• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The New Order Tournament 2

Status
Not open for further replies.

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
Shadow waarom ban je Jinha uberhaupt hij heeft zich een paar dagen geleden geconfirmed maar hij had toen een fout gemaakt (iedereen maakt wel eens fouten).
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Shadow, ik kan me je frustratie voorstellen, maar iedereen moet zich in allerlei bochten wringen om nog te komen. De meerderheid lijkt met langere reistijd te zitten omdat de NS alles opfokt en voor de meeste mensen was het sowieso al een paar uur reizen. Ook moeten een aantal mensen nu zo vroeg weg dat ze bepaalde plekken gewoon niet kunnen bereiken. De NS **** was niet te voorzien en ik heb ook even overwogen niet meer te gaan. Confirmations zijn alleen wat waard met betalingen vooraf, iedereen bannen die het om wat voor reden dan ook niet kan halen gaat niet werken.

Empy kan niet naar Laan van NOI komen omdat er niks heen rijdt voor 8 uur of zo. Ik moet nu tegen 7 uur op, naar Den Haag CS fietsen en vanaf daar naar Zoetermeer om hem te bereiken. Vervolgens moeten we dan nog 2,5 uur reizen ipv de gebruikelijke 1,5. Dit betekent ook dat we om een uur of 9/10 's avonds echt weg moeten ongeacht hoever het toernooi is. Ik hoop ook dat we op tijd komen, we zouden voor 11 uur in de venue moeten zijn. Ik heb de telefoonnummers van mensen, maar ik hoop dat ik ze niet hoef te gebruiken.
 

juicy_mokro

Smash Cadet
Joined
Apr 23, 2008
Messages
33
Ik vind het onbegrijpelijk, dat jij niet begrijpt dat een ZONDAG, en dan ook nog in Etten fakking leur niet iedereen kan komen. Stel het is 11 uur afgelopen (ja toch met zoveel man) dan nog zou ik pas rond half twee ofzo thuis zijn. Dit geldt voor veel meer mensen. Die maandag gewoon weer naar school moeten.

Kan je wel mensen gaan bannen, maar er zijn nou eenmaal bijna geen toernooien, en iedereen is 'eager' om te komen. Maar dan blijkt dat het eigelijk onhaalbaar is.

Godvergeve is het volgende toernooi op een zaterdag en niet op het platteland. Hoeveel ik ook van mn eigen streek brabant hou, het is wel kk ver. (ze weten wel wat zuipen is)

Eigenlijk hebben we gewoon een goeie monthly nodig, dan wordt de hele community veel groter en beter. lijkt mij.
Kappie For The Win!!! :laugh:
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
iig niet op een TNOT.

BANNED.

confirmed en dan niet komen omdat je geen korting hebt :psycho:
ik hoop dat andere toernooi-hosts zulke mensen gaan boycotten
ik iig wel






Coen....

kijk gewoon 's ochtends gelijk of je geld hebt. of leen het desnoods van iemand.
don't make me put you on the ban-list :(
ik laat je er nog opstaan omdat je tof bent en je moet komen :p
ik vat jou ban list niet xD, als mensen niet meer kunnen komen worden ze gebanned xD. penge shiet. je moet gewoon begrijpen dat als mensen niet meer kunnen komen? dat ze gewoon niet meer kunnen komen. dus in kort, wie er morgen niet is, wordt voor altijd gebanned? ofzo xD?
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
Ik vind het onbegrijpelijk, dat jij niet begrijpt dat een ZONDAG, en dan ook nog in Etten fakking leur niet iedereen kan komen. Stel het is 11 uur afgelopen (ja toch met zoveel man) dan nog zou ik pas rond half twee ofzo thuis zijn. Dit geldt voor veel meer mensen. Die maandag gewoon weer naar school moeten.

Kan je wel mensen gaan bannen, maar er zijn nou eenmaal bijna geen toernooien, en iedereen is 'eager' om te komen. Maar dan blijkt dat het eigelijk onhaalbaar is.

Godvergeve is het volgende toernooi op een zaterdag en niet op het platteland. Hoeveel ik ook van mn eigen streek brabant hou, het is wel kk ver. (ze weten wel wat zuipen is)

Eigenlijk hebben we gewoon een goeie monthly nodig, dan wordt de hele community veel groter en beter. lijkt mij.
QFT.

Zondag geen treine voor 8 uur uit het gat waar ik en me buddy vandaan komen. En aangezien de trein reis 2,5 uurtjes is kan dat redelijk lastig zijn.
Maar goed hardcore met de bus/auto naar nijmegen en dan de trein pakken.
LIMBURG DE GEKSTE.
 

Jinha44

Smash Cadet
Joined
Oct 2, 2008
Messages
30
lol ga.y ban-list wat slaat dat op!

er waren toch ni meer kaaij de kaartjes blokker
 

:034:

Smash Hero
Joined
Jun 9, 2007
Messages
7,562
Location
Netherlands
Ik kom net terug van TNOT2... Ben eerder weggegaan.

Van teams hadden in de finale Gaki en Boku gewonnen tegen Marc en Linkje. De finale werd op een grote tv afgebeeld zodat mensen makkelijk mee konden kijken en het was kanker epic.


Ik doe alvast ff wat shout-outs voordat ik het vergeet:

Prins Schaduw: bedankt voor het hosten, was ontzettend tof.

Gheb: Nice matches, man. Came all the way from Vienna just to get his *** kicked by yours truly. Ganondorf murders you. :D

Marc: Volgende keer leer je me Melee voordat we dat spel gaan spelen, ge4stocked worden is niet stoer.

Empy: GEEN SUICIDES VOLGENDE KEER

Rebaz: Bedankt voor de friendlies en de tips. Ik zal hard oefenen en de volgende keer eet mijn Ganondorf je levend op. Met pindasaus en uitjes!

De gozers die mij uit Loser's Bracket gooide: Good games, volgende keer zijn jullie aan de beurt

Jumpman: Snake? SNAKE?! SNAAAAKE!! Volgende keer laser ik die ook helemaal de tievus in.

Iedereen die ik vergeet: Sorry n ****


Het was echt vet, volgende keer kom ik zeker weer, Brawl of Melee. Ontzettend naar m'n zin gehad.
 

juicy_mokro

Smash Cadet
Joined
Apr 23, 2008
Messages
33
weetje of ze die matches van gaki en boku in de finale van teams hebben opgenomen??!

zeg pleass jaaaa!
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Ik geloof dat ze die wel hebben opgenomen, de tv was althans aan een pc aangesloten.

PS: moest iemand de verkeerde wii-mote hebben meegenomen met (waarschijnlijk) 2 memorex batterijen erin, laat het mij weten.

Als eerste match in je eerste toernooi tegen Gaki en Boku moeten is niet cool >_>

iig niet laatst dankzij de byes ^^ (en ondanks Gommaar, volgende keer andere doubles partner :p)

en toch 1 match gewonnen in singles :p

En mijn gedacht is bevestigd: ik ben slecht in melee

PS if some people are curious, I'm bink in singles tournament (fix that tournament maker will ya?)
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik lees net dat **** over dat bannen en ik geef schaduw wel redelijk gelijk. Jammer alleen dat de mensen die niet kwamen een smoes hebben voor het reizen, als je confirmed, kan je en kom je opdagen. de host houd rekening met venue geld. een toernooi hoeft immers niet betaald te worden, maar wordt betaald.

GG people.
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
1e Teams : Gaki & Boku
2e Teams: Marc & Linkje
3e Teams: Kami & iStudying

1e Singles: Gaki
2e Singles: Jumpman ( =O, noob ik ownde al je characters en dan versla je me in de bracket :p)
3e Singles: Gmoney
Shoutouts:

Jumpman: Coole gozer, als je niet ziek veel ruzie maakte op t net zou je geliefd zijn. Gratz on 2nd. Hoeveel heb je gekregen?

Edwin: Cool toernooi. Ik had wel echt t idee dat er op het laatste moment nog 20 man waren geflaked. Het leek iig niet op 100 man.

Gheb: Smexy. Ya you are. Next time don't play crap in the tourney :)

Moreno: 1e in singles en doubles. Moet aardig wat geld in t laadje zijn. Ik had je nog willen friendly'n. Maar dat faalde.

Zeg t even als je je vergeten voelt.

Ik faalde dit toernooi hard. Volgende keer verlies ik niet van jumpman. En ZSS vs Kirby is kut.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Leuk dat je me als derde zet, maar dat klopt dus niet. Werkelijke results waren, voor zover ik weet:

1: Gaki (blijkbaar)
2: Jumpman
3: Gmoney
4: Toni (of zo)
5: Azees
5: Jiz (of zo)
7: Utto
7: Even vergeten
9: Marc

Deze nogal vreemde results hebben alles te maken met de bracket, die nog nooit zo slecht opgesteld is. Zelfs Jeffz0r doet dat beter :p.

Heb nog wel wat meer, maar komt morgen wel.
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
Lipa tourney ook al zoog ik zwaar hard. Spannende match tege Azees en wat interessante friendlies maakte het zeker de moeite waard.
Grats Gaki, teams met Boku en singles zeker mooi gedaan.
 

Sean~

Smash Apprentice
Joined
Oct 8, 2008
Messages
95
Location
Netherlands- Rotterdam
k vraag me af waar ik stond, ik ben build btw. Weten jullie welke plek ik sta? o.o misschien o.o

@All diddy is dat ene jongen waarmee ik teamde, hij speelt diddy kong. JIZ.


Ooohh nvm ik zie het al, morgen komt er meer. My bad.
 

Izaw

Smash Ace
Joined
Sep 18, 2007
Messages
688
Location
Sweden
Interessting tourney :O, daimn I wished I'd came <.<... Anyway, ya'll recorded some ****?

Also grats to Gaki and Boku for first place in singles and doubles :D!
 

:034:

Smash Hero
Joined
Jun 9, 2007
Messages
7,562
Location
Netherlands
Yeah, ik had tegen Jiz en Build verloren in teams en verloren tegen Build in singles. KK toon link!

Gratz Gaki on getting first.
 

ragnar0ck

Smash Cadet
Joined
Jun 22, 2005
Messages
58
Location
The Netherlands
Twas zeker een goed toernooi, het duurde alleen af en toe wat lang voor je je volgende match speelde.Kheb tegen veel goede mensen gespeeld (waaronder gaki die me compleet in maakte) en tegen een kirby wat wel een leuke match was.
Volgende keer benk weer van de partij kspeelde me zss als magnum
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ik lees net dat **** over dat bannen en ik geef schaduw wel redelijk gelijk. Jammer alleen dat de mensen die niet kwamen een smoes hebben voor het reizen, als je confirmed, kan je en kom je opdagen. de host houd rekening met venue geld. een toernooi hoeft immers niet betaald te worden, maar wordt betaald.

GG people.
QFT

ik ga uit van het aantal confirms x 15. en dat is mijn budget.
nu zijn er toch nog veel mensen die gewoon zijn zijn komen opdagen.

de nobelaer maakte een fout waardoor ik geen beamer met doek kreeg, maar een lcd tv.
duidelijk ga ik daar dus niet voor betalen.

maar als dat wel was geweest, had ik zelfs verlies gedraait. ik heb nu mss 20 over van de entree.

die ban-list is dus om aan te geven dat je echt niet chill bent als je dr op komt.
je verneukt mn budget.
tis dus niets persoonlijks, maar dan wil ik je gewoon niet meer op mijn toernooien hebben.

en hun zijn zeker niet de enigste die niet zijn komen opdagen. ik ga die banlijst niet verder uitbreiden ofzo, maar ga er maar van uit dat er voorlopig geen TNOT3 komt.
of iig van wat kleinere grote. mogelijk zelfs alleen met invites zoals utto's toernooien.

morgen meer.

ik ben nog steeds moe...
 

Sean~

Smash Apprentice
Joined
Oct 8, 2008
Messages
95
Location
Netherlands- Rotterdam
Interessting tourney :O, daimn I wished I'd came <.<... Anyway, ya'll recorded some ****?

Also grats to Gaki and Boku for first place in singles and doubles :D!
Yea i recorded 2 matches of friendlies with me and rebaz, but the quality sucked though, but oh well ill try to get better quality next time. :)
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Leuk dat je me als derde zet, maar dat klopt dus niet. Werkelijke results waren, voor zover ik weet:

1: Gaki (blijkbaar)
2: Jumpman
3: Gmoney
4: Toni (of zo)
5: Azees
5: Jiz (of zo)
7: Utto
7: Even vergeten
9: Marc

Deze nogal vreemde results hebben alles te maken met de bracket, die nog nooit zo slecht opgesteld is. Zelfs Jeffz0r doet dat beter :p.

Heb nog wel wat meer, maar komt morgen wel.
Gz Moreno, Jumpman en Gmoney ;D.
Ik sluit me bij Utto aan, de bracket was niet goed. Er was een deel met 'wie zijn dat'-spelers en een deel met spelers die bewezen hebben goed te zijn. >_< Beetje raar.

Voor de rest was het een heel vet toernooi, mooie venue en leuke sfeer.

Ik hoop dat er binnekort weer een toernooi wordt gehost melee (pl0x) of brawl. (IBD 2?)


Enne... Full results pliz je weet toggg
 

Sean~

Smash Apprentice
Joined
Oct 8, 2008
Messages
95
Location
Netherlands- Rotterdam
Yeah, ik had tegen Jiz en Build verloren in teams en verloren tegen Build in singles. KK toon link!

Gratz Gaki on getting first.
Well respect voor je dat je met ganon het toernooi mee doet sinds hij minder is, en hem bijna niet voor ziet kome in, in toernoois enzo :D. En dat jij hem weet te usen, Oeh je thunderstorm deed wel pijn in team. xD
 

Ace55

Smash Lord
Joined
Feb 18, 2008
Messages
1,642
Location
Amsterdam
Twas zeker een goed toernooi, het duurde alleen af en toe wat lang voor je je volgende match speelde.
Voordeel daarvan is dat je ondertussen 'n paar epic Wario ditto's kan houden.

Skipp: sorry dat ik je Toon Link zo hard naaide op Orpheon, maar ik wou graag nog ff in winners blijven.

Sino: eerst tig friendlies spelen en dan ook nog tegen elkaar in winners bracket. Gelukkig koos je één van me favoriete stages als CP.

Marc: geen schande om door jou uit winners gekickt te worden. Meneer 'ik speel al competetief smash sinds 1880'.

Jiz: F*cking Diddy, veel te veel bananen, gelukkig kon ik nog wel pakken op Brinstar. Maar echt freaking goede Diddy.

Empy: Leuke games man, misschien inderdaad toch maar 'n goede secondary kiezen voor Ike.

Faith: Als jij tenminste de G&W met de 'Fate' tag was. Dat laatste potje tegen jou vlak voor ik weg ging was echt mijn meest onverdiende winstpartij van de dag, goede G&W.

Gaki & Boku: gefeliciteerd. De kill van Gaki met zijn laser op Linkje in de finals was echt te pro.

Renji: volgende keer toch maar weer eens kijken hoe die ik 't doe tegen die vervelende Dedede van jou. Beetje onschuldige meisjes chaingrabben.

Stabman: volgende keer teamen? Epic Wario ditto's zijn epic.

Gmoney: hoog geplaatst man, derde uit wat was het, 80 man?

Kami: ook al heb je nog steeds 20 euro verlies gemaakt, derde in teams is toch mooi.

Alle mensen die ik vergeet: sorry

Mensen met wie ik niet gesproken heb volgende keer beter.


Shadow en crew: bedankt voor de organisatie
 

~ Gheb ~

Life is just a party
Joined
Jun 27, 2008
Messages
16,916
Location
Europe
Shoutouts...

Jumpman: Your MK is kickass. Thanks > 9000 times for your help. Without you I wouldn't've been able to take part, yayuhzz

Shadow: We didn't get much time to play, eh? But it was a kewl tourney even though I only did well in friendles =/

Moreno: You're dope man. Good sh!z for winning singles + doubles. If you'll house me, I'll come again, promised. Oh, and thx for the beer ;)

Boku: Cool DK. It's good to fight a player like you in friendles. Next time I'll be better + beat u XD

Tiersie: Wolf > Kirby 'nuff said lulz (stop flaming me for taking my avatar down ;( I actually got an infraction for it :rolleyes: )

Pstar: Ur better than most of the guys I played. You have lots of talent. Just play a bit more gay + smart and you'll kick plenty of @$$ (just not mine =P )

Rest + everybody I forgot: <3
 

juicy_mokro

Smash Cadet
Joined
Apr 23, 2008
Messages
33
Harde toernooi totdat iemand voor de trein sprong... and oh yeah - goed gedaan azeez :D
WTF??



jumpman 2e plaats!!!!!!!!!!!!! :dizzy: *** me!

nu heb ik pas echt spijt dat ik niet kwam opdagen :mad: maarja kon toch niet spelen met een gekneusde hand :(
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
lawl, kanker gay dat meeste mensen hier gewoon tegen diegene moesten spelen waarmee ze kwamen. en dan niet alleen in winner brackets, maar ook gewoon loser brackets. zeker niet goed verdeeld. maar **** it xD

no offense, maar het tourney had boring sfeer, alleen paar gasten daar waren chill xD
en wtf, hoe ver is brawlpirates gekomen? onder de trein .....zo ver.
 

Pstár

Smash Rookie
Joined
Oct 20, 2008
Messages
5
Was 'n vet toernooi
bij de volgende aanwezig

''@ Gheb 01
Pstar: Ur better than most of the guys I played. You have lots of talent. Just play a bit more gay + smart and you'll kick plenty of @$$ (just not mine =P )''

Thanks
you play very well :]
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
WTF onder de trein? I don't get it.

De sneeuw was toch wel een van de vettere dingen van dit toernooi! 10 ****ing CM SNEEUW! we hebben expres een trein gemist door de sneeuw. De trein verbinding was wel ****ed up daardoor though.

And Gheb. You're not half as sexy without that avatar :\
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Jumpman 2e wat is dittttttttttttttttttttttt feli feli maar khad et NOOIT verwacht, ik word nu toch wel een beetje bang over die money match :p vreemde results allemaal, niet de gebruikelijke spelers in de top 10. Grats gaki, en iedereen die geld heeft opgehaald.

Doe volgende keer weer pouls ben je zo van jumpman af :p grapje jong kk veel respect

Volgende toernooi in de buurt kom ik zeker weer.
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
kk idioot springt voor de trein die laatste groep smashers had genomen, kk 2 uur stilgestaan, kk 8 uur over reis van etten-leur naar huis gedaan, kk verslapen voor vergadering op school, kkkkkk :dizzy:

toernooi was wel leipe shizzles, vette venue enzo, vette mensen ook.
nog zelfs 5e geworden met gay metaknight spammen beetje, renji thanks voor teamen, je weet lange frans en steen breken je been met een baksteen.
singles ging wel lekker, eerste match hard geraped door de robot van flop, toen nog paar matches gewonnen, waren close good **** @ vyomsh, valif, hydra, en utto... te broken die DDD van jou.

random shizzles:
prins schaduw/edwin : thanks voor hosten man
adam: thanks voor de slaapplek, je bent te focking goed in melee
moreno: gratz, te goed
mounir: gratz, te goed
azees (wtf xD): 5e met lucario wtf, te goed, thanks voor al het eten in de trein, ik had het anders mss niet overleefd xD
chibi: te leuke matches gespeeld, melee is duidelijker vetter dan brawl, je weet (te grappig die blik op gezicht van gymmo na jullie match xD)
 

ssj5goten

Smash Cadet
Joined
Jan 30, 2006
Messages
68
het toernooi was zeker vet alleen doubles 2x door hetzelfde team (2x meta) worden afgemaakt is ook niks aan xD

istudying: sorry dat je 2x dor mij hebt verloren in singles maar die laatste marth pit was wel echt spannend

jiz: je diddy is echt te goed respect

boku & gaki: congrats voor doubles

in totaal zeer geslaagd tournament (voor de mense wie niet weten wie ik ben stond ingeschreven als dennis)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom