• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM 2.2 : Coen's huiskamer edition! BF's huiskamer is verleden tijd ^_^ 23 December

Welk side-toernooi?


  • Total voters
    32

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
RESULTS:

Singles:

1: Biscuit
2: Utto
3: Coen
4: Marc
5: Johnnyboy
5: Ryuker
7: CaptmcCloud
7: Exalador

De rest is eruit gegaan in poules. 8-man bracket.

Low tier teams:

1: Exalador & Utto
2: Johnnyboy & Coen
3: Mcgay & Biscuit
4: Marc & Happosai
5: Yoni & Steven
5: Ryuker& Jeffzor
7: Thomaz & Lvl 9 Ganondorf
------------------------------

Je leest het goed, ATM 2.2

En dit keer in BF's MIJN huiskamer ^_^

Ik heb al een datum vastgesteld: 23 december. Dit is de zondag voor de kerstvakantie zodat iedereen fris de kerstvakantie ingaat ^_^

Zoals gewoonlijk bij de kleinere ATM serie zijn het smashfests met een gelimiteerd aantal mensen, en ditmaal ligt dat limiet bij 24 mensen.

Lijst met invites:

1: Johnnyboy *CONFIRMED* +
2: Exalador *CONFIRMED* +
3: Jeffz0r *CONFIRMED* +
4: Blenderhead *CONFIRMED* +
5: -
6: -
7: DarkRenji *CONFIRMED* +
8: Infinite Krullen *CONFIRMED*+
9: Mithrandir *CONFIRMED* +
10: Biscuit *CONFIRMED* +
11: Mccloud *CONFIRMED* +
12: -
13: -
14: Ryuker *CONFIRMED* +
15: Happosai *CONFIRMED* +
16: Shoe *CONFIRMED*
17: Sparky009 *CONFIRMED*
18: Thomaz *CONFIRMED* +
19: Marc *CONFIRMED* +
20: Moreno *CONFIRMED* +
21: Nubcake *CONFIRMED* +
22: Utto *CONFIRMED*
23: -
----------------




De lijst is voorlopig vol.

+ betekent dat ze echt zeker de zeker weten komen.


OK, lijst verlengd. Iedereen die er nu opstaat is uitgenodigd en heb ik ook wel graag op een toernooi (ook al verdienen sommige mensen het meer), maar de limiet blijft intact. Het is nu eigenlijk wie het eerst komt, wie het eerst maalt maar ik ga wel rondvragen of mensen komen. De limiet is dus 23 mensen + 1ikzelf.

Ik zal 2 toernooien houden, met natuurlijk Singles als hoofdtoernooi en ???? als zijtoernooi.

Vraagtekens? Dat klopt, jullie bepalen welk toernooi er komt. Of het nou een Low tier teams , Teams of Smash 64 toernooi is dat laat ik jullie bepalen. Stem gauw! Maar niet op meer dan 2 dingen.

De kosten van Singles bedragen 5 euro en die van het zijtoernooi moeten nog bepaald worden ^_^ Er zijn obviously geen entreekosten maar wel voedselkosten, namelijk 1 euro. Ik zal van tevoren een hoop shiz inslaan zodat jullie allemaal te drinken en eten hebben tijdens het toernooi.

Cubes en VOORAL TVs zijn van harte welkom natuurlijk. Ik zal proberen een minimum van 5/6 TVs te regelen.

Oh ja, de regels.

Doe maar dezelfde als bij KoBST2, die waren chill (volgens mij huidige standaardregels). Ik kopiëer ze later wel xD

Hoe kom je bij mijn huiskamer?

Ten eerste: Het liefst tussen 11 uur en half 12 hier zijn. Tot 12 uur heb je uitlooptijd (trein gemist etc.) Dan wil ik toch echt beginnen, ongeacht of iedereen er is of niet. Dus be there, or else.....

Zorg dat je op Rotterdam Centraal Treinstation komt, en loop vanaf daar naar de metro (zou niet moeilijk te vinden moeten zijn). Op het metrostation aangekomen moet je de metro richting Spijkenisse nemen. Er gaat ook een metro richting Slinge, maar daar moet je niet in. In de metro hangen altijd kaarten van de haltes, kijk daarop wanneer je moet uitstappen, dat is bij Rhoon . Voor deze reis met de metro heb je 4 strippen nodig en het duurt ongeveer 20 minuten. Je **** ook een uurnetkaartje uit de automaat halen (2,70/80) die een uur geldig is, maar let op dat de automaten alleen losgeld aannemen.

Eenmaal aangekomen op Rhoon, is hier de route naar mijn huis (ongeveer 10 min lopen):

Je begint bij de M, die ik heb omcirkeld. Dat is het metrostation waar je uitstapt. Als je uit de metro stapt ga je de trap omhoog en de poortjes uit en kom je op de Viaductweg. Nu ga je rechtsaf (op de kaart naar beneden) de Viaductweg af (hij loopt schuin af), tot het eind. Daar ga je weer rechtsaf ( op de kaart naar links) en zie je aan je linkerhand een grasveld met een standbeeld in het midden. Loop de lange straat af (naar beneden op kaart, de Dorpsdijk)
tot je rechtsaf de D. de Haanstraat in kan. Die loop je uit tot je de grote boom aan get eind van de straat ziet staan en dan ben je er zo ongeveer. Loop naar links en het eerste huis dat je tegenkomt (nr 35, Waalstraat) bel je aan of klop je (whatever). Hoop dat het zo duidelijk is :p het lijkt lang lopen maar het is maar 10 min ofzo.



Secret tip:
Of je volgt Ryuker of Thomaz gewoon, die weten de weg wel.

Adres is: Waalstraat 35, 3161 XN, Rhoon

Ik heb helaas even geen mobiel, dus als je verdwaald moet je mijn huisnummer bellen:

010-4386355

MSN adres is ngcxx@hotmail.com

Komt allen! En confirmt allen!
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Dus je toernooi was vorige week vrijdag :rolleyes:?
December Coen...december.
En wooooow....I R NOT INVITED?! *kills self*

Oh wacht, ik zou dan toch niet komen want dan ben ik jarig :o
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
ZOMG, ben je dan jarig Ams? O_o En don't worry, je was wel invited, je stond er alleen nog niet op. En de helft kan waarschijnlijk toch niet xD

En hoe kon ik dat nou fout doen -_- November = December
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik zeg toch no offense >.< Het is maar een klein ATM toernooi. Dave, jij en Linkje gaan al naar elk toernooi, dat is de reden dat jullie er (nog) niet opstaan. Waarschijnlijk kom je er toch gewoon op Dave ^_^
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Wat? Dave en Steven niet op de lijst? En Ivo, Rens, Reffie, Remen, Marc, Choco, Faab en Amsah ook weggelaten? Schande! Waar is het respect voor de oude garde gebleven? (behalve Choco en Amsah, die zijn van de nep oude garde).

On the other hand, ik sta wel bij de eerste vierentwintig; Respect. Ik kan nu nog niet confirmen though, alhoewel de kans groot is dat ik kom (als ik een toffe teampartner heb).

Edit: Ik own zelfs zo hard, dat ik twee keer op de lijst sta O_o Wees gerust, ik en mijn alterego zijn allebei van plan te komen.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Te goed!! ^^ im invited woohoo ik zal er zijn! 10dubbele confirm!

at the rest die het niet cool vind dat ze er (nog) niet op staan: stelletje ondankbare honden! :p

EDIT: oh... en low tier! NESS *****!

Voor als Demonic dit leest: ik heb nog steeds niets gehoord van je jas :/ dus zal morgen wel weer ff langs gaan... dan kan ik em mooi naar Coen zn toernooi mee nemen als dat komt (of je moet em eerder komen ophalen)... als ie is gevonden tenminste
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
???? tourny suggestie: Low tierz

hoewel me boozer high tier **** geeft lijkt het me wel leuk met low tierz only :cool:
(Ook omdat ik nooit een low tierz toerny heb gedaan.)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Iedereen die niet bij de eerste 24 staat/stond: Niet zeuren, je hebt toch ook niet gezeurd toen BF je op de laatste ATM niet uitgenodigd had. Jullie zijn idd gewoon ondankbare honden xD

En ik ga weer even updaten ^_^

Paar mensen geconfirmed en paar mensen deconfirmed. Dave, Linkje en GOAT komen niet, al weet ik Linkje niet 100% zeker, maar Dave zei dat ie waarschijnlijk niet alleen gaat reizen. Faab komt alleen als er plek over is.

EDIT: OMG, Exa *post below* ik dacht al waar de fok is dat ding gebleven o_o gelukkig heb jij m xD thanks
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
gahahha zeg het ze coen :D ik zal trouwens je wiimote dan gelijk meenemen hahahahaha zag em toevallig liggen ghaha kom je je wii ophalen vergeten we nog wat :p

oh btw: ik kan cube meenemen ^^ met het mooie groene lichtje :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ondankbaar? Moet ik dankbaar zijn omdat je het tuig dat wel kan komen een dag van de straat houdt?

Coen edit: Ja.

Marc edit: Nee.
 

NubCake

Smash Cadet
Joined
Sep 8, 2007
Messages
27
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
hey, zijn er mensen die er met de auto heen gaan en die misschien langs heerhugowaard/alkmaar komen ofzo? of mensen die met de trein gaan die wel samen willen reizen ofzo? XD
need company/vervoer :p

=)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
teammate voor wat? er is nog niets gezegd over team toernooi :p lees de eerste post ^^ er staat dat er naast singles, of teams of low tier of ssb64 gespeeld word :p je moet aangeven waar je voorkeur ligt :p (hoewel het me nu vrij duidelijk lijkt dat die voorkeur voor jou bij teams ligt ^^)
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
teammate voor wat? er is nog niets gezegd over team toernooi :p lees de eerste post ^^ er staat dat er naast singles, of teams of low tier of ssb64 gespeeld word :p je moet aangeven waar je voorkeur ligt :p (hoewel het me nu vrij duidelijk lijkt dat die voorkeur voor jou bij teams ligt ^^)

Low tier lijkt me wel leuk, aangezien ik nog nooit aan een low tier toernooi heb meegedaan.

... Heb alleen geen low tier character... :ohwell:

edit: nooes mind trick :(
 

Nata

Smash Apprentice
Joined
Aug 2, 2007
Messages
129
Location
Netherlands
teammate voor wat? er is nog niets gezegd over team toernooi :p lees de eerste post ^^ er staat dat er naast singles, of teams of low tier of ssb64 gespeeld word :p je moet aangeven waar je voorkeur ligt :p (hoewel het me nu vrij duidelijk lijkt dat die voorkeur voor jou bij teams ligt ^^)
Owh..zag ik niet staan:laugh:
En jah ik speel het liefst Teams:)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Bedankt voor de invite. :)
Ik confirm mijzelf voor 90%.
No problem ^_^ En yay!

100% confirm hier. En bedankt voor die invite die ik nooit had verwacht:)
Again no problem ^_^

Coen!..heb je teammate xD?^^
Als we teams doen wil ik graag teamen ja O_O

Fack, ik kan niet komen :dizzy:
sinds gister is opeens familie etentje verschoven van 22 naar 23 december -_-
Kut. =(

ik wil ook komen :(

*cuts self*
ZOMG hoe kon ik jou vergeten. Je bent hierbij uitgenodigd ^_^

Trouwens, ik installeer de poll wel gewoon: Teams, Low tier, Low tier teams of Smash64, of een Stamina mode toernooi, Lightning mode xD

Jullie kunnen op 1 toernooi stemmen maar ook op 2 verschillende toernooien als jullie willen als je wilt dat die toernooien meer kans maakt. Uiteindelijk zal hetgene met de meeste stemmen als side-toernooi worden gehouden.. Ik (en verder iedereen) kan zien wie wat vote, dus probeer niet stiekem op meer dan 2 dingen te stemmen ^^
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik heb op low tier en op low tier teams gestemd.
Graag low tier teams, dat heb ik pas 1 keer eerder gedaan @_@
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik heb zelf low tier teams gestemd. Johnny en ik wachten al eeuwen op die kans ;p Haha @ BF die op Lightning melee stemt :p
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Ik wilde eigenlijk stiekem op 3 dingen stemmen (Teams, Low Tier, Low Tier Teams), maar heb toch maar voor teams gekozen, aangezien ik geen low tier character heb. (Eigenlijk heb ik zowiezo niet echt een character... -_-')

Met die 90% confirm bedoel ik trouwens dat ik zo goed als zeker kom tenzij ik verplicht word naar een familie-'iets' te gaan als dit opeens tussendoor komt, maar ik heb al duidelijk gemaakt dat ik dan waarschijnlijk toch liever hier naar toe ga... enzo.
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Coen!! I have failed...
Ik wou op low tier en op low tier teams stemmen... maar niet goed geklikt ofzo x_x
zou je +1 bij low tier teams kunnen onthouden ofzo?
 
Top Bottom