• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Me (Captain falcon) Vs. Hassan (Fox) Enjoy^^!

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
Okan! Je techchase/moonwalk/combos zijn te goed!
Downthrow x5 -> dropzone en die laatste kill van de 2e match waren te mooi.

Hassan, je speelt echt te random xD echt de hele tijd random fairs, up-bs, shine->laser, dat soort ****. Die doubleshine -> bair was dan wel weer mooi :p
 

captain mc cloud

Smash Apprentice
Joined
Mar 24, 2007
Messages
193
Location
The Netherlands, Noord - Brabant, Waalwijk
ghehe nice matches ^^ ...
Okan: je weet zelf dat je te goed bent O_o coole moonwalks btw :D

Hassan: je hebt wel technical skill in je, dat zie je.. alleen je speelt eigenlijk een beetje te snel voor jezelf, waardoor je random dingen gaat uithalen. Werk ook aan je edgeguard, want een falcon is over het algemeen niet moeilijk te edgeguarden.
Gebruik ook simpele shine combo's (want ik denk dat je die wel ****) Dair - shine - grab - uthrow - usmash/uair bijvoorbeeld
Er is vast nog wel meer.. xD maar daar kom ik nu even niet op :p...
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
nice okan ^^

tip voor hassan: je falco ownt veel harder! speel falco xD . volgens mij vind okan falco's ook moeijker om tegen te spelen.

en probeer met fox short hop fast falled l cancelled nairs en dairs te gebruiken in een shine ^^ . edgeguarden heeft ook werk nodig ja. je kon okan heel makkelijk killen in de 2e match toen jij aan de rand hing en hij over jou heen up b-de. bijv vallen, jump gebruiken en up air. geen up b als aanval doen, en niet backthrow gebruiken in het midden van FD maar upthrow. ik speel geen fox dus weet verder ook niet zoveel. wel mooi gebruik van jabs om c falcon net een stapje voor te zijn ^^
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Hassan FTW!

Hassan heeft wel die technische ****. Misschien kan een noob als ik em nog wat leren.

Oh en als je denkt van: *Snickers* Chibi wat leren? Kben beter geworden!
 

Lab Rat™

Smash Journeyman
Joined
May 21, 2006
Messages
420
Location
Sugar Land, TX
hassan needs to get better with his tech, he seemed like he was struggling to shfflc and what not... does he own the game?
 

Karleko

Smash Cadet
Joined
Sep 23, 2007
Messages
58
Location
Amsterdam
Aah de humor, die matches waren wel grappig. Ik verwachte echt dat iemand even zou uitschelden, controller op de tv gooien, maar nee...mooi gevochten.
 
Top Bottom