• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Na monsterkill komt Ludicrous Kill vervolgens Holy **** tot endless.

Wicked sick was bij 30 kills zonder 1 keer dood te gaan.
Godlike bij 25 kills.

Ik verveel me echt dood, dat ik nu 3 keer achter elkaar reply.
Dit doe ik dus nooit meer.
 

Ztevieman7

Smash Cadet
Joined
Jun 20, 2007
Messages
36
Location
Netherland
OMG, Ze hebben Amsah gebruikt bij het plaatje boven "Register your friends", alleen hebben ze hem Bill genoemd >_<.

Ik vind het trouwens wel kut dat je niet weet tegen wie je speelt als je With Anyone speelt. Ik bedoel, als je nou een goeie tegenstander heb gevonden waar je vaker zou tegen willen oefenen en die persoon denkt hetzelfde erover, dan heb je geen enkel mogelijke manier om elkaar ooit nog terug te vinden.

Maarja, dat is nou eenmaal de manier van internet van Nintendo.
Nintendo have guts en doet het altijd anders (pakt niet altijd goed uit:p)

Online = lag = geen serieuze gameplay = fun (items, random stage, random opponent)

Offline = no lag = serieuse gameplay = tournament (no times, time limit, limited stages)


Dus, kijk nu met SSBM, wanneer had je nog het laats een Pokebal in je hadden gehad?
Zoveel tijd en werk aan al die items gemaakt, weet je hoeveel physics in zo een item zit en dan voor ieder character ander effect.
Als je keer dronken bent en toch niet 100% bij je hoofd zit, dan weet je hoe hilarisch online play is of als je slechte bui heb niet een random opponent kapot doodscheld.

Kortom, Sakurai heb weer de guts, de LIJN te trekken tussen online gameplay en offline gameplay. Kijk Tekken 5 met online ranking, klinkt allemaal leuk, maar weet je hoeveel flames alleen van de lag, mag de hoogste Ping beste zijn.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Het laat gewoon zien hoe kut en incompotent Nintendo is op het gebied van online gameplay.
Nee, kom niet aanzetten met MKDS online en al die andere meuk, het is niks vergeleken bij alle andere vormen van online gameplay, zelfs PS2 Online is beter en die staat nou ook niet echt bekend om zijn geweldige online functies.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
haha mooie woordjes Amsah~

"11. Denk jij dat er in Nederland spelers rondlopen die de potentie hebben om jou op een dag te verslaan? Kan je zelf ook zien wanneer iemand potentieel goed is in SSBM of niet?

Ik kan wel degelijk zien of iemand potentie heeft als een SSBM speler na een match of twee. Door te kijken naar hoe je denkt en hoe je je aanpast, kan ik ongeveer zien hoe goed je **** worden.

Ik denk zelf dat Adam (als hij zo doorgaat) me op een dag zeker zal verslaan. Hij doet me een beetje denken aan mezelf in speelstijl en motivatie, vandaar"


:O =O
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Hey allemaal...
Ik speel sinds kort SSBM 'serieus' om mijn vrienden te kunnen verslaan (Die het al een redelijke tijd serieus spelen) en ik kom in de buurt. Ik dacht er aan om misschien een keer mee te doen aan een toernooi hier in NL, maar zou ik hier zo aan mee kunnen doen? Of moet je al je bewezen hebben in andere toernooien ofzo?

*Ben by the way weer begonnen met spelen na het lezen van het interview met Nihonjin XD*
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Hey allemaal...
Ik speel sinds kort SSBM 'serieus' om mijn vrienden te kunnen verslaan (Die het al een redelijke tijd serieus spelen) en ik kom in de buurt. Ik dacht er aan om misschien een keer mee te doen aan een toernooi hier in NL, maar zou ik hier zo aan mee kunnen doen? Of moet je al je bewezen hebben in andere toernooien ofzo?

*Ben by the way weer begonnen met spelen na het lezen van het interview met Nihonjin XD*
Je moet je inderdaad eerst bewijzen. Eerst moet je minstens vijf video's van jezelf posten waarin je laat zien dat je kan wavedashen, L-cancellen en jump cancellen met minstens vijf characters. Ook doe je een super wavedash en een Ken combo.

Als dit gelukt is krijg je een test tegen een pro smasher. Je moet minstens één set winnen van één van de low tier characters van deze pro (meestal de Yoshi van Amsah). Daarna teken je een papier waarop je verklaart dat je edgehoggen niet lame vindt en maak je € 100,- over op rekeningnummer 8708367. Dan mag je meedoen aan een toernooi...

....

Nee hoor, iedereen kan natuurlijk meedoen. Het is niet alsof er een officiele SSBM bond is in Nederland waarvan je eerst lid moet zijn of zoiets O_o. Zolang je niet te veel op Z-N_freak lijkt wat betreft posts, ben je welkom.

Edit: Alhoewel je wel laat bent, de meeste toernooien die er nog aan zitten te komen, zitten redelijk vol. Je zou ZEST3 nog kunnen proberen :)
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Oh mijn god XD, ik geloofde het nog ook.. >_< In het begin dan... 2e stuk tekst was iets minder geloofwaardig. ;)

Ik zal nog even kijken dan of ik aan toernooi mee kan doen, ga het liefst met een vriend, want alleen is ook weer zo... alleen.

-Oei ik zie dat het in zoetermeer is :) dat is maar een half uurtje fietsen ofzo... hmm, goede kans dat ik ga dan. Kan me alleen nog niet inschrijven even afwachten of er iemand mee wilt :/
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Mmmh mijn echte naam is Tim, ik ben 16 en kom uit Leidschendam (vlakbij Den Haag). Ik speel het nog niet zo heel lang serieus en ben dus ook nog niet echt super goed :/ Mijn main character is Falco en ik speel sinds kort ook soms met luigi XD.
Ik heb ook Wii, dus binnekort zie je me misschien ook op Brawl. :)
 
Top Bottom