• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Ambassade India ergert zich
Door CHARLOTTE VAN GENDEREN EN STIJN HUSTINX
ROTTERDAM - Het ‘swaffelfilmpje’ heeft de irritatie gewekt van de Indiase ambassade in Nederland. Een woordvoerder noemt het filmpje waarin een student van het Rotterdamse EuroCollege met zijn ***** zwaaiend voor de Taj Mahal staat ‘vreselijk’ en ‘schandalig’.



,,De Taj Mahal is heilig. Het is één van de zeven wereldwonderen. Het is onvoorstelbaar dat de student tot deze schandalige daad is gekomen,’’ aldus een naaste medewerker van ambassadeur Neelam Sabharwal.
Diplomatiek blijft het beledigende filmpje vooralsnog zonder gevolgen, aldus de zegsman. Het filmpje heeft in India zelf nog geen beroering gewekt. ,,Niemand heeft het daadwerkelijk zien gebeuren. Maar nu het filmpje waarin het gebeurt op internet te zien is, is het een kwestie van tijd tot het ook in India doordringt. Hoe het dan verder gaat weet ik niet. Sommige mensen zullen de student ‘stom’ vinden, anderen zullen boos worden. Nu is het echter nog te vroeg om te zeggen of het gevolgen heeft.’’
De ambassade van kernmacht India is in elk geval blij met de excuusbrief van de directeur van het EuroCollege. ,,Dat is verstandig van hem geweest.’’
De student van de particuliere Rotterdamse HBO-instelling is deze week van school getrapt door de directeur. Behalve dat hij verbolgen was over de actie van zijn student, vreest hij ook imagoschade. Of de in Rotterdam woonachtige student een deel van het jaarlijkse collegegeld van 8800 euro terugkrijgt is nog de vraag.
Het ‘swaffelincident’ vond plaats in maart tijdens een studiereis van de school naar India. Strak in het pak gestoken leerlingen van de school wilden gisteren niets zeggen over de gebeurtenis, omdat hun een spreekverbod is opgelegd.

gewoon leuk :p
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
Jij hebt niets te willen... Nu ik hier weer ben maak ik hier de dienst uit. Iedereen die het niet met mij eens is, mag het bewijzen door meer bier te drinken dan mij ^_^ of kaas eten...

2 van mijn meest dodelijke skills... Steven kan het beamen over de kaas ;)
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
ZOOO wij ownde die kaas VET hard. Marc en ik + kaas = broken maar Marc en ik + Duvel = GODLIKE!!

Veel kaas eten en bier drinken ;) maarja ik ben (ondanks de grote hoeveelheden kaas en bier) nog niet dik en wil dat graag zou houden.

No offense Steven...
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik ben VET lauw, maar verder heb ik een figuur om door een ringetje te halen natuurlijk. =p

En ik kan weer op Smashboards op de normale manier! Jeffz0r, je zuigt! =D

PP: We moeten binnenkort weer eens losgaan op kaas+bier. =]
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
^^^ lol ^^^
Marc kijk wel uit voor Jeffz0r zen JEFFZOR PUNCH!!! =D!!!
cuz its over 9000!!!!! o_O!!!

IK HEB ZIN IN SMASH!
EN NEE, *** BRAWL!
MELEE JA!
Wie wilt afspreken? ;p
Anyplace in de buurt svp.

 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
jeffzor punch??? Als ik de naam lees krijg ik al acuut oogbalkanker... Wie dat heeft bedacht moet echt op de brandstapel...

En het lijkt me duidelijk dat wij binnekort waar eens bier(Duvel, La Chouffe of Grolsch Kanon preferably) en kaas tot ons moeten nemen, Marc (liefst bij Steven ofcourse)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Hehe, er komt daluk echt een splitsing tussen mensen die Melee blijven spelen en mensen die Brawl (gaan) spelen. Duidelijk :/
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Hehe, er komt daluk echt een splitsing tussen mensen die Melee blijven spelen en mensen die Brawl (gaan) spelen. Duidelijk :/
Dat hoeft niet zo te zijn. Kans kan wel zijn dat er hier gewoon een meerderheid voor melee is en dan blijft melee gewoon main event. Maar wie weet starten wel wat mensen die niet van smashboards komen een dutch brawl scene ofzo who knows :p. In Amerika zijn de meningen iig erg verdeeld.

Ik blijf iig gewoon lekker beide spelen^^.

Wat denken jullie btw. I campen echt zo'n grote issue zoals yuna het laat voorkomen of is het meer een kwestie van gewenning?
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
Tis gewoon wennen... Ik vind het zo mooi dat mensen al een mening kan baseren op een spel wat ze pas een paar maanden hebben terwijl mensen zolang al Melee spelen en nog steeds nieuwe dingen leren/beter worden. Lekker biased
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Feit blijft dat we niet blanco in Brawl gegaan zijn. Ik voel me erg beperkt t.o.v. Melee wanneer het gaat om het voorkomen van campen etc. Dat neemt niet weg dat er nog iets fatsoenlijks tegen gevonden kan worden, maar die kans is gewoon niet zo groot. Bijna alle technische dingen die ontdekt worden zijn character gebonden en er zijn ook maar weinig characters die veel schade aan kunnen richten als ze de tegenstander eenmaal te pakken hebben. Mensen veroordelen om hun pessimisme is nogal loos, aangezien je ook **** zeggen dat dat grenzeloze optimisme vooralsnog niet erg beloond wordt.

Overigens lukt het me totaal niet om zowel Melee als Brawl fatsoenlijk te spelen. Sinds ik m'n aandacht echt op Brawl richt (sinds na ESA2 eigenlijk, ervoor ook al een beetje) ben ik echt VEEL slechter in Melee geworden. Daar moet ik ook bij zeggen dat m'n interesse in smash erg is afgenomen de laatste tijd.
 
Top Bottom