• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

RCT3: 22 november, Rotterdam

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
RCT3

Datum: 22 november 2008
Spel: Melee
Toernooibeschrijving: RCT staat voor Random Character Tournament, en dit is wat het anders maakt dan andere toernooien. In dit toernooi worden er random singles en normale melee singles gedaan. Bij random singles ga je ipv met je main, met een random character tegen je tegenstander vechten. Daarom heeft degene die het beste is met zo veel mogelijk characters, de meeste kans om te winnen. Dit wordt een 1-daags toernooi, met eerst normale singles en dan random singles.
Regels: De regels voor normale singles zijn volgens die van de Aangeraden Melee ruleset, maar met de volgende stagelist: FD, PS, DL64 en FoD zijn neutraal, BF, YS, KJ64 en MC zijn counterpicks.
Bij random singles worden dezelfde regels gebruikt, maar met de volgende extra regels:
-In plaats van een character naar keuze nemen, moet je elke match een random character kiezen (de plekken naast roy en pichu).
-Je mag in 1 set nooit 2 keer dezelfde character gebruiken. Is je random character dezelfde als in een match eerder in de set, dan moet je opnieuw een random character kiezen.
Type toernooi: Als er genoeg mensen komen doen we voor zowel normale als random singles eerst pouls en dan double elimination.

Adres:
Groene Hilledijk 207A1
3037AE Rotterdam
0628789270

Route vanaf R'dam Centraal: loop naar de trams, neem tram 20 of 25 richting Carnisselande of Lombardijen (naar rechts vanaf het treinstation, niet naar Schiebroek), stap een kwartiertje later uit bij halte Randweg (10e halte vanaf Centraal volgens mij). Als je dan de McDonalds voor je ziet, loop je de winkelstraat aan je linkerkant in, dat is de Groene Hilledijk. Zoek dan nummer 207A1, dat is boven een gele kaaswinkel. Opmerking: als je http://www.9292ov.nl gebruikt, typ dan als huisnummer 207 in, zonder de A1.

Parkeren: de binnenrand van de Groene Hilledijk is gratis parkeren, aan de buitenkant staan parkeermeters. Het is er vaak vol, dus je kan ook een van de zijstraten nemen en daar een plekje zoeken.

Tijd en prijs: Vanaf 12 uur is iedereen welkom om in te spelen. Kom je eerder dan is dat niet erg maar heb je kans dat ik weg ben om nog wat te regelen voor het toernooi of zo. Om 13:00 uur beginnen we met de normale melee singles, ook als jij er niet bent beginnen we gewoon, tenzij je even belt als je later komt, dan valt er over te praten. Normale singles kost 5 euro pp. Na het normale singles toernooi doen we random singles, met nieuwe pouls, dat kost ook 5 euro pp. Er is geen inschrijfgeld, maar ik betaal zelf niet mee omdat ik wat fris en chips koop voor iedereen. Als er na de twee toernooien nog tijd over is doen we waarschijnlijk normale doubles zonder prijs, of we zien het dan wel. Neem je eigen controller mee, en zorg voor je eigen lunch en avondeten! Random singles duurt waarschijnlijk even lang als normale singles, dus je kan zelf uitrekenen hoe laat het hele toernooi klaar is als de normale singles voorbij zijn. Het prijzengeld wordt 70%-20%-10% verdeeld.

Inschrijvingen:
-Lawrencelot (1 cube, 2 tv's)
-Yuki, confirmed (2 cubes)
-Veen, confirmed
-MasterSer, confirmed
-Jeffrey, confirmed (1 cube)
-Adam, confirmed
-Zgetto, confirmed
-Remen, confirmed
-Shino, confirmed (1 cube)
-Faab, confirmed
-keyy, confirmed
-thimo, confirmed (1 beamer!)
-garet999, confirmed (1 wii, 2 tvs!)
-Riciardos, confirmed (1 cube, 1 tv!)
-Ryuker, confirmed
-Thomaz
-Rob, confirmed
-Tim, confirmed
-Amsah, confirmed
-Happosai, confirmed
-Mind Trick

Reservelijst:
-Coen
-Renji
-Trained Noob
-Kellø
-Sjoerd
-Meri
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
bump voor dit toernooi



en spam voor mn eige, die de dag na dit toernooi is.

beslis deze week of je komt of niet. dan weet ik hoeveel mensen er komen en zit ik dalijk niet met een schuld aan spullen die ik moet huren.
als er niet genoeg confirms zijn, blaas ik het toernooi af
 

F0X^^

Smash Cadet
Joined
May 7, 2006
Messages
37
Location
AMSTERDAM
laatst :p maar ik heb nooit gestopt met spelen ;) you have become powerful obi-one their skill will be no match for your jedi powers
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
lol, tv mee in de trein.

ik zou miss wel mn pa's beamer kunne meenemen, is dr een vlakke witte muur?
Mensen die met de auto gaan kunnen misschien tv's meenemen. Ik heb geen vlakke witte muur, maar kan vast wel iets wits ophangen. Oh en mensen die tv's/beamers meenemen mogen zeker meedoen :) (dus van de reservelijst af). Als je een beamer meeneemt ben ik je eeuwig dankbaar.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
max mensen is 4 of 5 keer het aantal tv's. Als er heel veel tv's zijn is 25 mensen max. Kijk dus allemaal ff of je een tv mee kan nemen! Mensen die een tv meenemen gaan ook van de reservelijst af.

pk, als je op de reservelijst staat betekent dat dat het niet zeker is of je mee kan doen, als er nog mensen zijn die niet komen kun je daarvoor in de plaats komen.

Als je op de niet-reservelijst staat, zeg het dan ff als je niet komt, dan weet ik wie ik van de reservelijst af kan halen.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Hoe meer hoe beter ^_^. Vaak is het zo dat mensen eerder dan anderen naar huis gaan~ Nemen zij hun cubes mee en kunnen velen weinig te spelen voor een aantal uur.

<3 Beamer
 

garet999

Smash Rookie
Joined
Jul 7, 2007
Messages
12
Location
netherlands barendrecht
ik wil mij inschrijven maar ik confirm nog niet want ik heb die week daarna 2 verjaardagen (moeder, nicht) als ik kan komen dan neem ik wel een TV mee
(laatste tijd geen zak geld lol al 4 weken niet gehad omdat mijn pa nogal geld te kort heeft hij zei dat hj het goed zou maken(of hij besteed het weer aan zijn joints :p) dus als ik nog wat geld krijg (lol) dan kom ik maar zoals ik al zei kheb die week daarop 2 verjaardagen)
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Hm nu heb ik het ook andersom, voor de eerste keer. Kheb genoeg tv's, maar moet nog minstens 3 cubes hebben. Wie o wie wil een cube in zn rugzakje proppen als tie hier naartoe komt? Is echt niet veel moeite, lang niet zo veel als tv :D
 

garet999

Smash Rookie
Joined
Jul 7, 2007
Messages
12
Location
netherlands barendrecht
Hm nu heb ik het ook andersom, voor de eerste keer. Kheb genoeg tv's, maar moet nog minstens 3 cubes hebben. Wie o wie wil een cube in zn rugzakje proppen als tie hier naartoe komt? Is echt niet veel moeite, lang niet zo veel als tv :D
ik kan wel een wii meenemen want mijn cube is beetje kaduuk( klep)
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Laurens, doe je aan housing op de vrijdag de 21e?
Kzou graag willen helpen met opzetten/voorbereiden.

Overig wat voorspelen en geen extra OV kosten vind ik heel prettig ^_^.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Laurens, doe je aan housing op de vrijdag de 21e?
Kzou graag willen helpen met opzetten/voorbereiden.

Overig wat voorspelen en geen extra OV kosten vind ik heel prettig ^_^.
Op de vrijdag huh. Zou op zich wel kunnen denk ik. Voorbereiden is eigenlijk alleen boodschappen doen en stoelen klaarzetten enzo, maar met 2 personen gaat het wel sneller natuurlijk. Is goed, kzie je dan wel.
 
Top Bottom