• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Balance Tournament(Sunday July the 13th)

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Flok, zou je de lijst willen updaten? Ik wil zekerheid hebben of ik nog kan komen.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Flok: Wat meer updates/tekens van leven graag?

De rest: Deze topic heeft genoeg spam gehad.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
KK MARC, ik krijg nog een biertje van je =D

Shadow.. nooess!! T__T Jouw Jacuzi is too good men... ;D <3!!

Zijn toeschouwers btw toegestaan..?
Kheb een scheithekel aan dat spel, maar kwil Coen aanmoedigen met zijn gecamp+gespam+mensen irriterenzodatzegaanstoppenmetBrawl.

Verder gewoon wat chillen met wat mensjes daar =o.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Fuak 7e zijn op de reservelijst. >_<
Je hebt een kans dat je kan spelen hoor
kijk naar customer lijst
die is niet vol op het moment en er komen een aantal mensen niet dus je hebt wel kans hoor maar ik vind het nogal naar van flok dat hij niks update of wat dan ook >_< want nu weet ik dus niks of boku mag komen of niet.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
De tijd dringt inderdaad.

Ik heb alle lijsten aangepast. Papi, Marc, Remen en Linkje komen niet naar het toernooi, waardoor er plek is gekomen voor de Ede veteranen Marius, Jw1zzman en Foshu. De reserve lijst heb ik nu ook in de regular lijst kunnen neerzetten, omdat ik van DR GAMES niks meer heb gehoord qua de customer lijst.

Let er wel op, het zou zomaar nog kunnen dat er een Ede veteraan erbij komt! Maar ik beloof niks.

Ik wil nu zo snel mogelijk de teams weten van degene die nog geen partner hebben.

Vertel mij nu ook of de lijsten allemaal kloppen!

Er is zelfs op dit moment nog 1 plekje vrij. Mocht er niemand meer willen inschrijven, maak je geen gerust, iemand van DR GAMES zou vast ook wel mee willen doen dan.

Ik zal binnenkort weer met een update komen over de stage kwestie.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Lijst klopt niet voor teams: Ik sta er dubbel in. Ik team met Biscuit, niet meer met Johnny.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Ik heb eigenlijk nog een vraagje wat betreft charcters. Als je een character hebt gekozen in je aller eerste match, moet je dan met deze de hele 1v1 en/of 2v2 ermee spelen ? Of mag je gewoon elke ronde opnieuw kiezen ? Van dit heb ik niet echt veel verstand en vroeg het me dus af :p.
Thx in adv ^^
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik heb eigenlijk nog een vraagje wat betreft charcters. Als je een character hebt gekozen in je aller eerste match, moet je dan met deze de hele 1v1 en/of 2v2 ermee spelen ? Of mag je gewoon elke ronde opnieuw kiezen ? Van dit heb ik niet echt veel verstand en vroeg het me dus af :p.
Thx in adv ^^
Je **** per match een nieuw character kiezen :)

En inderdaad, Moreno teamt nu met Boku en ik team met Johnny (die niet meer met Coen teamt, want die teamt met Biscuit).

En wie is Foshu? Nieuwe nickname van een oude bekende?
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Yay, ik sta er op. Ik zal het laten weten wanneer ik 100% zekerheid heb dat ik kom.
Nog even over de regels (weet niet of jullie het hier al over gehad hebben), time limit is 5:00, wat gebeurt er als de tijd om is? Degene die voor staat wint? (minste percentage) Of Sudden Death? Sudden death lijkt mij namelijk een beetje oneerlijk als je tegenstander bijv. 150% heeft en jij 50%.

En waarom staat Emo er niet op >_<
Schrijf hem in, ik vraag nog wel aan hem of hij komt.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Yay, ik sta er op. Ik zal het laten weten wanneer ik 100% zekerheid heb dat ik kom.
Nog even over de regels (weet niet of jullie het hier al over gehad hebben), time limit is 5:00, wat gebeurt er als de tijd om is? Degene die voor staat wint? (minste percentage) Of Sudden Death? Sudden death lijkt mij namelijk een beetje oneerlijk als je tegenstander bijv. 150% heeft en jij 50%.

En waarom staat Emo er niet op >_<
Schrijf hem in, ik vraag nog wel aan hem of hij komt.
Hou je kk bek tim xD time limit moet echt wel 8 minuten zijn de matches duren niet zolang maar 5 minuten is gewoon niet genoeg voor de latere matches en om dan later 8 minuten in te schakelen is stom.... is het discuseerbaar flok?
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
Waarschijnlijk verwijderd omdat je alleen maar spam spam spam schreef.

Anyway, Flok, hoe definitief is deze lijst nu? Is het zo dat als je hier op staat je er veilig van uit kan gaan dat je ook kan spelen of worden er straks nog meer van die "Ede veteranen" opgezet?

Edit; op de duo lijst heb je trouwens Marc en Linkje nog staan terwijl je die wel van de regular list hebt afgehaald.
 

ssj5goten

Smash Cadet
Joined
Jan 30, 2006
Messages
68
ik heb me al opgegeven voor singles waarom sta ik er niet bij? en zet mij en roel maar op de duo lijst en ook beide op de singles
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
4 dingen:

Het toernooi is gegroeid naar 32 man. De regular lijst is inderdaad nooit definitief omdat de kans bestaat dat er een Ede veteraan nog komt opdagen. Maar die kans is best klein.

Ik weet nog niet van iedereen wie zijn partner word in 2VS2.

De stagelijst is aangepast. Ik heb nu alleen nog mijn twijfels bij 3 stages. Vrijdag zal ik de definitieve stagelijst tonen. Ik zou graag willen weten wat we gaan doen met deze 3 stages.

De tijden voor 1vs1 en 2vs2 blijven hetzelfde. Ik zie geen reden waarom ze omhoog zouden moeten. Characters blijven inderdaad langer leven, maar ze zullen dood zijn binnenin de tijdslimieten.

EDIT: Ik heb ook nog een domme vraag. Ik kan de optie niet vinden om zowel een tijdslimiet als stocks in te kunnen stellen. Bestaat deze optie überhaupt nog in Brawl?
 

ExZero

Smash Rookie
Joined
May 20, 2008
Messages
21
Location
Holland, Utrecht
EDIT: Ik heb ook nog een domme vraag. Ik kan de optie niet vinden om zowel een tijdslimiet als stocks in te kunnen stellen. Bestaat deze optie überhaupt nog in Brawl?
Je moet 200 KO's in Standard Brawl krijgen. Dan unlock je Additional Rules ofzo, daar zit de optie bij.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Meerdere dingen:

1) Zou je Rebaz en Simonnn als team kunnen plaatsen?
2) OMG geen Jungle Japes >_< er is echt niks mis meer met die stage nu alle characters betere recovery hebben. Behalve de KlapTrap. En het feit dat het een campstage is. Oh, laat maar....
3) Great Sea eraf, Luigi Mansion op counterpick, Pokemon Stadium op counterpick (de ledge is net iets te gay om het een neutral te maken).
4) Ik kan eventueel ook de eerste post editen om de inschrijflijst te updaten.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Ik team met BOKU period XD

FLok doe best of three voor de voorrondes je vind toch dat voorspellen van wat de tegenstander doet erbij hoort dan denk ik ook wel dat je net zo goed weet als ieder ander dat de eerste match meestal is om elkaar aan de tand te voelen echt waar flok dat kun je niet maken items was al erg genoeg ik heb liever nog een best of 3 met die kk items even serieus >_<
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
I second that. Aan je tijdschema te zien zou best of 3 totaal geen probleem moeten zijn. Ik ben zelfs bereid je te helpen met de organisatie (qua zorgen dat mensen hun matches zo snel mogelijk doen), ik heb aardig wat ervaring met toernooihosten. Want best of 1 kan echt niet. Dat is veel te random, best of 3 is de standaard en het allerminste wat je **** doen qua 'best of'. I know, beetje laat om te gaan klagen maar ik kwam er nu pas achter, silly me. Dus Flok, als je zorgt dat het best of 3 wordt, wat voor alleen een voordeel is, zal ik je zoveel mogelijk helpen met de boel op te laten schieten.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Tja, Ik was best of 3 ook altijd al gewend op toernooien. Ik snap ook niet waarom ik er niet aan gedacht heb.

Ik zal maar eventjes een spoeddebat regelen met DR GAMES dan!

En ssj5goten had zichzelf eerder ingeschreven dan mr prince...hopelijk kan sisey een andere partner vinden.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Helaas kunnen Vishnu Jagan en Vijay Jagan niet meedoen vanwege een onverwachte ongeluk. Dat betekent dus plek voor Mr Prince en nog iemand! Kan iemand zich nog snel inschrijven?

Morgen zal waarschijnlijk de laatste update zijn voor het toernooi. Het zal in ieder geval over de stagelijst en best of 3 gaan.

Verder hoop ik dat iedereen de routebeschrijving naar DR GAMES al weet!
 
Top Bottom