• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Jongens, kijk de edit van mijn post maar. Heb ik speciaal voor jullie gedaan, zijn jullie nu blij? :D Ik win nog steeds van jeffz0r met zn opleiding btw met zijn neppe peach en pikachu :D
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Dus jij bent blij dat je later minder betaald gaat krijgen en dat jij later hoogstwaarschijnlijk iets met je handen gaat doen en niet je verstand gebruikt? Want op mavo hoef je echt niks te doen en dan haal je het nog.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Dus jij bent blij dat je later minder betaald gaat krijgen en dat jij later hoogstwaarschijnlijk iets met je handen gaat doen en niet je verstand gebruikt? Want op mavo hoef je echt niks te doen en dan haal je het nog.
Op VMBO hoef je geen **** uit te voeren dat klopt.
En Hbo haal je ook zonder Havo, no sweat. Het is eigenlijk zelfs makkelijker via het MBO. Je doet 2 keer een belachelijk makkelijke opleiding en slaat een jaar over op HBO.


En nee ik ben er niet trots op. Echt niet het was een grapje tussendoor (HAHAHAHAHAHAHAHA die was voor jouw Ivo)
Maar jouw engels is zo belabberd als dat mijn Nederlands was. Dus zelfs toen je het verbeterde Faalde je nog. Hierdoor ben jij genomineerd voor de Jeffz0r 2008 Award
 

Praxis

Smash Hero
BRoomer
Joined
Feb 10, 2008
Messages
6,165
Location
Spokane, WA
For how long you have lived in America? Can you speak Dutch or shall we just speak English?
That would be great. How long did you live in Holland?
I lived in Holland for two years...I used to speak Dutch, but have forgotten most of it because I haven't spoken Dutch to anyone in about five years :(

However, I seem to still be able to read most of this thread, so I'll probably slowly begin remembering it if I go back to Holland for a week or two :) As it is, I'll be unable to speak it but able to understand some of what is being said. My dutch is pretty bad now though :( VERY bad.

I lived in Rijswijk, near Delft. Would bike to the bookstore in Den Haag weekly...good times.

I miss my patat oorlog :(
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Mijn engels is in feite niet slecht, maar ik typte dat toen even snel. Ik heb het verbeterd en ik snap niet dat er zo'n groot punt van gemaakt wordt maarja.
 

Praxis

Smash Hero
BRoomer
Joined
Feb 10, 2008
Messages
6,165
Location
Spokane, WA
I used to be able to type in dutch better than I could speak it :D Now I can't :(

What area are most tournaments held in? Amsterdam?
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
I used to be able to type in dutch better than I could speak it :D Now I can't :(

What area are most tournaments held in? Amsterdam?
Since you're thinking of coming next year, we are discussing/planning an international melee/brawl tourny in the summer of 2009 (Mew2king wants to come as well). Because it will be international, it will have a good connection from Amsterdam Airport. Normally, our tournies are just in whatever city the host lives in, but often in cities with good public transit like Utrecht/Almere/Rotterdam.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Veen wat lul je in godsnaam, van wie heb je die info? Want ik heb gewoon Havo gedaan -_-
En je moet mijn characters niet nep winnen, als je er zelf van verliest.....

En wat Linkje bedoelde, is dat na je edit, de zin nog steeds niet klopt. Hence, you fail.
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Ik heb gehoord van JP dat jij mavo doet of hebt gedaan (weet niet meer welke) en ik vertrouw JP want JP is cool en ik en MasterSer verliezen van jou omdat je nep speelt gewoon. Ik wil nog steeds friendlies tegen je marth, fox, falco etc. Wanneer?:laugh:

:EDIT: verbeter jij mijn zin maar jeffz0r, jij bent zo slim toch?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
1. Dan weet JP niet waar ie et over heeft, want kheb geen mavo gedaan, maar havo.
2. Ik speel niet nep -> play to win...
3. Als je zo graag friendlies wilt, had je me zaterdag bij RCT3 maar moeten vragen, maar daar was je blijkbaar te bang voor. Afgeslacht worden door Happosai had je wel zin in blijkbaar...
4. Het moet zijn ''How long have you been living in America?''
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Wajo, hoe grappig dat mensen verwachten dat ik iedereen al kan verslaan na 3 toernooien ofzo? En ik was niet bang, ben het gewoon vergeten. Maar ik nodig je uit om naar me toe te komen.

Hoe denk je dat ik Happosai kan verslaan?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Waar zie je mij zeggen dat ik verwacht dat je van bepaalde mensen wint... nergens.
En ik wil best bij je langs komen, mits jij m'n reiskosten vergoedt.
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Nou, jij zegt dat ik van die en die verlies maar dat is normaal als je de ervaring vergelijkt. En ik speel wel een keer tegen je op een smashfest/toernooi en dan wil ik graag spelen tegen een top tier van je. Kijken hoe goed je daarmee bent.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Is idd normaal dat je verliest van Happosai, maar dan moet je niet tegen JP zeggen dat je denkt dat je hem wel kan hebben...
En er staan geen toernooien in de planning, dus wie weet hoe lang dat nog duurt.....
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Is idd normaal dat je verliest van Happosai, maar dan moet je niet tegen JP zeggen dat je denkt dat je hem wel kan hebben...
En er staan geen toernooien in de planning, dus wie weet hoe lang dat nog duurt.....
Boeiend, we spelen iig een keer tegen elkaar afgesproken? En dat wat ik zei over Happosai was eigenlijk grappig bedoeld, maar dat kwam waarschijnlijk dan niet zo over.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Ga elkaar pmmen ofzo :S. Marc kan jullie nu ook niet warnen vanwege zijn vader dus houd je ff in wil je >.>

Veen je moet begrijpen dat die stuff die we zeggen over jeffzor een inside joke is =.=. Ga beter nadenken over hoe je em kan verslaan ipv deze nutteloze discussie.
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Ik ben op zoek naar mensen in A'dam en omstreken om af en toe een middag te brawlen, schrijf et hier of PM anders ff als je interesse hebt.
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
I Herd u liek

Ik dacht even vanne he how weet hij dat nou

Daarna... OOHJA

Thomaz wij moeten ooit nog melee'n maar ik kan echt tot na de kerstvakantie niet vanwege proefwerken.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Dat is best wel focking geil.
 

IIsnickerII

Smash Rookie
Joined
Dec 5, 2008
Messages
3
Location
The netherlands
hey mensen. zoals jullie zien in een post (die nu gelockt is) zoek ik mense om mee te knokke. er is egt niemand op basic brawl te vinden en ik wil kijken of ik egt zo goed ben in brawl als ik denk dat ik ben (ik heb tot nu iedereen verslagen die tegen mij heeft gespeeld) ff ter moeilijkheids uitleg: ik heb zonder problemen de subspace op normal verslagen. en ik kan aardig goed mannetjes lvl 8 aan. (lvl 9 lukt me net) als je wil knokke stuur me ff n pm'etje. ik wil egt zo graag internet brawl testen. ik hoor wel van jullie =D
 

tomvanharmelen

Smash Journeyman
Joined
Jan 26, 2005
Messages
236
Location
Amsterdam, the netherlands
gouden tip:

bekijk je niveau niet naar wat je in single player kan doen, maar wat je tegen anderen doet van je eigen niveau en hoger dan je eigen niveau.

op basis daarvan kan je beter inschatten hoe 'goed' je bent.

voorbeeld:

Ik kan lvl 9 met gemak aan, maar online tegen anderen heb ik echt enorm slechte potjes ertussen zitten.
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
hey mensen. zoals jullie zien in een post (die nu gelockt is) zoek ik mense om mee te knokke. er is egt niemand op basic brawl te vinden en ik wil kijken of ik egt zo goed ben in brawl als ik denk dat ik ben (ik heb tot nu iedereen verslagen die tegen mij heeft gespeeld) ff ter moeilijkheids uitleg: ik heb zonder problemen de subspace op normal verslagen. en ik kan aardig goed mannetjes lvl 8 aan. (lvl 9 lukt me net) als je wil knokke stuur me ff n pm'etje. ik wil egt zo graag internet brawl testen. ik hoor wel van jullie =D
Hoe je in singleplayer speelt zegt niks over hoe goed je bent.
 
Top Bottom