• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch Smash Awards: Jeffz0r wins!

Wie faalt het hardst? *namens de smash community*

  • Jeffz0r

    Votes: 11 44.0%
  • Jeffz0r

    Votes: 5 20.0%
  • Jeffz0r

    Votes: 4 16.0%
  • Z-N_Freak

    Votes: 5 20.0%

  • Total voters
    25
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Ik denk niet dat Remen hier snel zou gaan posten, maar ik kan hem wel deze topic laten zien.

Oh en ik kom er vandaag pas achter dat deze topic bestaat, dus mijn excuses voor de late stem van mij.

Ik nomineer liever iedereen die ik ken van de Smash maatschappij, dus helaas.

Meest Ownende Smasher

Ik weet niet zeker wat jullie bedoelen met het woord ownen in het geval met SSBM, maar ik stem Reffie, want die heeft het goed gedaan op de meeste DT's. Op vele team toernooien sterk geplaatst en een verassende 1ste plek op DT5, en alhoewel er geruchten zijn geweest over hoe arrogant hij is geweest op de toernooien, heeft hij zich altijd wel goed verzet.

Aardigste Smasher

Lastig... Ztevie-Boy denk ik. Als buitenlanders zouden mee doen dan zou Doug mijn stem krijgen.

Beste Smasher

Remen, ik ken Amsah niet en waarschijnlijk heb ik ook nog niet tegen hem gesmasht.

Beste Tournament Host

MrSilver

Beste Toernooireeks

DT

Beste Nickname

Kitsune

Slechtste Nickname

Z-N_Freak

Beste Teampartner

Reffie, handchop Luigi en tienduizend lucky misfires. Reffie was echt goed in de teamtoernooien.

Slechtste Teampartner

Dat was Marius denk ik van lang geleden, zijn Ice Climbers gingen te snel dood in ons team.

Beste Quote

Vaag, ik herinner me betere quotes dan de genomineerden, en die Groenland quote kan ik me niet herinneren haha!

"Oh my god, check dit!" Ryz tijdens Doug tegen Flok match op DT6, om precies te zijn tijdens de laatste ronde op Brinstar Depths
"HAHAHAHA" Kitsune
"Zoek de banaan!" Jwizzman
"GET HIM!" MrSilver tegen Doug en Rune toen we een Chase O' Mario potje deden. Het was erg close op het einde, maar ik won net.

Ik mis zeker wel een aantal quotes, maar ik ben ze helaas vergeten. De eerste quote die ik opnoem krijgt mijn stem, als ik er nu zo aan terug denk besef ik me weer eens hoe spannend die 3 rondes waren.

Meest Professionele n00b

Weer een twijfel geval over wat er hier precies bedoelt wordt met een professionele noob, maar goed, Ztevie-Boy, begon als Link als ik me herinner, en dat hele gedoe over Peach in die toernooien gaat om de 1 of andere manier denk ik wel samen met professionele noob.

Beste Poster

Kenny hah, die was altijd zo negatief op de forums tegen de meeste smashers.

Vuile spammer

Geen idee eigenlijk, waarschijnlijk die ene poster die een topic maakte die niet deugde, waardoor ik de Engelse mods waarschuwde om de topic te closen, de poster was volgens mij Xun

Meest belachelijk gemaakt

TiRune, de discussie over dat je als homo geboren bent tussen TiRune, Kenny en een beetje van Remen zegt genoeg.

Vervelendste buitenlander

Mwah, ik ken alleen Doug goed, niemand anders, geen stem hierzo.

Meest luidruchtig

Zeker weten Jody, ik zie hem nu al voor me, met die grooote mond en dat geluid eruit komen die WIJNVLEK zegt.

Grootste nerd

Ik oordeel iemand stereotypisch liever niet, maar dit is mijn stem: TiRune

Beste suicider

MrSilver, ik zag die match gebeuren met de 4 suicides, ongelovelijk, en dat op zijn favoriete Ganondorf level...

Papzak

Jody, sorry. :D

Lelijkste Smasher

TiRune

****ing Emo’s!

Dit zijn mensen die de wereld haten en zichzelf pijn willen doen, correct? Dan stem ik voor
Piisuke, want die ken ik het minste van de 4 genomineerden. Jullie zullen emo's vast wel anders omschrijven, jammer dan.

Beste bierdrinker

Ik heb niemand ooit bier zien drinken tijdens de toernooien, maar ik denk dat Jody er wel wat van zou kunnen hehe.

Beste danser

Nooit iemand zien dansen tijdens de toernooien.

Als ik Piisuke/Yuna zeg, zeg jij…

Pools, de meervoud van pool volgens mij.


De ‘jammer dat ‘ie gestopt is’ award

Marius

De ‘jammer dat ‘ie opgegeten is door Jody’ award

Ztevie-Boy, deze award is eigenlijk hetzelfde als de vorige denk ik.

Speciale Award voor mensen die niet genoeg genomineerd zijn

Marc

Dan komt nu mijn speciale Flok Award, kijk maar wat je ermee doet.

Beste:

Mario: Flok
Dr.Mario: Kirby Squad
Luigi: Reffie
Peach: Remen
Bowser: Peter(MaverickZero)
Ice Climbers: Phuong
Sheik: Doug, maar ik hoorde dat Nihonjin een goede Sheik heeft
Zelda: MrSilver
Ness: Geen stem
Mewtwo: Jwizzman
Samus: Kitsune
Fox: Remen
Falco: Doug
Ganondorf: MrSilver
Link: Geen stem
Young Link: Geen stem
Pikachu: Geen stem
Pichu: Geen stem
DK: Doug
Yoshi: Geen stem
C.Falcon: Flok
Kirby: Geen stem
Jigglypuff: TiRune
Marth: Te lastig om stem te geven
Roy: Remen
Mr.Game & Watch: Flok

Deze lijst zal waarschijnlijk niet kloppen voor de meesten, omdat ik niet na de toernooien van DT10 heb mee gedaan. En sorry, maar ik ken geen andere smashers in Nederland die met Mario, C.Falcon of Mr.Game & Watch spelen.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
meest proffesionele n00b titel is van mij !!!!
zijn sommige mensen nu boos dat ik ze zelfs versla :p\


Edit:
Flok is duidelijk lang niet meer geweest

Mario: Utto
Dr.Mario: Kirby Squad
Luigi: Reffie
Peach: Utto
Bowser: Johnnyboy
Ice Climbers: Dave (te makkelijk)
Sheik:Nihonjin
Zelda: MrSilver
Ness: Shoe hij is gangster
Mewtwo: Tom schot ofcourse :S
Samus: ....... johnny of Ivo ik weet het niet
Fox: Remen
Falco: Bf.ikvalnaarbenedenenhebgesuicide
Ganondorf: Linkje>>>>>Faab
Link: Nihonjin
Young Link: Linkje (te makkelijk)
Pikachu: Goat blijft ownen LOSERT
Pichu: NGCXX
DK: Micheal!!!! :p
Yoshi: er is er maar 1 ik weet zijn naam niet meer.
C.Falcon: Johnnyboy
Kirby: Dave
Jigglypuff: Linkje pling ftw
Marth: Goat>Beunhaas maar hij is ook zeer goed
Roy: Nihonjin
Mr.Game & Watch: Ivo DUIDELIJK
 

reffie2

Smash Journeyman
Joined
Nov 9, 2003
Messages
433
Location
The Netherlands
Flok is een smasher van de 'oude tempel', een van de eerste DT-gangers, luister naar zijn uitspraken.
Flok, wanneer zijn wij jou weer verschijnen op toernooien? Kom gewoon voor de lol dan, maakt niet uit wie er wint of verliest.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Weinig kans dat ik weer mee ga doen aan een toernooi, maar ik wil nog wel een keer een dag smashen tegen jullie, of jullie kunnen ook bij mij komen.

Maar we zien de meeste smashers wel weer terug bij Brawl, daar heb ik veel zin in.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Weinig kans dat ik weer mee ga doen aan een toernooi, maar ik wil nog wel een keer een dag smashen tegen jullie, of jullie kunnen ook bij mij komen.

Maar we zien de meeste smashers wel weer terug bij Brawl, daar heb ik veel zin in.
Jawel man, maak een comeback. Te makkelijk. Bij de volgende Ushost zet ik je gewoon op de lijst van genodigden, en dan stuur ik Linkje naar je huis om je te dwingen mee te doen.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Komop flok, goede oude dt dagen waren ook leuk toch ;)

Nu is het wel anders, maar nog steeds leuk (behalve dat het niveau 100x omhoog is gegaan)

@Linkje: Mijn falco suicide niet ;)
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Weinig kans dat ik weer mee ga doen aan een toernooi, maar ik wil nog wel een keer een dag smashen tegen jullie, of jullie kunnen ook bij mij komen.

Maar we zien de meeste smashers wel weer terug bij Brawl, daar heb ik veel zin in.
:O Flok :O

The legend :O
Wanneer jullie ook gaan spelen ik kom mee :O
*Wants to meet legends*
:O :O :O :O :O :O :O :O


Let me fix that

Nnja < Shoe

:p
Actually....Nnja >>>>>>>>> (feel free to add more) shoe >_>
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
thnx amsah for stating the obvious ><
maar tis wel waar.
In Ness ditto weet ik niet trouwens die moeten we eens spelen voor het gangsterpakje.

Stating the obvious is what I'm good at ;o ~Nihonjin

met dat gezegd zal ik er ook maar eentje invullen

Meest Ownende Smasher

reffie

Aardigste Smasher

Linkje

Beste Smasher

Amsah

Beste Tournament Host

MrSilver (de 2 keer dat ik een toernooi van hem heb meegemaakt liep het vlekkeloos en zijn regels zijn een aantal jaren standaart geweest)

Beste Toernooireeks

DT(zie boven)

Beste Nickname

Player Pink

Slechtste Nickname

heel close, maar respectievelijk
1Z-N_Freak
2(Prince) Shadow
3FireMan.exe

Beste Teampartner

Reffie

Slechtste Teampartner

Jeffz0r
(dit moest eigenlijk sparkie009 zijn)
*gets kneed*

Beste Quote

'Ik sandbag wel eens tegen de computer' - Jeffz0r
ROFL heeft hij dat gezegd?

Meest Professionele n00b

Thomaz ('**** slechte DI')

Beste Poster

Marc (lijkt wel of hij erover nadenkt

Vuile spammer

Z-N_Freak
omdat bf een coole spammer is

Meest belachelijk gemaakt

Jeffz0r

Vervelendste buitenlander

geen mening, comp en helios zijn niet zo vervelend, die andere twee ken ik niet

Meest luidruchtig

Player Pink

Grootste nerd

Z-N_Freak

Beste suicider

Bornfidelity.com

Papzak

Jody

Lelijkste Smasher

Gluttony (das toch die gamevillage gast of niet?)

****ing Emo’s!

Dave

Beste bierdrinker

Ivo (omdat ik niet op mezelf stem en ivo altijd wel in is voor een beermatch)

Beste danser

Thomaz

Als ik Piisuke/Yuna zeg, zeg jij…

Poeles

De ‘jammer dat ‘ie gestopt is’ award

Kitsune

De ‘jammer dat ‘ie opgegeten is door Jody’ award

Ztevie-Boy

Speciale Award voor mensen die niet genoeg genomineerd zijn

Goat

1 >>>> 2 posts ~Nihonjin
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Flok. ^^

Remen was sowieso van plan nog te posten hier, maar hij heeft nu geen internet. Het komt zeker goed voor de deadline.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Ik ga liever eerst een dag smashen voor de lol voordat ik verder kijk, zeg het maar hoe jullie het willen hebben, bij mij of bij iemand anders. Bij mij kunnen maar 3 mensen komen. Kerstvakantie is om de hoek dus post maar even snel.
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
uhmm Fox: Remen > amsah... obvious

Tsja flok... ik heb zo het vermoeden dat jou mario nu niet meer de beste is :p

Heeft remen nou nog STEEDS geen internet verbinding gestolen, Marc?? :p
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Ik ga liever eerst een dag smashen voor de lol voordat ik verder kijk, zeg het maar hoe jullie het willen hebben, bij mij of bij iemand anders. Bij mij kunnen maar 3 mensen komen. Kerstvakantie is om de hoek dus post maar even snel.
Maar ik wil ook mee :urg:


uhmm Fox: Remen > amsah... obvious
Is that so :o
Ik wil er wel een money match om houden hoor 10 tot 30 euro :o

*edit*

Forget money matches, eerst volgende toernooi waar ik tegen remen uit kom speel ik Fox.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Ok kom maar woensdag 27 december, rond de middag van 1 uur of 12 uur, maar het kan ook eerder, Reffie, Ivo en Nihonjin. Dan haal ik jullie op van het station van Maarssen. Gaan we lekker eerst een eind lopen. Dag kan nog veranderen maar ik wil eerst weten of jullie woensdag kunnen.

EDIT: Ik hoor net van Reffie dat Marc en Remen misschien ook kunnen komen. Er komt ook nog 1 vriend van mij woensdag dus dan moet ik waarschijnlijk de Wii of Cube naar de huiskamer verplaatsen, zodat we met z'n 7'en kunnen smashen. Als jullie nou allemaal even bevestigen in deze topic of je woensdag kan(zo vroeg mogelijk op woensdag bij station Maarssen, bedankt), dan zou het handig zijn.
 

reffie2

Smash Journeyman
Joined
Nov 9, 2003
Messages
433
Location
The Netherlands
Opzich kan ik wel ja, ik ben die dinsdag(2e kerstdag) jarig maar ik denk niet dat ik die woensdag dan extreem moe ben. Het komt wel goed. Moet er dan nog een extra cube meegenomen worden?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Flok, ik wil ook graag weer met jou smashen, dus als er nog ruimte is, wil ik ook graag komen. Lijkt mij inderdaad handiger om het door de week te doen, dan kunnen de meeste gratis reizen.

27ste is er een GameVillage Party waar een aantal van ons naartoe gaan, vandaar (ik ook trouwens). Die twee dagen daarna zou ik opzich wel kunnen, en in de eerste week van januari kan ik op de 2e en de 3e.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Uh, zullen we het dan maar splitsen? Reffie, Remen en Marc woensdag, en in januari Nihonjin, Ivo en Utto? Op welke datum in januari kunnen jullie alledrie dan smashen?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Zal morgen nog even met Remen overleggen, maar voor zover ik weet kunnen we allebei wel de 27e. =]
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Meest Ownende Smasher

Reffie
(GOAT ownt natuurlijk ook, maar Reffie had nog geen stemmen, dus een pity vote:p )

Aardigste Smasher

Dave
(Maar het blijft een emo)

Beste Smasher

Flok
(Relatief aan zijn tijd gezien zeker de beste smasher)

Beste Tournament Host

MrSilver
(Dit spreekt voor zich)

Beste Toernooireeks

DT

Beste Nickname

Player Pink

Slechtste Nickname

Z-N_Freak

Beste Teampartner

Reffie

Slechtste Teampartner

Jeffz0r

Beste Quote

'Mijn steen!' - MrSilver

Meest Professionele n00b

Thomaz

Beste Poster

Marc
(Waarom is Kenny niet genomineerd?)

Kanker spammer

Bornfidelity.com

Meest belachelijk gemaakt

Z-N_Freak

Vervelendste buitenlander

Amsah

Meest luidruchtig

MrSilver

Grootste nerd

TiRune

Beste suicider

MrSilver

Papzak

Jody

Lelijkste Smasher

Thomaz

****ing Emo’s!

Piisuke

Beste bierdrinker

Rensie

Beste danser

Herman Berghuis

Als ik Piisuke/Yuna zeg, zeg jij…

The subject of pools or poules has been covered intensively by the world press over the past decade. I find my self constantly drawn back to the subject of pools or poules. Indispensable to homosapians today, it is yet to receive proper recognition for laying the foundations of democracy. It is estimated that that pools or poules is thought about eight times every day by the upper echelons of progressive service sector organisations, trapped by their infamous history. Complex though it is I shall now attempt to provide an exaustive report on pools or poules and its numerous 'industries'.

Social Factors

Interweaving social trends form a strong net in which we are all trapped. Upon Peter Pinkleton-PishPosh's return to Britain he remarked 'class will refelect the inner hero' [1], he must have been referning to pools or poules. While the western world use a knife and fork, the Chinese use chopsticks. Of course pools or poules raises the question 'why?'

Special care must be taken when analysing such a delicate subject. On the other hand anyone that disagrees with me is an idiot. If society has a favourite child, it is pools or poules.

Political Factors

No man is an island, but what of politics? Comparing the electoral politics of most Western and Eastern European countries is like comparing the vote of the man in the street with that of one more accustomed to pools or poules.

Consider this, spoken at the tender age of 14 by nobel prize winner Demetrius H. Amster 'Political idealists must ideally deal, for I daily list my ideals politically.' [2] Considered by many to be one of the 'Founding Fathers' of pools or poules, his words cannot be over-looked. Both spectacular failure and unequaled political accomplishment may be accredited to pools or poules.

Since the Renaissance pools or poules has become more and more prevalent. May it continue.

Conclusion

In my opinion pools or poules has a special place in the heart of mankind. It questions, brought up a generation, though pools or poules brings with it obvious difficulties, it is truly pools or poules.


De ‘jammer dat ‘ie gestopt is’ award

MrSilver

De ‘jammer dat ‘ie opgegeten is door Jody’ award

Ztevie-Boy

Speciale Award voor mensen die niet genoeg genomineerd zijn

Goat
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Ok, het is geregeld voor woensdag, Marc, Reffie en Remen komen dan. Dan wil ik alleen nog weten:

-Om 11:30 komen jullie aan bij station Maarssen? Hebben jullie allemaal geld of OV kaart dan om de bus te nemen, anders gaan we lopen.

-Jullie kunnen eten bij mijn snackbar om de hoek, en dan ook letterlijk om de hoek(15 seconden lopen) dan kunnen we ook nog in de avond gamen.

-Nihonjin, Ivo, Utto, roepen jullie maar. Welke dag, welke tijd, tot hoe lang blijven jullie, wie neemt 2 extra Cube controllers mee etcetera?

Oh en Marc geef mij even je telefoonnummer via email of MSN.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Ah blah, Nihonjin, ik kom er nu pas achter dat je van Captain Jack hebt gewonnen op een toernooi, dat is goed man. Heel goed. Nu ben ik nog meer benieuwd naar hoe je zult spelen bij mij volgende week.

Toen ik hoorde van mensen dat Captain Jack naar je controller kijkt zodat hij kon zien hoe je terug zou komen met je character als je wou recoveren in SSBM op DT10, wist ik genoeg. Ik had op dat moment gewoon geen zin om tegen CJ te spelen. Naderhand vind ik dat nu erg jammer, want ik kan nu niet meer tegen Captain Jack spelen, maar toch op dat moment had ik zo'n sterk vaag gevoel dat ik gewoon GEEN ZIN had om tegen hem te smashen. DT10 was ook de laatste SSBM toernooi waar ik aan mee deed, en toen speelde ik echt kut weet ik nog, ook al die matches tegen Remen die ik voor de lol deed toen, ik verloor ze bijna allemaal.

Dat was toen, en nu heb ik erg zin om te gaan smashen weer morgen met jullie.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Ah blah, Nihonjin, ik kom er nu pas achter dat je van Captain Jack hebt gewonnen op een toernooi, dat is goed man. Heel goed. Nu ben ik nog meer benieuwd naar hoe je zult spelen bij mij volgende week.

Toen ik hoorde van mensen dat Captain Jack naar je controller kijkt zodat hij kon zien hoe je terug zou komen met je character als je wou recoveren in SSBM op DT10, wist ik genoeg. Ik had op dat moment gewoon geen zin om tegen CJ te spelen. Naderhand vind ik dat nu erg jammer, want ik kan nu niet meer tegen Captain Jack spelen, maar toch op dat moment had ik zo'n sterk vaag gevoel dat ik gewoon GEEN ZIN had om tegen hem te smashen. DT10 was ook de laatste SSBM toernooi waar ik aan mee deed, en toen speelde ik echt kut weet ik nog, ook al die matches tegen Remen die ik voor de lol deed toen, ik verloor ze bijna allemaal.

Dat was toen, en nu heb ik erg zin om te gaan smashen weer morgen met jullie.
Haha Captain Jack kijkt idd naar je controller, maar alleen op random friendlies (niet dat et helpt)...
In serieuse matches heeft ie daar geen tijd voor ^_^
Hij's echt heel aardig en belachelijk goed, jammer dat je niet met em gespeeld hebt ^_^.

Maja tot volgende week dan maar ^^
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Zo, smash dag is voorbij, het was wel weer leuk om de hele dag te smashen tegen Reffie, Marc en Remen.

Ik merkte dat Reffie en Remen nog hetzelfde speelde als dat ik ze voor het laatst speelde, maar ik zag duidelijk dat Marc beter was geworden. Marc heeft ook zo'n beetje alle 1vs1 matches tegen mij gewonnen. Verder waren de teambattles leuk en na een tijdje begonnen de free for alls saai te worden, maar opzich vond ik het een leuke dag. Ook zijn er maximaal 6 Cube games geleend bij mij vandaag, dus ik verwacht wel dat ze weer een keer komen ooit.

Nou zou ik graag de datum willen weten voor de volgende smash dag bij mij.
 

reffie2

Smash Journeyman
Joined
Nov 9, 2003
Messages
433
Location
The Netherlands
Ik speel misschien wel net zoals jij herinnerd maar dat komt doordat ik het spel al lang niet meer speel. Als ik weer zou gaan trainen dan moet ik elke dag een uur met sheik tegen een cpu van lv9 gaan spelen op alleen Final Destination en DreamLand64. Dat is echt belachelijk saai.

Ook kan ik wel eens tegen Ivo of Rens spelen maar die zijn er ook niet altijd en omdat ik al zovaak tegen hen heb gespeeld kan ik er niet snel op vooruit gaan dan dat ik tegen veel verschillende mensen speel.

Waarom die Zweden nu winnen is simpel, bijna niemand speelt het spel nog en dan komen ineens die Zweden erbij. Zij vinden het spel net zo leuk als ik 2 jaar geleden. Ik vind het spel alleen nog een beetje leuk als items aan staan en als er veel meer stages aan staan. Maar ja, zo gaat het niet meer.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Flok, voor mij komen eigenlijk alleen 2 en 3 januari uit, alles daarna tot 11 januari is eigenlijk niet ideaal. 2 januari heeft mijn voorkeur, dus laat maar weten of dat kan. Hopelijk kunnen Amsah en Ivo dan ook.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Uitslagen!

[size=+2] Uitslagen![/size]​

Meest Ownende Smasher

Winnaar: GOAT
Runner-up: MrSilver

Als GOAT nu niet op zijn BOAT zat, was deze verkiezing waarschijnlijk een stuk minder spannend geworden. Maar ja, dat zit hij wel, en door dat spetterende emotionele afSgeit dat hij in augustus kreeg, verwierf hij een legendarische status. Nu is hij verkozen tot meest ownende smasher, en daarmee passeert hij MrSilver. Wie is er nu de echte Matthijs?

Aardigste Smasher

Winnaar: Dave
Runner-up: Rens

Dave’s populariteit bereikt een recordhoogte. Zoals Ivo al terecht opmerkte, wordt dat ooit nog eens zijn ondergang. Advies aan Dave: er passen niet meer dan vijf man in die auto van je, en soms moet je ook een keer nee zeggen.

Ik vermoed trouwens ook dat Dionysia hier een ‘handje’ in heeft gehad.

Beste Smasher

Winnaar: Amsah
Runner-up: Remen

Eigenlijk moet hier Linkje staan, maar toch sportief van hem om Amsah de hele tijd te laten winnen.

Beste Tournament Host

Winnaar: MrSilver
Runner-up: Dave

Dit was natuurlijk te makkelijk. De vader van de Nederlandse smash community is zonder enige twijfel de beste host van toernooien in Europa, misschien wel de wereld. Als je in je kelder met 40 man, 5 tv’s, en een stel schreeuwende pubers zoals Kitsune, Kenny, Jody en Slayer Link binnen 8 uur een heel toernooi van singles en teams kan klaren met Double Elimination en soms zelfs poeles, dan own je heel hard. Daar kan jij nog iets van leren, Faalz0r!

Beste Toernooireeks

Winnaar: DT
Runner-up: XTC (including GT-series)

In den beginne nam XTC de leiding, maar toen de veteranen uit hun schulp kropen om te stemmen, haalde DT zijn achterstand weer in. DT is met tien delen (en zes onofficiële LT’s), misschien zelfs wel het meest legendarische toernooi ter wereld. Het geesteskindje van Matt “Vier Focking Suicides!” Zilverentant wist telkens weer nieuwe standaarden te zetten voor smashtoernooien in Europa. Dankzij DT10 moeten de meeste smashers nu trouwens ook 10 in plaats van 5 euro afstaan aan Amsah. Bedankt hoor Matt.

Beste Nickname

Winnaar: Player Pink
Runner-up: Utto

Eerst was het Slayer Link. Dat was kut. Toen werd het Gayer Bink. Iedereen moest lachen. Toen maakte hij er Player Pink van, en werd het legendarisch. Zo legendarisch zelfs, dat hij mij wist te verslaan. Hoe kan dat? Ik own. Nu heb ik verloren van een Vin Diesel look-a-like. Bovendien stemde Player Pink op zichzelf, en wou Remen eigenlijk op mij stemmen, dus ik verdiende het om te winnen. Wat een eikel is die Player Pink ook…

Slechtste Nickname

Winnaar: Z-N_Freak
Runner-up: Perfect Vegetto (aka Marc)

Zeno the Nintendo Freak? Zere Neus Freak? Zielige Nerd Freak? Zuid-Nederland Freak? Zorgverzekeraars Nederland Freak? Zwemclub Nijlen Freak? De variaties zijn eindeloos. Blijkbaar post hij niet meer, maar hij moet zich niet zo aanstellen. Hoe serieuzer hij reageerde, hoe grappiger het werd om hem op de kast te jagen. “Wees een man”, werd hem een aantal keer impliciet verteld, maar hij snapte de boodschap niet helemaal.

Die andere nicknames verdienen trouwens ook een compliment, omdat ze zo ontzettend kut zijn.

Beste Teampartner

Winnaar: Reffie
Runner-up: MrSilver

‘Ik verlies elke award waar ik voor genomineerd ben. Emo maakt mij niet uit maar Beste teampartner Mr.Silver? Wat the hell? Ik heb bijna alle teamwedstrijden tegen zijn team gewonnen’. Dat claimde Reffie en blijkbaar hielp het, want uiteindelijk heeft hij deze award met ruime voorsprong gewonnen. Ook niet zo’n wonder als je het voor elkaar krijgt om geen teampartner te regelen voor DT10, toevalligerwijs alsnog aan CJ gekoppeld te worden en het toernooi vervolgens te winnen. Reffie ownt, en het zou te weinig eer zijn als hij niet tenminste 1 award gewonnen had.

Slechtste Teampartner

Winnaar: Jeffz0r
Runner-up: Ivo

We hadden allemaal verwacht dat Ivo deze award zou winnen, maar blijkbaar zuigt Jeffz0r zo hard in het spel dat hij deze award mee naar huis neemt zonder ook maar ooit enigszins op te vallen in teams. Of misschien komt het door die fantastische combinatie met Analias op JST5?

Beste Quote

Winnaar: '4 Focking suicides!' - MrSilver
Runner-up: 'Mijn steen!' - MrSilver

Deze verkiezing was erg onvoorspelbaar, maar dat MrSilver hem uiteindelijk zou winnen was alles behalve een verrassing. De vraag was alleen, welke van die tientallen legendarische quotes zou het worden? Werd het ‘Mijn steen!’, of misschien ‘Haha, gedood door een tilt!’, of wellicht ‘Die Sheik heeft 100 damage, wat doen jullie?’ Uiteindelijk koos men voor '4 Focking suicides!', en wie er bij was, weet waarom juist deze quote gewonnen heeft. En wie niet snapt waar het over gaat, vraag maar aan Dave…

Opvallend was trouwens dat de legendarische quote 'Maar ondanks mijn fouten was het toch erg close' van Piisuke als enige quote geen enkele stem kreeg. Schande!

Meest Professionele n00b

Winnaar: Linkje
Runner-up: Thomaz

Alhoewel ik het van harte toejuich dat Linkje een award wint, sta ik ook nog steeds een beetje versteld van het feit dat Jeffz0r deze award niet gewonnen heeft. Hij weet inderdaad alles, maar kan helemaal niets. Hij wordt elk toernooi weer uitgeschakeld door de een of andere onbekende n00b. Kom op jongens, dat is toch een echte professionele n00b? Echter, Jeffz0r heeft dan wel weer een keer een 0-to-death combo gemaakt op Ken. Dat kunnen Linkje en Thomaz niet zeggen.

Beste Poster

Winnaar: Marc
Runner-up: Remen

Soms lijkt het wel alsof hij erover nadenkt, merkte iemand ooit op. Als er iemand goed is in het online beledigen en ownen van mensen, dan is het Marc wel. Dankzij hem zijn we Z-N_Freak ook kwijt, maar daar zal Marc niet wakker van liggen. Het enige waar Marc wakker van ligt, is de gedachte dat Remen ooit actief zou gaan posten. Want met minder dan vijftig posts in ruim 4 jaar is Remen nu al op de tweede plek geëindigd in deze verkiezing.

Vuile spammer

Winnaar: Bornfidelity.com
Runner-up: MrSilver

In mei 2005 werd de smash community verblijd met de zogenaamde Bornfidelity.com. Zoals het een echte n00b beaamt, werd hij gelijk vernederd en belachelijk gemaakt, maar Bioflappie.com gaf niet op! Hij liet ons zien hoe spam naar een hoger niveau getild dient te worden, zowel in Smash (De BF op zich is al een fenomeen) als er buiten, en met al ruim 3000 posts is hij inmiddels de Nederlander met de meeste posts op Smashboards. Petje af, nu die Helios nog voorblijven. Pak die kut Zweed, he’s scared now!

Meest belachelijk gemaakt

Winnaar: Jeffz0r
Runner-up: Z-N_Freak

Zo lang in de community, zo lang geoefend, zo veel gezien en gelezen, en nog steeds zo slecht in Smash. Hij sandbagged wel eens tegen de computer. Hij heeft wel eens Johnnyboy en Ryuker verslagen met een CPU level 9 als teampartner. Als Jeffz0r door poeles komt, dan breekt er in Brabant spontaan een feest uit. Zijn bijnaam is ondertussen al Faalz0r geworden, omdat hij niet kan seeden, en elke dag opnieuw faalt. Gelukkig trekt hij zich er niets van aan. Want als Jeffz0r net zo’n teer zieltje had als Z-N_Freak, dan had hij de community al verlaten voordat hij er überhaupt bijkwam.

Vervelendste buitenlander

Winnaar: Svampen
Runner-up: Helios

Congratulations Svampen! You have been voted the most annoying foreigner ever to set foot in The Netherlands.

Ik denk dat dit te maken heeft met die vlaggen op JST5. En dan dat hoofd, wat een idioot. Hij kan wel net doen alsof ‘ie goed is, maar mijn Ganondorf lacht hem nog steeds uit. Sterker nog, de Ganondorfs van Linkje, BF, Marc, Xun, FireMan.Exe, Rensie, Johnnyboy (eigenlijk Captain Falcon), GOAT en waarschijnlijk ook wel MrSilver lachen Svampen allemaal uit. Wat een sukkel…

Meest luidruchtig

Winnaar: MrSilver
Runner-up: Player Pink

“MIJN STEEN!”. “IK HEB KOORTS!”. “WAT HEB IK VANDAAG?!”. MrSilver heeft deze awards al zo hard geowned dat ik echt niet meer weet wat ik verder over hem moet schrijven.

Grootste nerd

Winnaar: TiRune
Runner-up: Z-N_Freak en Ryuker

Nooit heeft de Smash wereld zo’n grote nerd gekend als Tijmen aka TiRune. Als hij binnenkwam lag de ene helft van het lachen op de grond en zorgde de andere helft vanwege het te grote nerd-gehalte dat zij zich zo snel mogelijk uit de voeten maakten. Ook kwam hij ooit op een belangrijk toernooi waar hij zou teamen met de meest ownende persoon van de smash community, niet opdagen, terwijl ze hadden kunnen winnen! De reden? Het begint met een W en eindigt op orld of Warcraft. I rest my case.

Beste suicider

Winnaar: Bornfidelity.com
Runner-up: MrSilver

Johnnyboy vond het niet eerlijk dat hij niet ging winnen met beste suicider. Echter, Johnnyboy wint bij deze de schoonheidsprijs voor mooiste suicides. BF is er erg goed in, maar zo esthetisch sterk als Johnny het kan, kan niemand het. BF kan alleen maar veel suiciden, heel veel…

Papzak

Winnaar: Jody
Runner-up: Faab

‘De trein heeft vertraging, want Jody heeft hem opgegeten.’ Een dusdanig citaat levert altijd weer een ‘lachen, gieren, brullen’ situatie op binnen de community. Jody at zoveel dat hij, in de woorden van Marc I. Hagen, ‘eerder een papberg’ was. Helaas lette hij niet altijd op, en daardoor moesten ook mensen als Ztevie-boy, Phuong, Danny en Flok aan zijn rampage geloven. Gelukkig heeft Flok recentelijk weten te ontsnappen. Hij heeft ons nog niet op de hoogte gesteld van hoe het met Ztevie, Phuong en Danny gaat.

Ook een eervolle vermelding voor Faab hier trouwens. Hij ownt.

Lelijkste Smasher

Winnaar: TiRune
Runner-up: Thomaz

Volgens mij stelde Thomaz deze categorie toch niet helemaal op prijs. Maak je niet druk Thomaz, wij hebben er toch geen verstand van. Je bent immers een danser, en aan dat filmpje dat je me stuurde te zien, omring jij je toch wel dagelijks met vrouwelijk schoon. En je hebt niet eens gewonnen! Wel gewonnen heeft namelijk TiRune, en om dat te verklaren heb ik hieronder een foto van hem gezet. PAS OP! Deze foto kan als schokkend worden ervaren.


****ing Emo’s!

Winnaar: Dave
Runner-up: Piisuke

Veel mensen weten niet dat Piisuke eigenlijk de emoleider is, en dat Dave maar een slap aftreksel van Piisuke probeert te zijn. Echter, Amsah heeft PSIsuck, vroeger bekend als Dark Master (ook een zeer sterke nickname trouwens), weggejaagd van het forum door hem voor een week te bannen, dus nu kreeg Dave alle stemmen. Als al die stemmers eens wisten hoe perfect Dave zijn leven is, hadden ze nooit op hem gestemd.

Beste bierdrinker

Winnaar: Rensie
Runner-up: Shoe

Het leek gelijk op te gaan tussen Rens en Shoe, maar toen Shoe JST5 eenmaal geflaked had wist Rens de overwinning op te eisen. En hij is nog maar (correctie, gefeliciteerd) 17! Proost, Rens.

Beste danser

Winnaar: Thomaz
Runner-up: Herman Berghuis

Hij wil het niet laten zien, en is nog nooit op TV geweest, twee dingen die Herman Berghuis allebei wel wil en heeft bereikt. Toch is de smash community er nog steeds van overtuigd dat Thomaz de beste danser in ons midden is. Hij stuurde mij ooit een filmpje van een dans die hij kon doen, waarmee hij mij ervan overtuigde dat hij wel degelijk een echte danser is. Later vertelde mijn zusje mij dat het blijkbaar de salsa was. Whatever…

Als ik Piisuke/Yuna zeg, zeg jij…

Winnaar: Piisuke en Yuna zijn allebei gay
Runner-up: Poules

Blijkbaar is poules dan toch de goede spelling, dat is nu officieel vastgesteld door middel van deze verkiezing. Echter, we zijn het er nog meer over eens dat Piisuke en Yuna allebei gay zijn, en dat ze nu eindelijk hun bek eens dicht moeten houden. Gelukkig hebben ze dat ondertussen gedaan, want die discussie was weer eens een dieptepunt binnen de community.

De ‘jammer dat ‘ie gestopt is’ award

Winnaar: MrSilver
Runner-up: Rune

Hier valt niets meer over te zeggen. Te makkelijk.

De ‘jammer dat ‘ie opgegeten is door Jody’ award

Winnaar: Ztevie-boy
Runner-up: De Mini-cooper

Old-timers deden hun beklag dat er mensen waren die hier niet op Ztevie-boy stemde. Die grap van de Mini-cooper is volgens mij bedacht door Linkje, maar ik zou het niet zeker weten. Wat ik wel zeker weet is dat Ztevie-boy te ownend was. Hij betaalde jouw reis, zodat jij naar smash events kon gaan. Hij was een mentor voor veel mensen die vandaag de dag nog steeds spelen, waaronder voor Reffie en mijzelf. Helaas kwam toen Jody en at hem op. Samen met Phuong trouwens, die eigenlijk even hard ownde. Voor DT10 liet Jody ze er eenmalig uit, maar daarna moesten ze er weer aan geloven. Sindsdien is er niets meer van ze vernomen…

Speciale Award voor mensen die niet genoeg genomineerd zijn

Winnaar: Joey
Runner-up: GOAT

Chuck Norris kwam naar mijn huis toe, sloeg me in elkaar en vroeg me waarom hij niet gewonnen had. Ik zei dat het vanzelfsprekend was dat de winnaar van elke award Chuck Norris was, en dat dit de wedstrijd was wie de beste in zijn categorie was NA Chuck Norris. Hij vroeg waarom hij dan toch was genomineerd voor de laatste categorie, en ik zei dat hij daarvoor dubbel genomineerd was, omdat Chuck Norris de wereld ownt. Dat snapte hij, maar hij begreep niet waarom hij dan niet dubbel gewonnen had…

Grapje, hij begreep het wel, want Chuck Norris weet, kan en begrijpt alles. Dus ging hij meteen naar het huis van Z-N_Freak om hem in elkaar te slaan. Wat er verder gebeurd is, zul je aan Z-N_Freak moeten vragen. Wisten jullie trouwens dat Chuck Norris een stoel op kan tillen waar hij zelf opzit?

Joey ownt ook wel trouwens…


Dat was dan de eerste editie van de Dutch Smash Awards. De grote winnaar van de awards is uiteindelijk natuurlijk MrSilver geworden, bij deze benoemen we hem tot het eerste ‘erelid’ van de community. Volgend jaar in december de volgende editie, met nog coolere categorieën. Wie suggesties heeft voor categorieën voor volgend jaar, kan ze hier alvast posten.

Ik wil de volgende mensen bedanken voor hun stem: NGCXX, Amsah, Jeffrey, Bf.com, Marc, Ryuker, Xun, Reffie, FireMan.EXE, Ivo, Rens, Dave, Player Pink, Faab, Nofx4president, Johnny, GOAT, Flok, Shoe, Remen en Z-N_Freak (min of meer, als je dat een stem kan noemen). En natuurlijk in het speciaal Linkje, omdat hij de medebedenker is van deze awards, en omdat hij gewoon keihard ownt. Respect, aight.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom