• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

QGB : Almere Toernooi 11 Oktober

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Wie anders? Als ik post dat ik beter op ga letten, meen ik dat. Eigenlijk zou ik deze hele topic kunnen verwijderen, en dat zou ik ook doen als het niet om een toernooi ging dat nog enige kans van slagen heeft.
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Wie anders? Als ik post dat ik beter op ga letten, meen ik dat. Eigenlijk zou ik deze hele topic kunnen verwijderen, en dat zou ik ook doen als het niet om een toernooi ging dat nog enige kans van slagen heeft.
dus waneer ik iets niets ergs zeg, delete je het wel? wat maakt the thread nou uit? zolang mensen willen deelnemen aan deze toernooi maakt het me niet uit.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
dus waneer ik iets niets ergs zeg, delete je het wel? wat maakt the thread nou uit? zolang mensen willen deelnemen aan deze toernooi maakt het me niet uit.
Ik ben er niet 24/7. Mensen hebben veel rotzooi gepost in de paar dagen dat ik weinig gekeken heb. Ik ga dat niet alsnog behandelen, maar ik stel wel ergens een grens. Er komt als het goed is een moderator bij binnenkort voor meer continuïteit. Spam in een toernooithread is vervelend omdat het afleidt van vragen, informatie, discussie etc over het toernooi. Posts over jou als host of je verdediging zijn dus een stuk relevanter dan rijmpjes over Mario, Wario en Lucario.
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Ik ben er niet 24/7. Mensen hebben veel rotzooi gepost in de paar dagen dat ik weinig gekeken heb. Ik ga dat niet alsnog behandelen, maar ik stel wel ergens een grens. Er komt als het goed is een moderator bij binnenkort voor meer continuïteit. Spam in een toernooithread is vervelend omdat het afleidt van vragen, informatie, discussie etc over het toernooi. Posts over jou als host of je verdediging zijn dus een stuk relevanter dan rijmpjes over Mario, Wario en Lucario.
......en dat probeer ik heletijd uit te leggen maar iedereen blijft me quoten. LOL
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Ik stel voor iedereen houd zn mond nu? We willen allemaal gewoon een toernooi en als dit zo doorgaat komen er straks mensen alleen nog maar om te rellen. (nemen ze gelijk een knuppel mee). Dus stoppe nu, stel een goeie vraag zoals

Is er eetgelegenheid vlakbij de zaal of kan je je eigen eten meenemen?
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Is er eetgelegenheid vlakbij de zaal of kan je je eigen eten meenemen?
RebazTalei said:
het is naast de stad/eigenlijk in de stad, dus over snackbars etc, hoef je je geen zorgen
te maken.

Regels voor het gebruik van de venue

* Eigen consumpties is Niet toegestaan.
* Niet binnen roken
* Het drinken van alchohol is niet toegestaan.
* Uiteraard wordt verwacht dat je op een fatsoenlijke manier
omgaat met de spullen van de venue en die van anderen.
Info staat gewoon op eerste post.
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
wow het was een voorbeeld relax em :p

een echte goeie vraag dan.

Hoe herken je elkaar? Kheb erniks aan als ik zie staan dat ik tegen narutoiskeigaaf123 moet. 1e toernooi he :D
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Anders kun je het altijd aan de host vragen, of degene die hem helpen met organiseren. Die hebben als ze het goed doen meestal wel een goed beeld van wie wie is.
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
En anders zijn er altijd zat mensen op de vloer die dat echt wel weten, het is misschien wel handig om je gewoon voor te stellen, als een tegenstander jou dan zoekt is het ook makkelijker en hoe meer mensen weten wie je bent hoe sneller het gaat, vooral als iedereen zich daar aan houdt.
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
En anders zijn er altijd zat mensen op de vloer die dat echt wel weten, het is misschien wel handig om je gewoon voor te stellen, als een tegenstander jou dan zoekt is het ook makkelijker en hoe meer mensen weten wie je bent hoe sneller het gaat, vooral als iedereen zich daar aan houdt.
er wordt gewoon geschreeuwt wie tegen wie moet:p ik denk dat mensen dat wel zullen begrijpen(niet letterlijk geschreeuwd xD)
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
ZIjn er eigenlijk wel genoeg wii`s en tv`s
er zijn nu al 2 tv's een vriend van me neemt zijn TV mee, en een beamer, niet zeker weten.
maar Wii's zijn er genoeg.

Moreno(gaki)
Mounir(boku)
Gregs
rebaz(ik lol)

nemen een Wii mee
mischien neemt gregs ook een TV mee, dat weet ik niet zeker.
 

Yasuo

Smash Rookie
Joined
Aug 7, 2008
Messages
8
Location
Netherlands, Amersfoort
Heb er vertrouwen in dat het een leuk toernooi gaat worden. Als ik naar de spelers kijk die staan ingeschreven wordt het waarschijnlijk ook wel leuk :D.

Hopelijk kun je de spelerslijst iets uitbreiden, zodat renji en emo erbij kunnen :p. Moet die diddy kong zien spelen!
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
- MEDEDELING - Julie hebben mijn Thread niet echt gemogen laatste paar dagen/weken maar ik hoop dat iedereen nu een Ander inzicht heeft van mij door het Toernooi van Gaki. De echte Mededeling is dat ik mischien Teams moet uit zetten omdat er helaas NET NIET genoeg plek is voor als er meerdere VS teams gespeeld moet worden, ik moet veel mensen Teleurstellen omdat meeste komen voor Teams, ik ga nog een Beetje rondkijken wat ik eraan Kan doen binnen 1/2 dagen wordt er gezegd of de Teams worden uitgeschakeld en list uitgebreider wordt. en laat al die spelfouten/type fouten, reageer gewoon OP DE MEDEDELING >_<
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
- MEDEDELING - Julie hebben mijn Thread niet echt gemogen laatste paar dagen/weken maar ik hoop dat iedereen nu een Ander inzicht heeft van mij door het Toernooi van Gaki. De echte Mededeling is dat ik mischien Teams moet uit zetten omdat er helaas NET NIET genoeg plek is voor als er meerdere VS teams gespeeld moet worden, ik moet veel mensen Teleurstellen omdat meeste komen voor Teams, ik ga nog een Beetje rondkijken wat ik eraan Kan doen binnen 1/2 dagen wordt er gezegd of de Teams worden uitgeschakeld en list uitgebreider wordt. en laat al die spelfouten/type fouten, reageer gewoon OP DE MEDEDELING >_<
En zo dwing je respect af :).

good job.

geen teams, ik kom niet
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
En zo dwing je respect af :).

good job.

geen teams, ik kom niet
waarom moet jij me altijd boos maken, even zonder grap ik probeer het zo respectvol over te laten komen? welke respect, jij hebt niet 1 woord uitgevoerd op die toernooi van Gaki tegen mij, niet eens geprobeer om tegen mij te praten om "beleefd" over te komen, omdat je Vet hard faalt in Single's betekent toch niet dat je niet gewoon voor de fun kan komen?

ik weet je was goed in melee, maar dat betekent toch dat je ook gewoon goed in brawl kan worden wth?

<3 liefde voor Rebaz.
ik kom toch wel :p mn noobie aanhang dwingt me.

dude...je maakt me bang x_X
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Potverdorie, ken ik nou niet meer meedoen?
denk het wel, ik heb het gevoel dat meerdere mensen niet gaan komen omdat veel kans is dat teams niet meer wordt gedaan. maar yeah ik zet je op reserve lijst, ik ga lijst uitbreiden denk ik.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik ga hier ook niet meer heen. Geen teams en het is behoorlijk ver weg. Niks tegen Rebaz verder, maar meer tegen Brawl singles.
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Als veel mensen gaan cancellen omdat er geen teams is... Zet mij dan maar bij reserves.
done.


Ik ga hier ook niet meer heen. Geen teams en het is behoorlijk ver weg. Niks tegen Rebaz verder, maar meer tegen Brawl singles.
ik begrijp het best als het niet waard is voor single's only.

ik hoop dat het uiteindelijk even hard wordt als gaki's toernooi
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
waarom moet jij me altijd boos maken, even zonder grap ik probeer het zo respectvol over te laten komen? welke respect, jij hebt niet 1 woord uitgevoerd op die toernooi van Gaki tegen mij, niet eens geprobeer om tegen mij te praten om "beleefd" over te komen, omdat je Vet hard faalt in Single's betekent toch niet dat je niet gewoon voor de fun kan komen?

ik weet je was goed in melee, maar dat betekent toch dat je ook gewoon goed in brawl kan worden wth?
Vriend,

ik meende het serieus. Ik vind dat je die mededeling goed hebt uitgelegd. En ook uitlegt dat je het toernooi in stand wilt houden ookal komt er geen teams.

Ik vind singles gewoon niet leuk. Ik heb dat uitgelegd. Ik kan beter dan wat ik heb gedaan op Gaki's toernooi

Het spijt me dat ik niks tegen je heb gezegd. Om eerlijk te zijn, ik was alles allang weer vergeten in inclusief je naam. En ik was er gewoon om lol te maken met de gasten waar ik normaal mee omga.

Maar als ik je had herinnerd had ik zeker tegen je gepraat om te zeggen dat ik vaak een eikel kan zijn.


End of story. Je dwong met die post respect af, door alles goed uit te leggen.
 

Pikapower

Smash Journeyman
Joined
Oct 16, 2003
Messages
299
Location
Almere_Holland
waarom moet jij me altijd boos maken, even zonder grap ik probeer het zo respectvol over te laten komen? welke respect, jij hebt niet 1 woord uitgevoerd op die toernooi van Gaki tegen mij, niet eens geprobeer om tegen mij te praten om "beleefd" over te komen, omdat je Vet hard faalt in Single's betekent toch niet dat je niet gewoon voor de fun kan komen?

ik weet je was goed in melee, maar dat betekent toch dat je ook gewoon goed in brawl kan worden wth?




dude...je maakt me bang x_X

tering ik heb deze post maar een gekopieerd naar word, maar die kan er ook al nix van maken ,me dyslexi/dilexy/dixlexy / dixxxll/ (doorhalen wat nvt is en of verbeteren) is erger aan het woorden :S. some one any one vertaal plz.
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Vriend,

ik meende het serieus. Ik vind dat je die mededeling goed hebt uitgelegd. En ook uitlegt dat je het toernooi in stand wilt houden ookal komt er geen teams.

Ik vind singles gewoon niet leuk. Ik heb dat uitgelegd. Ik kan beter dan wat ik heb gedaan op Gaki's toernooi

Het spijt me dat ik niks tegen je heb gezegd. Om eerlijk te zijn, ik was alles allang weer vergeten in inclusief je naam. En ik was er gewoon om lol te maken met de gasten waar ik normaal mee omga.

Maar als ik je had herinnerd had ik zeker tegen je gepraat om te zeggen dat ik vaak een eikel kan zijn.


End of story. Je dwong met die post respect af, door alles goed uit te leggen.
oh, ok. sorry voor misverstand.

trouwens mensen kunnen zichzelf nu confirmen vanwege dat gedoe met Teams.
en ik ga het denk ik 32 man maken. niet zeker weten.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
oh, ok. sorry voor misverstand.

trouwens mensen kunnen zichzelf nu confirmen vanwege dat gedoe met Teams.
en ik ga het denk ik 32 man maken. niet zeker weten.
Ik neem aan dat teams definitief niet doorgaat? In dat geval kun je mij uitschrijven. Ik vind singles alleen niet leuk genoeg. Thomas, volgende toernooi teamen?

Ik zou trouwens je eerste post wat aanpassen. Hij is niet echt overzichtelijk en sommige dingen zijn niet goed gekopieerd vanuit Gaki's thread. Als je wilt kan ik het voor je doen. Ik kan de info trouwens ook op SmashNL zetten.

Het is trouwens ook niet echt nodig om op de lijst bij te houden wie zich uitgeschreven hebben.
 

preda100

Smash Rookie
Joined
Aug 9, 2008
Messages
7
yo dit is VietPL uhm me naam heb ik verandert naar Jinha kan je me naam veranderen op de lijst? thanks
 

xPLx

Smash Rookie
Joined
Aug 10, 2008
Messages
1
jah ik ben preda100 en verander me naam naar Jinha okay? je kent me toch rebaz die ik wasop de toernooi van gaki met dennis
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
Schrijf mij ook maar uit. De dag is voor mij niet ideaal, en ik vind het ook jammer dat teams niet gedaan zullen worden, en dat vind ik toch wel het leukere gedeelte van zo'n toernooi.
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Ik neem aan dat teams definitief niet doorgaat? In dat geval kun je mij uitschrijven. Ik vind singles alleen niet leuk genoeg. Thomas, volgende toernooi teamen?

Ik zou trouwens je eerste post wat aanpassen. Hij is niet echt overzichtelijk en sommige dingen zijn niet goed gekopieerd vanuit Gaki's thread. Als je wilt kan ik het voor je doen. Ik kan de info trouwens ook op SmashNL zetten.

Het is trouwens ook niet echt nodig om op de lijst bij te houden wie zich uitgeschreven hebben.
ik neem aan dat GOAT ook niet komt?.

trouwns, maakt me niet zoveel uit, ik wil gewoon dat smash'rs bij elkaar komen en stuff.
is gewoon een fun toernooi verder niets. dus je hoeft je geen zorgen te maken over de eerste post. ik hou het graag bij,van wie ik zeker weet,wie er niet komt en wel komtxD, geen zin om in de war te raken
 
Top Bottom