• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

RCT4, May 30-31, Rotterdam (The Netherlands), melee

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Results: http://www.smash-bros.nl/toernooi.php?id=87&mode=results

RCT4

Datum: 30+31 mei 2009
Spel: Melee (singles, doubles, random singles)
Regels: De regels voor normale singles zijn volgens die van de Aangeraden Melee ruleset, maar met de volgende stagelist: FD, PS, DL64 en FoD zijn neutraal, BF, YS, KJ64 en MC zijn counterpicks.
Bij random singles worden dezelfde regels gebruikt, maar met de volgende extra regels:
-In plaats van een character naar keuze nemen, moet je elke match een random character kiezen (de plekken naast roy en pichu).
-Je mag in 1 set nooit 2 keer dezelfde character gebruiken. Is je random character dezelfde als in een match eerder in de set, dan moet je opnieuw een random character kiezen. Sheik en Zelda zijn 1 character.
-Geen advanced slobpicks, maar: beide spelers kiezen eerst random een character, daarna kiest de verliezer een stage. Eerste stage is random.
Type toernooi: Voor zowel normale als random singles eerst pouls en dan double elimination. Teams is double elimination.

Adres:
Groene Hilledijk 207A1
3037AE Rotterdam
0628789270

Route vanaf R'dam Centraal: loop naar de trams, neem tram 20 of 25 richting Carnisselande of Lombardijen (naar rechts vanaf het treinstation, niet naar Schiebroek), stap een kwartiertje later uit bij halte Randweg. Als je dan de McDonalds voor je ziet, loop je de winkelstraat aan je linkerkant in, dat is de Groene Hilledijk. Zoek dan nummer 207A1, dat is boven een gele kaaswinkel. Opmerking: als je http://www.9292ov.nl gebruikt, typ dan als huisnummer 207 in, zonder de A1.

Parkeren: de binnenrand van de Groene Hilledijk is gratis parkeren, aan de buitenkant staan parkeermeters. Het is er vaak vol, dus je kan ook een van de zijstraten nemen en daar een plekje zoeken.

Events:
1. Melee singles (4 euro)
2. Random singles (2 euro)
3. Melee teams (5 euro)
4. Melee singles (4 euro)
5. Bij genoeg tijd: Random Doubles (0 euro)
Graag 1 euro erbij betalen voor extra tv

Tijd en prijs: Vanaf 12 uur is iedereen welkom om in te spelen. Kom je eerder dan is dat niet erg maar heb je kans dat ik weg ben om nog wat te regelen voor het toernooi of zo. Om 13:00 uur beginnen we met de eerste event, ook als jij er niet bent beginnen we gewoon, tenzij je even belt als je later komt, dan valt er over te praten. Daarna komt de tweede event, en als er tijd over is komt ook de extra 5e event. Op zondag beginnen we zelfde tijd met de derde event, en daarna de vierde event. Neem je eigen controller mee, en zorg voor je eigen lunch en avondeten! Het prijzengeld wordt 70%-20%-10% verdeeld. Zelf betaal ik niet mee aan de inleg, en dat geld wordt gebruikt voor wat drinken voor iedereen.

Inschrijvingen (max 20, *=confirmed):
Zaterdag
-Lawrencelot (1 cube, 2 tvs)*
-CBT+ (BE) (1 cube)*
-UchihaJP*
-Veen
-MasterSer*
-Ace (1 wii, 1 tv)
-Okan
-Nuke
-Trained Noob
-Chibi
-Amsah
-Faab
-Remen
-Thimo* (1 beamer)
-Shino (1 cube)*
-Udoyasha
-kyouka1986 (1 wii)*
-Reffie*
-Kai
-Vyomesh
-Shroomboom (1 cube)*
-Thomaz (record?)


Zondag
-Lawrencelot (1 cube, 2 tvs)*
-CBT+ (BE)*
-Amsah
-Adam
-Faab
-Remen
-Zgetto
-UchihaJP*
-Happosai
-Utto
-Flying Dutchman
-Ace (1 wii, 1 tv)
-Mind Trick
-Shino (1 cube)*
-Enig (1 cube)*
-Gongo
-AlexO (1 cube)
-Marc*
-Dao*
-Thimo (1 beamer)
-kyouka1986 (1 wii)*
-Thomaz (record?)
-Shroomboom (1 cube)*

Reserve
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Eigenlijk zou ik me weer in moeten schrijven zodat ik Ryuker weer kan ownen met mijn onverslaanbare mindgames.

Maar, ik zal het hem dit keer gunnen :p
 

wisl

Smash Journeyman
Joined
Nov 25, 2008
Messages
283
Location
Leuven, Belgium
ik had ook graag gekomen, maar kan deze keer niet.

riciardos' mindgames te goed

edit: en net nu gaan er andere belgen ook :(
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Waarom doe je niet random doubles? 2x singles lijkt me beetje overdreven. niet dat ik er ben ofzo.

:beezo:
Zat ik eerst aan te denken, maar dan krijg je dat mensen alleen maar komen op de dag dat er normale singles + teams is, en anders helemaal niet komen. Maar random doubles slaat toch nergens op, teams is juist leuk omdat je samen moet kunnen werken, een goede combinatie van characters kiezen met de juiste stage enz.
 

Thimo

Smash Cadet
Joined
Jul 3, 2007
Messages
44
Location
Netherlands, Maastricht
Zat ik eerst aan te denken, maar dan krijg je dat mensen alleen maar komen op de dag dat er normale singles + teams is, en anders helemaal niet komen. Maar random doubles slaat toch nergens op, teams is juist leuk omdat je samen moet kunnen werken, een goede combinatie van characters kiezen met de juiste stage enz.
Tis toch juist leuk als je **** bewijzen dat je met random characters ook **** samenwerken ipv met de "normale"? Je **** het ook het side event maken van de zondag, dan hebben mensen die dat willen ook wat om naar uit te kijken.

E: iemand teamen op zondag?
 
Top Bottom