• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
lol, de thread is anders toch "dood" =P
Doop het om tot het Nederlandse voetensmashtopic ^_~"
(of maak het gewoon Engels, kunnen ze mensen gaan vinden die net zo gek zijn als zij en voetsmashtoernooitjes organiseren =x )
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Zest2 is voorbij, de thread MOET dood...
Als je geen shout outs post ga naar de dutch thread en praat daar lekker verder (of msn nog leuker en minder vermoeiend voor mij).
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Goh die banner hadden we nog niet gezien :/.....

Een paar shout outs dan maar:

Faaaaaaaab: Erg goed gespeeld, de eerste keer dat je me verslagen hebt weeeeeheeeeeheeee :'(.... Niet eerlijk dat je zo vaak oefent.. Straks moet ik het spel ook weer gaan spelen :p

Amsah: Gefeliciteerd...alweer.... En die Marth - Doc moneymatch komt nog wel een keer ;).

Marc: Ik vond dat je wel goed speelde tegen me. Je had een paar downmomenten, maar over het algemeen speelde je veel beter dan de laatste keren dat je tegen me :) En gefeliciteerd met je geld terug dag :p. Heb ik goed geregeld voor je he XD.

De rest komt de volgende keer aan de beurt :p

Owjah Steven good **** met teams ^^.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Ik moet eigenlijk me eigen Voeten-smash Site oprichten :D

BTW: wie kijkt er Pure Pwnage?

en nu weer On-topic:
Wie is die ene met wie ik (rood-harige, 14-jarige, 1.70-ig) helemaal op het eind speelde, samen met Dorakai?
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
Exalador: hoe zit het met dat krantenartikel, het was toch van het algemeen dagblad.
kan je misschien een link posten?

edit: ik zie wel iets over een 10-jarig jongetje dat tegen het politiebureau aanplast, dat was toch niet wob-wob he -_-
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Gewoon om je posts omhoog te halen eh xD?

btw, Exalador, kep je ge-PM't ;)
weet ik -_- ik krijg een mailtje als ik een pm krijg..

Exalador: hoe zit het met dat krantenartikel, het was toch van het algemeen dagblad.
kan je misschien een link posten?

edit: ik zie wel iets over een 10-jarig jongetje dat tegen het politiebureau aanplast, dat was toch niet wob-wob he -_-
link wordt moeilijk aangezien het niet op inet staat (was foto met onderschrift, geen artikel) ik scan em in en post em dit weekend, samen met de pool results
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
nice xD maar.. nee. Ik ben ook actief op het forum games gedeelte, daar post ik zo'n 2 keer per dag iets, da's niet echt spam, aangezien dat 'spel' zo gaat.
Gast, forum games telt niet voor post-count.

edit:
Forum Games (5 Viewing)
Fun games for everyone. Please do not post your sig in this room. Super duper monkey fun! Post count is disabled in this room.
 

Roman_NFP

Smash Rookie
Joined
Jan 4, 2006
Messages
1
@ Wob-Wob,

Ik denk dat je gespeeld hebt tegen mij.
Mijn naam is Roman, en woon ook in Zoetermeer.
mail maar naar: tioroman@hotmail.com
Kunnen we een keer gaan smashen.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
*AHUM* Jaah, Nederlanders zijn zo belangrijk. *AHUM*

Ja, mr joey (of hoe schrijf je dat), zagen over iemand zijn dubbelpost is niet spammen zeker. Alsof jij, de plus-best spammer, nooit dubbelpost, jah, maak dat mijn kat wijs.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom