• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
er staan idd toernooien, maar die zijn van 2 jaar terug. Dus er zijn geen toernooien op dit moment, ok helaas.

Bedankt voor de waarschuwing, ik zal op mijn hoede zijn :p. Ik voel mij iig vereerd dat ik een uitzondering ben :)
 

Papi

Smash Rookie
Joined
May 10, 2008
Messages
1
Linke soep.

Maar staat er heel toevalliger een Brawl toernooi op het programma-blad voor de komende tijd? Hiermee bedoel ik een fysiek toernooi. Heb flink wat potten tegen Utto gespeeld online en hoewel ik hiervan tot op zekere hoogte genoot, vond ik de lag dusdanig storend dat ik me hier voorlopig niet meer aan wil wagen.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Joost, ik zou even naar 'The Balance Tournament' kijken in dit board. Het wordt georganiseerd door Flok, hij heeft op de laatste pagina nog een update gepost zeer recentelijk. Het duurt nog een maandje of twee voor dat toernooi plaatsvindt. Lijkt me tof om je daar te zien.

Daarnaast zijn er voor zover ik weet geen Brawl toernooien op het moment, maar hou dit board in de gaten en je blijft op de hoogte.
 

Fiz

Smash Apprentice
Joined
Mar 15, 2006
Messages
92
Location
Israel
hi there, I will be visiting Amsterdam from the 10th of aug until the 19th, and I really want play smash on one of these days, will there be any melee\brawl , tourny\fest or something like that in these days?

thanks :)...
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
Alleen is die lijst twee jaar oud en wordt het toernooi nu niet meer bij Flok thuis gehost.
Er is echter ook nog niks bekend over hoeveel er dan wel kunnen toch? Anyway, als mensen zin hebben om met Brawl toernooien te beginnen en naar Zoetermeer te komen rond het begin van volgende maand kan ik bij mij thuis misschien nog wel wat regelen. Mijn ouders zijn dan een week weg dus. Kheb sowieso zelf een wii + brawl.

Ook wil ik nog even zeggen dat het mij wel meevalt hoe erg Brawl alleen voor n00bs is. Ik speel dan veel Ike en dingen als een Grand Viper en een Aether Spike helpen redeljk om je spel een stuk te versnellen en wat edgeguarding terug te krijgen etc... Ik denk dat Brawl met wat hulp nog best goed te doen moet zijn. Alleen dat tripping is echt kut. :( En die onzin met controller ports maar dat was in Melee ook al een beetje zo.
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Iemand die morgen in de namiddag eens wil Brawlen (Wi-Fi)? Nood aan wat nieuwe mensen om tegen te spelen. PM me je MSN, ofzo.
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
Oke, dus Ros5 is (zo goed als) aangekondigd. :3
Wie van de steeds kleiner wordende Nederlandse smash scene gaan hier nog heen?
Aangezien McCloud en ik hier heel graag heen gaan, is het natuurlijk niets aan zonder onze vaste bradas en matties ;D
So let me hear it! ^^'
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik heb m'n twijfels. Kben al 2 keer geweest :/ Bovendien verwacht ik niet dat het doorgaat, bij Ros3 en Ros4 had hij een half jaar vantevoren ofzo al een topic gemaakt.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik kan je zeggen dat het al een stuk langer in de planning is dan je denkt, de kans is groot dat het doorgaat. Wel is het afwachten in hoeverre Brawl het domineert, zeker voor de haters.

Zelf zal ik er hoogstwaarschijnlijk niet heen gaan. Ik ben op het moment niet/nauwelijks met competitieve smash bezig en de eerdere toernooien daar waren simpelweg slecht gehost.
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
Hé gasten (en 14 jarige zweedse maagden), hoe erg zijn jullie nog tegen Brawl? Ik begin het spel steeds boeiender te vinden. Het is wel zwaar wennen, vooral spacen is in het begin lastig, maar nu ik al die spammende kutn00bs iig gewoon own, zoals het hoort, is het wel beter te doen. Granted, het is geen Melee, maar het is ook niet zo erg dat er totaal geen verschil is tussen noobs en pro's enzo. M2K bijvoorbeeld heeft een metaknight waar je U tegen zegt.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Wat doen jullie hier nog? Echt serieus. Ik ben straks de sjaak als ik aan het eind van de maand niks te horen krijg van jullie. Steun the Balance Tournament deze laatste dagen van mei nog, bitte.

Ik ben benieuwd naar de groei van Brawl.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik weet niet precies wat je wilt, misschien kun je daar duidelijker over zijn?

Van wat ik op kan maken uit je topic wil je informatie over de regels en de gang van zaken. Dat is echter jouw verantwoordelijkheid als host en jouw keuze. Als je er hulp bij wilt kun je dat beter aan specifieke personen vragen dan te vragen aan de hele community of ze wat willen bedenken. Zo voelt niemand zich er verantwoordelijk voor. Ik zou je best willen adviseren, mocht je dat willen.

Ook kun je niet verwachten dat mensen confirmen zonder definitieve datum, zeker in de zomerperiode.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Ik weet niet precies wat je wilt, misschien kun je daar duidelijker over zijn?

Van wat ik op kan maken uit je topic wil je informatie over de regels en de gang van zaken. Dat is echter jouw verantwoordelijkheid als host en jouw keuze. Als je er hulp bij wilt kun je dat beter aan specifieke personen vragen dan te vragen aan de hele community of ze wat willen bedenken. Zo voelt niemand zich er verantwoordelijk voor. Ik zou je best willen adviseren, mocht je dat willen.

Ook kun je niet verwachten dat mensen confirmen zonder definitieve datum, zeker in de zomerperiode.
Ik kon zo'n bericht wel verwachten, en ik kon helaas op dat moment mijn bericht niet op een andere manier verzinnen. :)

Ik heb nu weer een nieuw antwoord bij mijn topic staan, die als het goed is de belangrijkstee zaken bespreekt.

En het leek mij juist het beste om aan iedereen te vragen hoe zij een aantal dingen geregeld willen zien. De verantwoordelijkheid staat bij mij, maar zowel het organiseren van een toernooi als Super Smash Bros. Brawl zijn beide nieuw voor mij, dus daarom vraag ik misschien een beetje te veel.
 

SwÂt

Smash Rookie
Joined
Aug 10, 2007
Messages
2
Location
Flensburg, Deutschland
hej there :D

I'm from germany but.. i live like right next to the border to denmark..

there is no really ssbm community up here.. i just wanted to know if there is one in denmark .. ^^

jeg kan snakke dansk lidt..

jeg bor i flensborg.. :D xDD

anyway ..

plz answer xD
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
This is the Dutch thread, not a Denmark thread XD

Denmark has little to no smashcommunity (like 1 or 2 players). You'd better go to German tournaments or Dutch ones.
 
Top Bottom