• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

December tournements (dutch)

Status
Not open for further replies.

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Zijn er al een paar bekend, of worden er gepland? heb al een beetje rondgekeken maar kon niet echt iets vinden.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Wat een stelletje afkloppers daarzo bij dat GameVillage, gewoon 1,5 euro vragen om alleen te registreren xD.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Das al lang hoor. En hij wil het wel afschaffen, maarja, het is niet de bedoeling dat ze verlies gaan draaien.
 

NubCake

Smash Cadet
Joined
Sep 8, 2007
Messages
27
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
Wat een stelletje afkloppers daarzo bij dat GameVillage, gewoon 1,5 euro vragen om alleen te registreren xD.
eh, volgens mij is het geen 1,5 euro... maar 1,5E dus waarschijnlijk een vijfde euro...20 cent dus :p dat is wat ik denk, maar idd wel lame dat ze geld vragen :p kan iemand die er wel geregistreerd is er misschien wat over vertellen? :)
thnx =)
 

NubCake

Smash Cadet
Joined
Sep 8, 2007
Messages
27
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
Urm... hoe kom je daar nou weer bij...
nou... ik wilde aanmelden, en ik kreeg en mailtje... daar stond in: Om valse aanmeldingen te voorkomen en oplichters buiten de deur houden dien je een sms te sturen (1,5e). Dit is eenmalig en dus geen abonnement. !!!!!!!!!
daar staat 1,5e... misschien bedoelen ze met die e wel euro, maar het zou ook 1 (een) 5e (vijfde) kunnen zijn... mja, lekker boeiend xD (ik zal dr vast wel weer te veel over nadeken:p)
hoop nog iets te horen van dat toernooi =p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
eh, volgens mij is het geen 1,5 euro... maar 1,5E dus waarschijnlijk een vijfde euro...20 cent dus :p dat is wat ik denk, maar idd wel lame dat ze geld vragen :p kan iemand die er wel geregistreerd is er misschien wat over vertellen? :)
thnx =)
Nog iemand naast mij die deze post wilt nomineren tot stomste post van het jaar? o_0
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol, je zegt alleen maar dat et sarcasme is om je eruit proberen te lullen. Zo niet, slechtste sarcasme ooit XD
 

NubCake

Smash Cadet
Joined
Sep 8, 2007
Messages
27
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
okeey ,tering, stop over dit onderwerp? XD en nee, het was gwoon fcking sarcasme >___> (idd slecht, i dont care)
dit ging over december tournaments, praat er dan over , ik stel een serieuze vraag maar jullie blijven over dat domme onderwerpen doorlullen ¬¬ nja...
just... shut up xD
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom