• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
yo Zwabber,

wij hadden alleen battlefield. het scheelt als je wat vroeger komt, en veel met de host lult om invloed uit te kunnen oefenen ;)
eerste ronde met items, daarna kreeg ie telefoon van nintendo en waren de rest van de rondes zonder items, dus geen random kills meer door finalsmashes!!! ^^

gelukkig vocht ik in de eerste ronde tegen een kirby en kon hij maar 1x final smash doen (waarvan je niet dood gaat) en ik als zelda een stuk of 3x

de enigste ronde die echt spannend was, was in de halve finale tegen iemand die zelda net zo speelde als ik. gelukkig ging hij opeens sheik en combo'de ik hem dood. daarna hij nog een SD en mn winst was binnen.

de finale was echt een lachertje, maar wel gezellig. dat was een 10 minuten gevecht tegen een metaknight die altijd van voren met een dashattack kwam.
in de laatste minuut stond ik 6 punten voor xD
er was maar 1 tv dus mensen stonden al tegen de ander "dit win je nooit meer! geef nou maar op :p"
ik: nee, ik kan mss nog allemaal fouten maken en win je alsnog!
en ik spring random naar beneden met een teleport :p
die gast keek me vuil aan :chuckle: maar moest daarna wel lachen.

en zeker toen bekend werd dat iedereen vanaf de kwartfinales een spel uit mocht kiezen.
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Haha! En die gast bij ons maar lullen dat bij alle GameMania tournaments de regels precíes zo waren. Wij maar smeken en doen.. maar hij hield voet bij stuk >.<
Ik weet natuurlijk niet of ik gewonnen had als het we niet gespeeld hadden op de up-scrollende DK level. Maar ik weet wel dat het iig een leukere match was geweest. Het had dan niet zo zuur gevoeld. Maargoed.

Veel succes met de finale van het tournament op 30 augustus ;)!

Btw: Hoe, wat en wanneer is het volgende Brawl toernooi? Ik wil er binnekort echt een gaan bezoeken :)!

Ik lees het later wel, voor nu heb ik een vliegtuig om te halen :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Thomas en Freek zijn ook naar dat toernooi in Eindhoven geweest....

Jeffrey zegt:
hoe was et gister?
Jeffrey zegt:
gewonnen?
Thomas zegt:
kankertoernooi kankerregels ><
Jeffrey zegt:
xD
Thomas zegt:
had mezelf 2x genaaid in de finale
Thomas zegt:
ik sprong zo :p en toen zat mn vinger nog op de airdodgeknop
Thomas zegt:
in Mushroom Kingdom o_o
Jeffrey zegt:
xD
Thomas zegt:
ben 2x afgrond in gesprongen
Jeffrey zegt:
pffft
Thomas zegt:
en toen verloren met sudden death
Jeffrey zegt:
van freek toevallig?
Thomas zegt:
nee :p
Thomas zegt:
ik was 2e
Thomas zegt:
random noob was 1e
Jeffrey zegt:
en hoe deed freek et
Thomas zegt:
ik moest in de 2e ronde tegen freek ><
Jeffrey zegt:
en items?
Thomas zegt:
uit
Thomas zegt:
time
Thomas zegt:
5 min
Jeffrey zegt:
single elimination zeker?
Thomas zegt:
yus
Thomas zegt:
bo1 :p
Thomas zegt:
kankerzooi XD
Jeffrey zegt:
alles op 1 tv? :p
Thomas zegt:
yeah
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ok dus ik zie trained noob in leiden. EDIT: oh wacht... random noob. my bad..
weet hij al wat die andere prijs is? nintendo zou contact met me opnemen dr over. ben wel nieuwsgierig.
als iedereen vanaf de kwartfinale al een spel mocht kiezen. en de hoofdprijs is die lg tv, zal die andere prijs er iets tussenin zijn, i guess
 

proj

Smash Rookie
Joined
Aug 1, 2008
Messages
3
Location
Amsterdam
Nieuw hier

Hee. nieuw op smashboards.

Ik was opzoek naar een nederlandse smash community maar kennelijk bestaat die niet, en zit iedereen hier.

in meet & greet hallo zeggen leest toch niemand, dus dan maar hier.

speel smash vanaf de release date van melee en sindsdien verslaaft. Mijn main op dit moment lucas.

u zijt gegroet, proj
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Je speelt Melee al sinds de release maar nooit naar een toernooi geweest? Zonde.
maar alsnog welkom, beter laat dan nooit :)
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
nog niet zover ik weet ik ben wel bezig met het organiseren maar dat word waarschijnlijk half / eind september

er staat dat je in amsterdam woont als je wilt kun je me toevoegen ik woon er ook dan kunnen we mischien een keer smashen.
me email is okirogaki@gmail.com
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Ja ernstig he :p. maar wil ondertussen wel. Zijn er toernooien in de aankomende maanden?
JP en ik gaan maandelijks toernooien organiseren maar melee only. ;)

speel smash vanaf de release date van melee en sindsdien verslaaft. Mijn main op dit moment lucas <-- ??
diff. game >___>
Nou heel misschien is hij overgestapt op brawl..
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
JP en ik gaan maandelijks toernooien organiseren maar melee only. ;)



Nou heel misschien is hij overgestapt op brawl..
het zou handig zijn als we in ieder geval datums bespreken want ik ben zelf ook van plan maandelijks iets te organiseren niet dat het opeens botst met elkaar.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
het zou handig zijn als we in ieder geval datums bespreken want ik ben zelf ook van plan maandelijks iets te organiseren niet dat het opeens botst met elkaar.
Dude het is juist de bedoeling om jouw toernooi te boycotten. Dat is de main reason waarom wij besloten een melee toernooi hosten.

Precies op de zelfde dag als die van jou houden. ^___^


Hahaha KK Moreno ~! =D


<3
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Dude het is juist de bedoeling om jouw toernooi te boycotten. Dat is de main reason waarom wij besloten een melee toernooi hosten.

Precies op de zelfde dag als die van jou houden. ^___^


Hahaha KK Moreno ~! =D


<3

Maja ook al zou je dat gaan doen, ik denk toch dat er wat mensen liever naar die brawl tourney gaan dan naar die van melee :p (inclusief ik xD)
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
eeeeeeeeeee ik wil ook die controller??:| Kan je die alleen daar kopen of weet iemand toevallig nog waar je die kan kopen in regio brabant
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Dude het is juist de bedoeling om jouw toernooi te boycotten. Dat is de main reason waarom wij besloten een melee toernooi hosten.

Precies op de zelfde dag als die van jou houden. ^___^


Hahaha KK Moreno ~! =D


<3
Ik weet het is allemaal liefde kk JP heb je die remote al opgehaald?

Maja ook al zou je dat gaan doen, ik denk toch dat er wat mensen liever naar die brawl tourney gaan dan naar die van melee :p (inclusief ik xD)
Klaar jij weet genoeg.

Lol... in your dreams XD
Zeker dat er meer mensen naar Melee gaan :p
Keep thinking that jeffzor keep thinking wat jij bedoelt is mischien dat er minder melee locals zullen zijn maar het kan me weinig schelen welke melee locals er zijn gaat om het eind resultaat van hoeveel man er zijn en mischien vind 9 van de 10 melee spelers het geen flikker aan maar er zijn al genoeg mensen die het wel leuk vinden dus ik denk eerder dat een brawl toernooi beter aanslaat dan een melee toernooi op het moment.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Op verzoek post ik dit::laugh:

ben jij bekent met het woord'pik'houweel?
Jeetje wat ben jij een mazzel''pik''
ik 'pik' dit niet langer
ik pik jou fiets een keer
deze jongens hebben mijn fiets ge''pik''t
Welke character speel jij in smash ? : Ik speel 'Pik'achu
Woow die sambal op die kip was wel erg 'Pik'ant
Jongetje niet in de avond op straat lopen dat is gevaarlijk het is dan ook Pik' donker
ik weet niet wie het gedaan heeft, maar jongens die 'pikken' zijn stout
Ik verloor eens op Final destination en toen later won ik op Pokemon stadium; Dat was mijn counter'PIK
Hoe kanje dat niet weten ?het is toch duidelijk te zien op die 'PIKtogrammen
Mijn god, wat een nep schilderij het was gewoon Pik'zwart met wat witte stippeltjes
JA sorry..Ik ben niet zo slim..mijn moeder heeft me alleen PIKaso genoemd
ik weet niet waarom, Maar volgens mij heeft die jongen de 'Pik' op mij
Zeg heej die camera van jou maakt wel mooie kwalliteit foto's...Zeg hoeveel MEGA PIK'sel heeft ie?
Om dat te bereken maak je gebruik van het Pi-K wadraat

Ciaoo..;)
 

proj

Smash Rookie
Joined
Aug 1, 2008
Messages
3
Location
Amsterdam

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
2 weken? Ik was er net over aan het denken om ze daar te bestellen. Nja, ' tis ook niet zo dat ik ze per direct nodig heb.. je bespaart wel weer wat eurotjes tegenover nedgame, vooral als je er meerdere gaat bestellen.
 

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
2 weken? Ik was er net over aan het denken om ze daar te bestellen. Nja, ' tis ook niet zo dat ik ze per direct nodig heb.. je bespaart wel weer wat eurotjes tegenover nedgame, vooral als je er meerdere gaat bestellen.
Das waar mj sins nedgame dichtbij mij is heb ik het per direct ;)
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
bull**** twee weken dan heb je gewoon de verkeerde shipment methode gekozen ik heb er 6 stuks bestelt en had ze vrijdag bestelt de woensdag erop had ik ze.
 

mick3355

Smash Rookie
Joined
Aug 8, 2008
Messages
2
Brawl toernooi in de regio amsterdam? ben zelf al begonnen vanaf de japanse release lijkt mij wel lachen om te kijken hoe de scene hier in nederland is. Kom zelf uit amstelveen dus als er veel mensen daarvandaan komen is dat ook een optie
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Veel smashers uit noord en zuid-holland ja. Ook veel uit flevoland.

En bij play-asia is het 5-15 dagen wachten. En bij mij was het elke keer 2 weken dus geen bull****.
 
Top Bottom