• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
nog smashfests in de kerstvakantie a'dam en omstreken?

Het is hoog nodig dat ik me weer eens 'nationaal' (en niet in de straat) ga meten. Ik organiseer zelf ook minstens 1, maar het aantal personen mag niet te groot zijn. Post hier of zend PM!
I`m in en veen ik wil ook tegen je marth alles en chibi en ik willen teams doen tegen jou of wie dan ook dubbel fox tegen jullie kan ons niks schelen XD

We hebben zgetto in teams gesloopt alles meerdere 4 stocks terwijl hij met die duitser ging spelen die best wel goed was enzow shine hij wou ook stoer doen twee tegen 1 maar toen heeft ie ook ali anali ervaren XD
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
We hebben zgetto in teams gesloopt alles meerdere 4 stocks terwijl hij met die duitser ging spelen die best wel goed was enzow shine hij wou ook stoer doen twee tegen 1 maar toen heeft ie ook ali anali ervaren XD
Ik en die duitser zijn kk nep, niet blij zijn alsjeblieft =]
Kom nu julie 2vs1 =o muzzel julie 2tjes=o
 

Kage Me

Smash Ace
Joined
Nov 22, 2008
Messages
537
Location
The Netherlands
Het kan niet eerder gehost worden want de zaal is verhuurd tot eind januari, vanaf eind januari is er pas plek. Een thread over ZEST4 zou wel leuk zijn idd :p
^ Dit zou inderdaad goed van pas komen... Datum en plaats vooral, want ik heb geen zin om alle voorafgaande pagina's te lezen =p
 

Fenii

Smash Rookie
Joined
Dec 25, 2008
Messages
8
Location
The Netherlands
Hey daar mensen, ik kom mezelf een beetje bekend maken! Ik ben Fenii en speel al ruim 5 jaar Smash :D Ik zoek wat mensen om mijn Friend Roster op te vullen, dus PM me als je buddies wil worden!

Hoor graag van jullie! Wooha!
 

BBoyindo

Smash Ace
Joined
Aug 14, 2008
Messages
672
Location
Hilversum, The Netherlands
Het 4e deel in een toernooireeks (Zoetermeer Extreme Smash Tournament).
Okay bedankt:)
Maar ik moet nog een ding weten, nl: Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd van gasten die op een tournament aanwezig zijn? Ik zou namelijk wel een keer naar een tourney willen, maarja ik ben dertien dus ik weet niet of het wel wat is.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Okay bedankt:)
Maar ik moet nog een ding weten, nl: Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd van gasten die op een tournament aanwezig zijn? Ik zou namelijk wel een keer naar een tourney willen, maarja ik ben dertien dus ik weet niet of het wel wat is.
Je zou waarschijnlijk wel de jongste zijn. Veertien is zo'n beetje het jongste wat we nog regelmatig zien, de oudsten zijn 22 a 23.

Maar we bijten niet hoor, dus als je in de gelegenheid bent om te gaan, moet je dat zeker een keer doen. Als je je niet gemakkelijk voelt bij een toernooi bij iemand thuis, kun je ook wachten op een wat groter toernooi in een gehuurde zaal (die er dit jaar zeker zullen komen).
 

BBoyindo

Smash Ace
Joined
Aug 14, 2008
Messages
672
Location
Hilversum, The Netherlands
Je zou waarschijnlijk wel de jongste zijn. Veertien is zo'n beetje het jongste wat we nog regelmatig zien, de oudsten zijn 22 a 23.

Maar we bijten niet hoor, dus als je in de gelegenheid bent om te gaan, moet je dat zeker een keer doen. Als je je niet gemakkelijk voelt bij een toernooi bij iemand thuis, kun je ook wachten op een wat groter toernooi in een gehuurde zaal (die er dit jaar zeker zullen komen).
Als ik ga dan ga ik waarschijnlijk samen met een vriend die ook geintresseert is in Smash, dan ben ik tenminste niet de enige:p
Bedankt voor de info!
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
k heb net een presentatie gehouden om een mogelijk brawl toernooi (het idee) op mn school in Breda te organiseren. ala epita, maar dan beter :p
ik kreeg wel wat goede reacties en werd verwezen naar de PR-afdeling.
dus wie weet sneller dan verwacht al een TNOT3? :eek:
 

:034:

Smash Hero
Joined
Jun 9, 2007
Messages
7,562
Location
Netherlands
k heb net een presentatie gehouden om een mogelijk brawl toernooi (het idee) op mn school in Breda te organiseren. ala epita, maar dan beter :p
ik kreeg wel wat goede reacties en werd verwezen naar de PR-afdeling.
dus wie weet sneller dan verwacht al een TNOT3? :eek:
Zou best pro zijn dit idee. Dan weer zo groot als TNOT2?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
want alle mashers wonen in amsterdam en groningen :psycho:

neem een voorbeeld aan jeffz0r. komt ook naar elk toernooi zonder te zeiken over de afstand.
maar tis begrijpelijk hoor.
van nederland naar brabant is langer dan andersom.;)
 
Top Bottom