View Full Version : Smash Toernooi hengelo Ov 18 November |*results*|
Pages :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
9
10
11
12
Kujirudo
11-08-2006, 03:13 PM
Gameplay rockt. Punt. Ok, SSBM zuigt wel dikke reet daar maar ik kan tenminste met de Wii mense verrot gaan lope zwaaie voordat jullie dat kunne \(^.^)/.
mr_joey132
11-08-2006, 03:18 PM
@Jari:
hmm, waarschijnlijk >_< naja zet je wel op de niet-confirmed lijst :)
@kujirudo:
yay... 2-3 weken voordat wij dat kunnen, lol :P ik wacht al zo lang, die paar weekjes boeien me niet meer. En zelda TP speel ik liever 2 weken later in me huiskamer waar ik er 100% van geniet dan op de gameplay, waar je maar de helft mee krijgt.
bornfidelity.com
11-08-2006, 03:22 PM
oh waarsch kom ik toch
als er iemand uit zuidholland ook gaat zodat die herfsttoer me niet 35 euro kost ^^
Linkje
11-08-2006, 03:35 PM
mwahahaa teams gaat ownen ik en amsah ftw :)
Kirby Squad
11-08-2006, 04:01 PM
Gameplay rockt. Punt. Ok, SSBM zuigt wel dikke reet daar maar ik kan tenminste met de Wii mense verrot gaan lope zwaaie voordat jullie dat kunne \(^.^)/.
Dacht je dat?? Ik ga 14 November naar een geheime Nintendo party ergens in Hilversum waar alleen mensen mogen komen die een speciale uitnodiging hebben gekregen omdat ze in een bepaalde winkel werken dus die voor je :p De tijd dat jij in de rij staat heb ik keuze uit genoeg Wii's terwijl ik nog wat van het gratis eten en drinken wat daar is pak.
Linkje
11-08-2006, 04:05 PM
hij verteld niet dat ik mee ga dus dan doe ik het wel :p
IK MAG LEKKER OOK EERDER SPELEN ALS JULLIE MWHAHAHAHAHHAHA
(en natuurlijk kom ik voor het gratis eten fok wii :P )
Jeffz0r
11-08-2006, 04:23 PM
Ik heb al met de Wii gespeeld voordat jij (en de hele Nederlandse smash community) dat kan/kon :laugh:
Kujirudo
11-08-2006, 04:43 PM
Dang, ik wor geownd op de Wii nog voordat ik het ding eigelijk gebruikt heb:) . Nah sgijt, jullie zijn gewoon veel te addict!^^
(en natuurlijk kom ik voor het gratis eten fok wii :P)
Logisch.
ivootjes(nr18)
11-08-2006, 05:01 PM
Bf.com, als je besluit om te komen, zoek je vast nog wel een teampartner, en ik zoek er toevallig ook nog een. Teamen?
Sjeele
11-08-2006, 05:42 PM
ik ga ook na de Gameplay met mun vrienden..
En dan is het niet alleen de Wii checken, ik wil ook weten hoe erg de PS3 zuigt..
En natuurlijk de nieuwe DS game's checken..
GVD dat het niet later word gehouden (toernooi) dan had ik flinke korting kunnen krijgen met mijn OV kaart (word de 16de 18)
Jeffz0r
11-08-2006, 05:56 PM
Dang, ik wor geownd op de Wii nog voordat ik het ding eigelijk gebruikt heb:) . Nah sgijt, jullie zijn gewoon veel te addict!^^
Ach trek het je niet aan, ik heb gewoon vals gespeeld (ben naar de E3 geweest ;) )
Ik hoef geen focking wii voordat smash uit is
mr_joey132
11-09-2006, 02:33 AM
GVD dat het niet later word gehouden (toernooi) dan had ik flinke korting kunnen krijgen met mijn OV kaart (word de 16de 18) de 16e word je 18, en het toernooi is op de 18e. En als je samen met die Alain komt kun je beter die herfsttoer gebruiken, is goedkoper, en 1e klas :P
edit: hmm... ik weet niet waarmee ik het beste kan beginnen... als ik met singles begin dan missen sommigen die misschien door vertraging... als ik met low tier begin weet ik niet of ik genoeg tijd over heb voor de rest. Misschien doubles, singles, low tier?
Kirby Squad
11-09-2006, 03:49 AM
Begin met Doubles of Singles. Nooit met low tier beginnen.
Ik zou gaan voor doubles-->singles-->lowtier
Linkje
11-09-2006, 04:16 AM
you got it
eerst doubles dan singels ^^ en als er tijd over is low tier :) we moeten wel gelijk beginnen dus als iedereen er is.
4.G.T.N
11-09-2006, 08:26 AM
NOOOOOoooooooooo, ik ben nog half teamloos xD
wie wilt teamen? :chuckle:
(edit: k denk dat k deze profiel ff mot editen xD)
UchihaJP
11-09-2006, 09:54 AM
Idd als je voor het smashtoernooi naar Gameplay gaat wordt je zwaar genaaid... Plus dat het niet eens zeker is of het wel is deze keer :S En Gameplay zuigt over het algemeen... Ze zeuren altijd over andere events dat er te weinig stands zijn, te weinig goodies, te weinig boothbabes en te weinig eten... Precies de dingen die ik ook mistte op de vorige 3 Gameplays waar ik naartoe ben geweest.
En Jeffzor heeft gelijk :p moet je je mentaal voorbereiden op het klemgezet worden tussen zwetende nerds die zo snel mogelijk naar binnen willen rushen?? :p
hahahaha so funny xD
Ik ben nog nooit naar GamePlay geweest =O
Mijn reden dat ik gameplay boven smash toernooi kies is
- kzit krap met geld
- hengelo is verrrrr
- kwil ff kijken hoe het daar is op de TMA awards =p
- De toernooi van Jeffzor komt tog binnenkort =o
- er komen op dit toernooi weinig mensen :P
-OMG nintendo Wiiiiiiiiii :D
Dus sorry guys! hahahahah ^__^
mr_joey132
11-09-2006, 10:02 AM
er komen denk ik wel 32 man, iig er komen nog wat mensen die ik nog op de lijst moet zetten, maar daar wacht ik nog mee omdat ze het pas zaterdag weten.
en euhm @ iedereen: dat oude telefoonnummer (0640409649) werkt niet... telefoon doet vaag -_- moet nog ff een andere telefoon regelen.
ivootjes(nr18)
11-09-2006, 10:52 AM
Gameplay behoort bij de superzuigende evenementen van het jaar. XD
Ik denk dat als bf niet komt dat ik daar wel iemand uitzoek om mee te teamen.
gewoon de beste speler die over is dan maar...
mr_joey132
11-09-2006, 12:22 PM
hmm al iemand gevonden bf? :P en euhm, heb een nieuw nummer, heb em erbij gezet voor als er problemen zijn onderweg.
Happosai
11-09-2006, 12:34 PM
hmm, aan alle limburgers: wat zijn jullie treinplannen? dan kan ik misschien meereizen (ik overleef de zachte G wel)
Kujirudo
11-09-2006, 01:53 PM
@ Joey - Er bestaan ook dinge als gsm? ;).
Mooi dat doubles eerst kome, dan kan ik tenmisnte nog uitslape :D. Naja, ik weet niet of ik er van t begin af aan ben want kheb een feest vrijdagavond. En tja, helemaal brak opsgiete lukt me nie egt.
mr_joey132
11-09-2006, 03:47 PM
@ Joey - Er bestaan ook dinge als gsm? ;).
Mooi dat doubles eerst kome, dan kan ik tenmisnte nog uitslape :D. Naja, ik weet niet of ik er van t begin af aan ben want kheb een feest vrijdagavond. En tja, helemaal brak opsgiete lukt me nie egt.
-_- je kunt ook friendlies spelen tijdens de doubles... en na de doubles komen de singles, en we weten niet wanneer de doubles afgelopen zijn.
"Er bestaan ook dinge als gsm" als je ff kijkt wat voor nummer het is dan zie je dat het een mobiele telefoon is -_- dat vorige nummer deed de sim kaart het niet meer, heb nu een nieuwe.
Sjeele
11-09-2006, 04:09 PM
Nah, ik denk dat ik met de trein ga, maar weet niet hoe het zit met de herfstour..
En tjah ik wil wel 1ste klas, duhh, als ik 3 uur (volgens Shoe) in de trein moet zitte..
DS maar meenemen..
mr_joey132
11-09-2006, 04:13 PM
moet je even op www.ns.nl kijken, daar kun je ook zien hoe lang je in de trein zit, hoe vaak je moet overstappen enz.
over ns herfsttoer: http://www.ns.nl/servlet/Satellite?pagename=www.ns.nl/Page/NS4Product&cid=1126864907571
Hoe werkt NS Herfsttoer?
Met NS Herfsttoer kunt u een hele dag in het weekend onbeperkt samen treinen in de 1e klas.
NS Herfsttoer is geldig op elke zaterdag en zondag in de periode tot en met 26 november.
Stempel vóór vertrek uw NS Herfsttoer af bij de gele stempelautomaat op het station.
NS Herfsttoer is ook te koop:
- bij de kaartautomaat op élk station
- bij de NS-servicebalie
- op het postkantoor
Sjeele
11-09-2006, 04:15 PM
Nah maar hoevveel kost zoen kaartje dan, dat is de vraag :p..
mr_joey132
11-09-2006, 04:17 PM
32,50 als je via de site koopt 35 als je hem gewoon op het station koopt (2e is makkelijker) maar dat staat er ook wel bij... en trouwens, weet je al of corne kan? :P en euhm gefeliciteerd, door die post ben je officieel een smash child ipv een smash noob ^^ (je rank)
Sjeele
11-09-2006, 06:21 PM
Lol, ik let niet op mijn status..
En ik heb 2/3 pagina's eerder gepost dat Corné niet kan komen..
En is ut dan 35 per persoon of voor ons beiden??
bornfidelity.com
11-09-2006, 06:22 PM
ik weetet nog niet lol. depends ook op werk en geld etc :p
mr_joey132
11-10-2006, 03:35 AM
"Samen in het weekend 1 dag onbeperkt 1e klas reizen voor maar 35 euro." lijkt me dan dat het 35 euro voor allebei is he..
@BF: hmm, heb je al iemand gevonden dan die ook uit dat gebied komt?
ivootjes(nr18)
11-10-2006, 09:54 AM
nee, dat is voor 2 personen hoor :confused:
mr_joey132
11-10-2006, 09:58 AM
wat bedoel je? ik denk dat het 17,50 per persoon is. Maar kweet niet zeker. Anders heeft het ook geen nut om er samen bij te zeggen...
ivootjes(nr18)
11-10-2006, 10:03 AM
ja, 17,50 pp
mr_joey132
11-10-2006, 10:05 AM
Deimento, hoe heet die vriend die ook komt? :) "vriend van deimento" staat zo vaag
Kujirudo
11-10-2006, 10:25 AM
Schrap mij maar. Zoveel poen heb ik namelijk niet op t moment. M'n laatste spaarcente zaten in m'n Ipod van 4 GB en wat ik nu nog heb is voor de Wii+Zelda. Die koste voor openbaar vervoer (ik moet ook nog de bus neme dan) kan ik er gewoon ff niet bijhebbe nu. En wie er wil gaan roepe 'ga werke': de Edah waar ik werkte is vorige maand dichtgegaan en ik solliciteer als een gek op het moment. En aangezien m'n lift dus met zn voet zit... Spijt me joey, misschien volgende keer...
Deimento
11-10-2006, 11:27 AM
Deimento, hoe heet die vriend die ook komt? :) "vriend van deimento" staat zo vaag
Daar heb je gelijk in. Zijn naam is James.
(Prince) Shadow
11-10-2006, 11:28 AM
ik heb ook nog niemand om mee te teamen, of we moeten er van het weekend achter komen dat Adam het toch kan :p
dus in singles 5 pouls (<don't start the discussion again...) van 5 mensen?
2 mensen per poul door lijkt me?
top seeds:
Amsah
dave
utto
ivo
ik/adam/linkje?
yeah! i'm gonna get in the brackets :roll:
Happosai
11-10-2006, 12:21 PM
hmm, volgende week donderdag weet ik pas zeker dat ik kan komen (misschien dinsdag al), stom rapport wordt een week uitgesteld en mijn ouders willen het perse zien voor ze iets toelaten =-=
als het moet kan ik ook nog een cube met alles erbij meenemen
nogmaals: aan alle limburgers: wat zijn jullie treinplannen? dan kan ik misschien meereizen (ik overleef de zachte G wel)
4.G.T.N
11-10-2006, 12:31 PM
hmm, volgende week donderdag weet ik pas zeker dat ik kan komen (misschien dinsdag al), stom rapport wordt een week uitgesteld en mijn ouders willen het perse zien voor ze iets toelaten =-=
als het moet kan ik ook nog een cube met alles erbij meenemen
nogmaals: aan alle limburgers: wat zijn jullie treinplannen? dan kan ik misschien meereizen (ik overleef de zachte G wel)
misschien handig als mensen zorgen voor een kortingskaart of gwn OV kaart ;)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.