• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

ExZero

Smash Rookie
Joined
May 20, 2008
Messages
21
Location
Holland, Utrecht
Hoi Hoi,

Nieuwe NL Smasher hier. Speel al tijdje Brawl ma geen van me vrienden heeft het spel of haalt het anytime soon (Ze kunnen geen Wii te paken krijgen) dus ik denk ik kijk hier maar is rond.
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
There is a Denmark SSBM-thing going on, do you happen to know Stelzig or Tomber? Both live in Denmark and play Melee...
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Hallo allen. ben een soort van nieuw NL member van smashboards. Was aleen paar weken geregistreerd, maar zag deze topic laatst pas xD. Ik hoop een paar leuke en competatieve brawl battles met een paar van jullie te houden.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik zal voorlopig geen berichten meer posten :).
het was leuk, maar het raakt leeg hier en als je AIDS al erg vind ga ik vragen om naar jezelf te kijken.
ik vind daarentegen dat jullie het K woord te vaak gebruiken. ik hou mijn mond omdat het niet mijn taak is, maar mij een waarschuwing geven en je vrienden niet vind ik jammer.

Later
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Hoe krom is dat, Marc zegt meteen K... op, en daar wordt niks bij gezet. No offense Marc, maar overal wordt idd gescholden, ik ga voortaan bij elk scheldwoord een report bij Coen en Helios maken.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
ik zal voorlopig geen berichten meer posten :).
het was leuk, maar het raakt leeg hier en als je AIDS al erg vind ga ik vragen om naar jezelf te kijken.
Ik heb niks tegen het spammen van "Aids" en andere ziektes, maar hoe jij et gebruikte vond ik net iets te ver gaan.


ik vind daarentegen dat jullie het K woord te vaak gebruiken. ik hou mijn mond omdat het niet mijn taak is, maar mij een waarschuwing geven en je vrienden niet vind ik jammer.

Later
Zoals ik net al zei, het gaat bij mij niet om de woorden maar de context.
Hmm....wil dat zeggen dat wij geen vrienden zijn? ~_~

Gewoon uit nieuwsgierigheid trouwens, hoe weet jij zo zeker dat ik "mijn vrienden" geen waarschuwing gegeven heb? Voor zo ver ik me kan herinneren kun jij dat niet zien. =]

En ik zie nu pas dat ik je een echte warning heb gegeven, was niet mn bedoeling. (maja je gaat er niet dood aan)


Hoe krom is dat, Marc zegt meteen K... op, en daar wordt niks bij gezet. No offense Marc, maar overal wordt idd gescholden, ik ga voortaan bij elk scheldwoord een report bij Coen en Helios maken.
Ik zal heel eerlijk zijn, ik heb die posts niet gezien.
Ik ben hier al zo lang niet geweest dus kan er niks over zeggen.

Ik ben hier alleen omdat Remen de moeite heeft genomen om die post te reporten en ik toevallig mn e-mails aan het lezen was. ~_~
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Hmm....wil dat zeggen dat wij geen vrienden zijn? ~_~
<3

btw ik denk dat ik aan waarschuwingen wel dood ga want met nog een waarschuwing krijg ik een ban :p. ik geloof dat ik er eerder al 1 ontvangen heb toen ik dat official ranking bs gepost had.

ik vind trouwens de context die ik gebruikte niet anders dan kankerleier. of je leid aan kanker. die faab wel is neer zet. vandaar dat ik met vrienden dat soort dingen bedoelt.

Ik hou ook van jouw amsah :p
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Wie gaan hier allemaal trouwens naar zweden dit jaar (hoorde dat t tournooi in augustus was),

en gaat t nog wel door?
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Yo gasten ik heb de komende 3 weken op woensdag en donderdag vrij, en op dinsdag tot 5 uur ook. Wie wil er op een van die dagen langskomen om te smashen? (melee/brawl maakt niet uit) Ik woon in Rotterdam.
Woensdag zit ik tot 4 uur op school, maar kan ik opzich wel op de fiets uit school komen. Dan ben ik ongeveer half 5, is dat goed?
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Slim om te bevestigen dat je ergens heen gaat waar je niet zeker van bent of het plaats vind.. ^^
Ok speciaal voor jouw.


Gaat het tournooi in zweden nog door,
Zo ja, wie zijn er van plan te gaan.

Zo beter? ;P


En @ Lawrencelot Ik zou op zich wel willen, kan op donderdag,
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Dr komen morgen (woensdag) wat mensen, dus als je dan ook zou kunnen komen, zou vet zijn. Je kan ook donderdag komen als je wil, add me maar op msn
Ik heb je al op msn sinds dat newb tournooi in zeeland ;]

Ik heb nu net geregeld dat er iemand voor me invalt op mn werk dus ik kan morgen!
 
Top Bottom