• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

IBD: 27 September - Amsterdam - Results in first post!

Status
Not open for further replies.

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik weet vrijwel 100% zeker dat ik de resultaten goed heb bijgehouden. Er waren alleen belachelijk veel 2-1's in mn poule dus vandaar waarschijnlijk de onverwachte resultaten.

Toernooi was leuk, maar ik stop met toernooien. Heb het nu alweer gezien met Brawl, al zou ik voor Melee wel eens willen terugkomen. Of als Moreno me nog nodig heeft, want er zijn DUIDELIJK mensen die ik nog vaker wil zien *coughlelystad*. Cuz Lily City = too goodz

4e teams, 5e singles. Niet al te slecht voor iemand die er geen zak van kan :p De beste speler op het toernooi was duidelijk...Aqua. Hij had gewoon pech. Maar hij is wel degene die toernooien gaat winnen, ik voel het.

TE grappig dat Utto aan het begin van singles tegen me zei dat ie waarschijnlijk niet eens door poules zou komen, en dan word ie opeens 1e. Hoe gay kan Brawl worden?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Zo gay als mijn familie ;)
wow hard, Ryuker die opmerking was goed geplaatst.

Maar de potjes tegen jouw waren het leukst :p vooral omdat elke keer dat ik een pijl schoot, ik hem zo gecurved had dat je me niet raakte.
ik speelde aanvallend, omdat het kond dat potje. je had me heel mooi op mijn terugkomst onder de stage door.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Van teams is redelijk wat opgenomen, maar van singles helaas niet. Ik weet eigenlijk niet zeker of er van singles uberhaupt iets opgenomen is. Joeri zal daar even een bevestiging over moeten geven. Ik vind het zelf extra kut dat de finales niet opgenomen zijn omdat ik er zelf inzat. Het was te druk om er achteraan te gaan, maar volgende keer gaan we dat hopelijk anders doen.

@Gmoney: Ik heb het even nagekeken en het klopt dat je niet laatste bent. Er was een gelijkspel en Tio kan dat niet precies uitrekenen, omdat verschillende toernooien verschillende regels gebruiken wat poules betreft. We hadden het vrij druk, dus ik heb het maar laten zitten en Tio's suggestie gevolgd. Anyway, je bent vijfde in plaats van zesde, Kami is laatste in jullie poule.

Edit: Er zijn trouwens wel friendlies opgenomen de dag erna van Gaki, Izaw en ikzelf. Die vids staan binnenkort online.
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
4e Teams, 5e Singles. Niet Al Te Slecht Voor Iemand Die Er Geen Zak Van Kan :p De Beste Speler Op Het Toernooi Was Duidelijk...aqua. Hij Had Gewoon Pech. Maar Hij Is Wel Degene Die Toernooien Gaat Winnen, Ik Voel Het.

**** Jou Coen, Ik Ga Winnen Met Falcon X_x
 

Izaw

Smash Ace
Joined
Sep 18, 2007
Messages
688
Location
Sweden
I failed at this tourney xD, could have done better ;<, daamn you Moreno, no more weed for me :D.

Also DD chaingrab ftl :<

But it was fun and awesome, so thnx for the awesome experience :D <3

Rebaz =.=! Send me the Link owned shiek combo!
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Shoutouts

Aqua : je hebt em toch gekregen he ;) volgende keer krijg je me nog verder. Jij word net zoals coen zei HEEL erg goed ik moet oppassen voor jou.

Mokro : het spijt me je weet zelf volgende keer gewoon smashen en volgende keer wel door poules heen komen he.

Ivo : ik vind het altijd wel gezellig om de een of andere reden als jij er bent.

Boku : te goed zoals gewoonlijk ik team niet meer zonder je hoor dat kan gewoon niet.
Ik vind wel dat je eindelijk een char moet gaan vinden waar je eindelijk van kan zeggen ik heb een main.

Shodan : hou je even in man je post is te lang maar je bent ook wel goed.
We moeten een keer smashen.

Partner van shodan : jij bent niet goed...

Jumpman : niet zo negatief denken je kan het wel.

Rutger : Goed gespeeld zeker weten we waren allebei kapot en jij hebt toch een beter uithoudingsvermogen dan mij major respect. kk chain throw hoer dat je het bent.

Faab : ik hoop dat je nog een leuke verjaardag hebt gehad jij bent nog steeds een mindgamende kk lijer.

Biscuit : Forward smash opladen is kk hard.

Izaw : i know we ****ed up and all that but i know how good you are we both were ****ing up in singles and teams.

Gymmo : ik heb je niet zien spelen maar ik hoor dat je vooruit bent gegaan keep up the good work.

Feben : geinig dat je izaw hebt verslagen. ( ik blijf erbij dat hij **** heeft gespeeld )

Remi : DUDE LINK DITTO IK HEB NIKS GEZIEN.

Rebaz : door jou support doe ik soms beter me best om stoer te doen.Je falcon is awesome.

Gmoney en Tenzo : jullie hebben me teleurgesteld hoor >_> maar ok ik weet wat jullie kunnen volgende keer hoger eindigen

Coen : echt heel erg bedankt voor het komen man ik vind het jammer dat je het spel echt zo saai vind jou style is zo basic toch **** je bijna iedereen die er rond heeft gelopen XD

Choco : bedankt voor het komen heel erg tof dat je toch bent gekomen ondanks dat je niet helemaal 100 bent.

Marc : ik moet dit eigenlijk tegen alle mensen zeggen die hebben geholpen maar heel erg nog gefeliciteerd met winnen van teams die kk noob lucario had it coming.
bedankt voor de mensen die beledigd zijn die ik niet genoemd heb alsnog bedankt.

Dave : Cruise control naar de bracket je vind het zo een kut spel maar ik hoop ergens stiekem dat je het toch wel zal spelen.

Linkje : Erg bedankt je hebt heel erg veel gedaan ik hoop de volgende keer friendlies tegen je te spelen ( en je bent funny as hell )

Ricardo : Jij bent te epic jonguh je wario is te stoer

Jan : Lucario * stands up brave * je weet wat je bent ( KHAAAAANKKKEEEERRRRR DOOOOOMMMMM )

Nogmaals bedankt allemaal voor het komen iedereen die hun wii heeft meegenomen etc.

Ik wil de co hosts nog even extra bedanken ik heb namelijk het minst gedaan en ik vind dat alle poule leiders en co hosts het meest bedankt moeten worden.

Ik heb veel geleerd veel gezien jullie zijn allemaal hartstikke dope.

Deze post is al veelste lang ik denk langer dan die van shodan maar ik was de uiteindelijke host dus ik mag kk lijer.

Iedereen ik kan het niet vaak genoeg zeggen bedankt voor het komen
Volgende keer dat we spelen ben ik VEEEELL en wil ik crews gaan organiseren? O_O

( wees niet beledigd noob lucario XD maar winnen van me in teams en daarna ge3stocked worden in singles stond je niet zo goed XD vooral ook omdat ik het al zag in teams XD "HAAL DIE MARTH VAN ME AF" LOL )
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
ey moreno ziekte lijer kben niet goed maarre we boste je wel mooi in teams :p volgende keer speel ik meer dan 1x friendly tegen je, maar shodan was kkkkk pro die match dat is zeker zo. ksta btw wel gewoon top 8 te shinen. Kom je Almere? want dan slacht ik je, helemaal kapot van je verlies
 

EF Aqua

Smash Rookie
Joined
Apr 7, 2008
Messages
22
Location
Netherlands, Leiden
Ah, het was echt een zwaar epic toernooi. Bedankt daarvoor, Moreno, maar ik geloof dat je onderhand wel begrijpt hoe zeer ik waardeer wat je allemaal doet. Ik zal m'n best doen je in de toekomst ook niet teleur te stellen, heh. Er zijn trouwens nog veel mensen waar ik wat tegen wil zeggen, maar om iedereen die moeite te besparen noem ik slechts even een paar mensen.

Coen: Je bent te nice, gozer, serieus. Bedankt voor die paar matches en hoewel ik wel begrijp waarom je Brawl niet zo heel interesant vindt, hoop ik toch nog eens een keertje tegen je te spelen. Wie weet misschien ook wel in Melee, als ik dat ooit oppak.

Ryuker: Ja, ik wilde jou ook nog even bedanken voor die matches. En je was ook een aardige gozer om even mee te praten, dus thanks daarvoor. =P

Verder waren er ook een paar mensen waar ik helaas niet tegen heb kunnen spelen, zoals Biscuit, Utto en Izaw (really wanted to play you dude, too bad we didn't have the time), maar ik hoop dat ik jullie in de toekomst alsnog ooit tegenover me heb. Alle andere mensen, bedankt voor het komen natuurlijk. Hoop jullie allemaal een volgende keer weer te zien (behalve Emo en Renji, want jullie zijn noobs).
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Shodan : hou je even in man je post is te lang maar je bent ook wel goed.
We moeten een keer smashen.

Partner van shodan : jij bent niet goed...
wow ik ga helemaal plat door die 2e zin, maar lawl ik moet moreno wel gelijk geven shodan xD chill out. die post van je is over 9000 hours of typing xD en over 10.000 hours of reading, lawl

ey moreno ziekte lijer kben niet goed maarre we boste je wel mooi in teams :p volgende keer speel ik meer dan 1x friendly tegen je, maar shodan was kkkkk pro die match dat is zeker zo. ksta btw wel gewoon top 8 te shinen. Kom je Almere? want dan slacht ik je, helemaal kapot van je verlies
kappie, jij bent niet zo goed hoor:p, ik maak jou af met me falcon xD
en me falcon is KANKER nep. vind ik =D


EDIT SHIET, SORRY FOR DOUBLE POST
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
ey moreno ziekte lijer kben niet goed maarre we boste je wel mooi in teams :p volgende keer speel ik meer dan 1x friendly tegen je, maar shodan was kkkkk pro die match dat is zeker zo. ksta btw wel gewoon top 8 te shinen. Kom je Almere? want dan slacht ik je, helemaal kapot van je verlies
lol trash talk van iemand die ge3stocked is XD en Shodan is een hele aardige dude hij blijft erbij dat jij ook goed bent is heel aardig van em terwijl ik net zo goed weet dat hij je ook ***** XD
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
lol trash talk van iemand die ge3stocked is XD en Shodan is een hele aardige dude hij blijft erbij dat jij ook goed bent is heel aardig van em terwijl ik net zo goed weet dat hij je ook ***** XD
"cough" Qan "Cough"
 

-=Demonic_Disaster=-

Smash Apprentice
Joined
Mar 23, 2007
Messages
83
Location
netherlands, Lelystad
kkharde toernooi, singles ging niet echt goed ****it >.>
maar teams met ricardo was kkhard
moreno je bent een kklijer, maar dat wist je al. Ben je nou eigelijk jarig ^^ old *** :p
Coen jongu ik hoop weer tegen je te gaan spelen man, je bent kkhard.
voor de rest was erg gezellig, liep alleen te lang uit. Kheb wel zin in nog zo een toerny. Dan ga ik wel weer zwaar rapen ^^.
enu we kunnen wel een xtju crews lelystad vs almere doen, als mensen daar chill mee zijn ^^
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Haha net een 8-jarig kind dat typt :D no offense, te grappig

Trouwens, van wie was de Wii die op het kleine TVtje met Melee stond aangesloten? Het was namelijk mijn melee disc, en mijn memory card, en ik zou ze graag nog terugzien.
 

ShoDan

Smash Apprentice
Joined
Jul 23, 2007
Messages
121
@Coen
Non taken, ik vind me typskills ook niet al te goed en het ergste is dat ik nog een mod ben. Its a crazy world. =p

@Gaki
Kappie is echt goed hoor, hij is niet zomaar 8ste geworden. En ik zou echt niet zomaar zeggen dat iemand goed is omdat die een vriend is, al ben je me homie als je zuigt dan lach ik je uit en zeg dat je niet goed bent. =p Maar Kappie maak ik altijd af met 1 leven over en 120 procent, en hij wint ook van jumpman en hij heeft van veel mensen in het toernooi gewonnen. Maar ik snap dat je dat denkt als je iemand 3 stockt, vraag maar aan de andere die er waren.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
@Gaki
Kappie is echt goed hoor, hij is niet zomaar 8ste geworden. En ik zou echt niet zomaar zeggen dat iemand goed is omdat die een vriend is, al ben je me homie als je zuigt dan lach ik je uit en zeg dat je niet goed bent. =p Maar Kappie maak ik altijd af met 1 leven over en 120 procent, en hij wint ook van jumpman en hij heeft van veel mensen in het toernooi gewonnen. Maar ik snap dat je dat denkt als je iemand 3 stockt, vraag maar aan de andere die er waren.
8e is onmogelijk. hij was 7e of 9e. (geen zin om te kijken)
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Daarnaast zijn jullie scrubs. Als je klaagt dat chaingrabs lame zijn of zelfs vindt dat ze gebanned moeten worden, lees dan dit:

http://www.sirlin.net/Features/feature_PlayToWinPart1.htm
Wat een bull****. Waarom is de MK cape glitch gebanned maar een CG niet? Als "playing to win" alles doen wat nodig is om te winnen is, dan had ik allang de infinite cape glitch gedaan. Maar dat mag niet. Waarom zou een CG dan niet gebanned worden. Er staat ook dat alleen "scrubs" niet outside the box kunnen denken en slechts een strategie gebruiken om te winnen (even voor de duidelijkheid; een verwijzing naar jou).

Kom de volgende keer niet met bull**** en slechte argumenten aanzetten als je kritiek krijgt. Nothing personal by the way.
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
Jup, Jumpman heeft gelijk. Als je het letterlijk op zou volgen zou die glitch van mk toegestaan zijn. Maar goed, ik ben van mening dat het bannen van CG een beetje overdreven is. Goed, het is flauw om te gebruiken, en (imo) een stuk minder leuk dan normaal spel, maar als je zulk soort dingen ook gaat verbieden, waar stopt het dan? Straks is uiteindelijk toch iedereen van mening dat DACUS van Snake vervelend is, waardoor die ook gebanned wordt, en wat zal dan het volgende zijn? Maar goed, mocht het verboden worden, CG, dan vind ik het ook prima.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Jumpman heeft ongelijk. De cape glitch is broken, je **** er helemaal niets tegen doen, wie je ook bent of wat je ook speelt. CGs kun je voorkomen door niet gegrabbed te worden of een character te spelen waarop het niet kan. In Brawl zijn match ups erg belangrijk en CGs horen daarbij. "Play to win" betekent alles doen om te winnen, maar dingen die het spel onspeelbaar maken mogen wel degelijk gebanned worden, hoe ga je anders nog "spelen" om te winnen?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Wat een bull****. Waarom is de MK cape glitch gebanned maar een CG niet? Als "playing to win" alles doen wat nodig is om te winnen is, dan had ik allang de infinite cape glitch gedaan. Maar dat mag niet. Waarom zou een CG dan niet gebanned worden. Er staat ook dat alleen "scrubs" niet outside the box kunnen denken en slechts een strategie gebruiken om te winnen (even voor de duidelijkheid; een verwijzing naar jou).

Kom de volgende keer niet met bull**** en slechte argumenten aanzetten als je kritiek krijgt. Nothing personal by the way.
Laat ik ten eerste zeggen dat je toon me totaal niet aanstaat. Ik weet niet waar ik zo'n agressieve reactie aan verdiend heb, maar ik heb mijn punt duidelijk proberen te maken door een uitgebreid artikel aan te halen en om dat meteen af te doen als slechte argumenten en zelfs bull**** vind ik geen stijl. Het is ook geen belediging als je een scrub genoemd wordt, als dat misschien je indruk was.

Verder hebben Empy en Marc al uitgelegd waarom je redenatie ten opzichte van Sirlin niet klopt en ik zal daar verder dan ook niets aan toe voegen. Verder kan ik alleen zeggen dat alles wat ik over dit onderwerp te zeggen heb in het artikel van Sirlin staat, en dat als je dat niet gelooft, we wat mij betreft uitgepraat zijn. Dat klinkt misschien alsof ik me niet wil verweren, maar ik heb simpelweg niets toe te voegen en dan heeft doorgaan weinig zin. Voel je vrij om hierover door te gaan, maar ik hoop dat je je ooit zult realiseren dat Sirlin gelijk heeft. Ik wil alleen nog zeggen dat de CG van Dedede nooit gebanned zal worden (in ieder geval niet op toernooien waar ik aan mee werk) en dat ik het elk toernooi zal blijven gebruiken, al was het maar om Sirlins gedachtegoed levend te houden en zijn punt duidelijk te maken.

Maar goed, zoals ik in het begin al zei, ik vind je toon onacceptabel. Ik sta open voor goede discussies, maar zodra het vijandig wordt twijfel ik er niet over om warnings te geven. Ook niet wanneer je 'nothing personal' aan het einde van je posts zet.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
any videos of the finals prehaps ?
I'm afraid they weren't recorded. We do have friendlies between Gaki, Izaw and me though that are very similar to what happened during the tournament. I think they will be online soon, but it depends on Gaki.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom