• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

IBD: 27 September - Amsterdam - Results in first post!

Status
Not open for further replies.

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Het is Almere!!!! niet Ally. KK hey weer zo een nep woord.

Almere crew is goat, Linkje , en Kirby Squad. deze mensen hebben DT 7 meegemaakt :O
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
ik confirm hierbij officieel. Wii neem ik niet mee, dazzle wel als daar behoefte aan is(en mijn laptop op terug is) en idd teamlist FTW

wel jammer dat jarri niet kan komen :(
 

Ace55

Smash Lord
Joined
Feb 18, 2008
Messages
1,642
Location
Amsterdam
Deelname en Wii van mij kan je confirmen. Zal ff kijken of die andere gast 'm ook meeneemt.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Tja ik zei tog, Ally is de ghetto xD. maar nu moet ik wel ff nieuwsgierig spelen, want t blijkt dat jij (Linkje) een collega van mij bent, aangezien ik daar ook werl xD. Ik hoefde gelukkig gister niet te werken en sommige mensen zijn wel getraumatiseerd geraakt daardoor heb ik gehoord en das wel faja
 

Mizar

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2008
Messages
735
Location
Netherlands
Tja ik zei tog, Ally is de ghetto xD. maar nu moet ik wel ff nieuwsgierig spelen, want t blijkt dat jij (Linkje) een collega van mij bent, aangezien ik daar ook werl xD. Ik hoefde gelukkig gister niet te werken en sommige mensen zijn wel getraumatiseerd geraakt daardoor heb ik gehoord en das wel faja
Linkje, alles ok verder? Ik crap in zown geval echt in mn pants man.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
mwa met mij gaat alles gewoon goed. ik heet Steven en sta daar balie.
alleen hebben 2 van mijn collega's er wel vet problemen mee. ik sta er vanavond gewoon weer.
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
Hmm kut voor je maar back on topic nu

jarri had zich afgemeld een paar posts trug en als het goed is komt zudox nu ook op de lijst en daarom wil ik alvast ff confirmen dat we komen (Stabman en Zudox dus) en dat we een wii meenemen.

grtz Stabman
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
vandaag gaan we naar de main list toch :D

DK711 - CONFIRMED :D
Er staat toch duidelijk dat je vanaf vandaag dient te beginnen met confirmen, niet stoppen. Dat de meesten al geconfirmed hebben is mooi, maar dat betekent niet dat diegenen die dat nog niet gedaan hebben ineens van de lijst afgegooid worden.

Normaliter is de deadline voor confirmen 24 uur van tevoren. Dat betekent dus dat wanneer niemand op de main list iets van zich laat horen, je op 26 september weet of je mee **** doen.

Jullie snappen het principe van confirmen volgens mij niet helemaal. Het idee is dat de hosts wel zeker kunnen weten dat de mensen op de lijst komen, maar dat de spelers op de lijst de ruimte hebben om pas op het laatste moment te bevestigen als ze ergens nog niet zeker van zijn. Ik ga er wel van uit dat alle spelers die op de lijst staan en nog niet geconfirmed zijn gewoon meedoen. Vroeger werkten we helemaal niet met dit systeem. Toen schreef je je gewoon in en men zag wel of je op kwam dagen of niet.

tl;dr: Jullie gaan vandaag niet naar de main list.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom