleen ze waren er al vroeg achter dat het er in zit, maar besloten het er niet uit te halen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de freeze glitch en extended grapple beam van samus. Die er wel uitgehaald zijn in de PAL versie.
Wavedash is een onverwachte uitwerking van een code die EXPRES erin is gelaten dus GEEN GLITCH.
Exalador
10-11-2006, 03:52 PM
een onverwachte werking zie ik als een glitch ^^ maar verder is het in principe gewoon de air-dodge waardoor je wegschuift... verder boeit het me persoonlijk geen arie of het wel of niet een glitch is... punt :p
Ik wil het eerste toernooi in de tuin of boomhut organiseren ^^
al gedaan ^^ eerste tournooi(tje) dat ik hield was deels in de kelder en deels in de tuin... fun fact: LPU was daar ook!
Linkje
10-11-2006, 04:31 PM
maar verder is het in principe gewoon de air-dodge waardoor je wegschuift...
true dus is het er express in gezet maar men wist niet dat het zo gebruikt werd ;)
Nihonjin
10-11-2006, 05:09 PM
een onverwachte werking zie ik als een glitch ^^ maar verder is het in principe gewoon de air-dodge waardoor je wegschuift... verder boeit het me persoonlijk geen arie of het wel of niet een glitch is... punt :p
Niet speciaal, het is onverwacht maar logisch als je kijkt naar hun code, als je met die snelheid tegen de grond aan slaat met zo'n hoek, glijd je een klein stukje, ze stonden er alleen niet bij stil dat je jezelf zo kan gooien met een airdodge.
Glitch = onverwachte onlogische uitwerking (zoals zakken door de grond <____<)
Exalador
10-11-2006, 06:39 PM
Glitch = onverwachte onlogische uitwerking (zoals zakken door de grond <____<)
gebeurt ook wel eens ^^ heb ik bij Corneria een paar keer gehad (i know... banned level) maar speel het wel eens met vrienden
Sjeele
10-12-2006, 03:03 AM
gebeurt ook wel eens ^^ heb ik bij Corneria een paar keer gehad (i know... banned level) maar speel het wel eens met vrienden
Ik heb dat pas 1 keer gehad..
Maar als je zegt door de grond zakken, is dat van Mewto >B op battlefield (waar die Ganon bv. door de grond trekt) ook een glitch??
Jeffz0r
10-12-2006, 04:18 AM
Je kan ook door Brinstar Depths heen zakken en door de Seal bij pokefloats (en vast nog wel meer stages...)
En of dat Mewtwo >B trucje een glitch is... Ik denk dat het net als de wavedash is ''een onverwachte uitwerking van een code die expres erin is gedaan''
Kirby Squad
10-12-2006, 07:00 AM
Wat ook leuk is is Fox naar de andere kant van FD laten zappen met de cape van Doc ^^
mr_joey132
10-12-2006, 07:05 AM
hoezo staan short hoppen en l cancellen dan niet in de how to play video? wavedashen is gewoon de impact van een air dodge.
Nihonjin
10-12-2006, 07:18 AM
Je kan ook door Brinstar Depths heen zakken en door de Seal bij pokefloats (en vast nog wel meer stages...)
En of dat Mewtwo >B trucje een glitch is... Ik denk dat het net als de wavedash is ''een onverwachte uitwerking van een code die expres erin is gedaan''
Nee, dat is een glitch want nergens in de code staat dat je om wat voor reden dan ook door de grond heen moet kunnen zakken. (en ik heb et niet over platforms)
Zakken door een grond waar je eigenlijk NOOIT door heen moet kunnen gaan heeft te maken met een conflict tussen mewtwo's forward B en de code van de grond waar je op loopt, wavedashen is GEEN CONFLICT maar een normale uitwerking die ze er zelf in hebben gezet (Bijv, Luigi word gesmasht terwijl hij op de grond staat, teched, ze wisten alleen niet dat je het zelf kon veroorzaken.
Zie je het verschil?
Bedoelde wavedash is bijv:
Luigi word gesmasht, teched de grond en glijd meer dan de helft van FD verder door zn crappy traction en de kracht van de smash die hij net gekregen heeft, dat is wavedash.
Vervang die smash met een airdodge & voilla, je hebt een exploit.
hoezo staan short hoppen en l cancellen dan niet in de how to play video? wavedashen in gewoon de impact van een air dodge.
Waarom staat airdodgen niet in de htp video?
Waarom staat fastfallen er niet in?
Waarom staat edgehoggen er niet in? (terwijl edgehoggen duidelijk bedoeld is, het is zelfs een award)
Kan ik ook vragen....
Btw, CORNERIA OWNT, HE AMSAH!?!?
Kirby Squad
10-12-2006, 10:58 AM
Voor wanneer staat dit ook alweer gepland???
(Prince) Shadow
10-12-2006, 11:30 AM
die amerikaanse samus-trick is toch geen glitch? :ohwell:
2x zo lang, homing als je R(?) inhoudt, en Z om daadwerkelijk iemand te grijpen.
Kragen
10-12-2006, 11:46 AM
Nee, dat is geen glitch.
Ik denkt dat ze het te broken vonden. In de wes combo video heeft hij het ook gebruikt, en de tegenstander werd elke keer gegrabt, hij was niet te ontwijken.
mr_joey132
10-12-2006, 03:24 PM
ik weet het niet... ik dacht dat l cancellen er niet expres in gestopt is, omdat... nou, er zijn mensen die goed willen worden in ssbm maar nooit op internet kijken voor dingen als l cancellen enz, hoe moeten die er achter komen hoe het moet dan? daarom zou ik iig, als ik het er expres in had gedaan, het in de htp video stoppen, zodat noobs het ook kunnen leren.
@ kirbysquad:
weet ik nog niet, maar zodra ik een ruimte heb dan zeg ik et hier, en gaan we weer ontopic XD
edit: waarom hoort corneria eigenlijk bij de banned stages? er is toch eigenlijk niet zo veel mis mee... als je bijvoorbeeld gewoon 5 stock doet en met die 5e stock die gun onderaan sloopt en beide 1X dood gaat dus, zodat het 4 stock is en dat ding kapot is.
Kirby Squad
10-12-2006, 03:32 PM
Ok zolang het maar niet in December is of 22 oktober vind ik alles best :p
Linkje
10-12-2006, 04:48 PM
idd 22 oktober pwnz0rrrrr
Jeffz0r
10-12-2006, 05:05 PM
ik weet het niet... ik dacht dat l cancellen er niet expres in gestopt is, omdat... nou, er zijn mensen die goed willen worden in ssbm maar nooit op internet kijken voor dingen als l cancellen enz, hoe moeten die er achter komen hoe het moet dan? daarom zou ik iig, als ik het er expres in had gedaan, het in de htp video stoppen, zodat noobs het ook kunnen leren.
Het is wel expres er in gestopt, het zat immers ook al in SSB64
edit: waarom hoort corneria eigenlijk bij de banned stages? er is toch eigenlijk niet zo veel mis mee... als je bijvoorbeeld gewoon 5 stock doet en met die 5e stock die gun onderaan sloopt en beide 1X dood gaat dus, zodat het 4 stock is en dat ding kapot is.
Corneria is niet gebanned vanwege die gun, maar vanwege campen onder die vleugel.
Sjeele
10-16-2006, 12:03 PM
Wat word met Campen precies bedoeld??
En dat je door Corneria heen gaat is kleine kans dat dat gebeurt..
Maar Corneria is en blijft een fijn level om op te spelen..
Thomaz
10-16-2006, 12:12 PM
Zeker. Als jij het leuk vindt dat ik tot 200%+ damage leef en jij niet, dan heb ik er geen moeite mee als jij het zou kiezen.
Exalador
10-16-2006, 01:20 PM
Wat ook leuk is is Fox naar de andere kant van FD laten zappen met de cape van Doc ^^
wat?! dat heb ik nog nooit gezien :p show meeee!! :)
Wat word met Campen precies bedoeld??
En dat je door Corneria heen gaat is kleine kans dat dat gebeurt..
Maar Corneria is en blijft een fijn level om op te spelen..
Kies Young Link, ga bukkend op de gun daaronder zitten met je gezicht van de muur af.
*alles wordt ineens snel helder* :colorful:
Jeffz0r
10-20-2006, 06:00 AM
Nog steeds niet bekend wanneer het is? 29 oktober of 5 november?
*heeft een gevoel dat dit sowieso niet door gaat* :/
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.