• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The New Order Tournament 2

Status
Not open for further replies.

Booz

Smash Rookie
Joined
Oct 2, 2008
Messages
7
Yo schaduw.

maten van mij, stabman en zudox wil ook komen

-Whiteboy
-Spoon

ik kan helaas nog niet met 100% zekerheid confirmen, en met terugblik op je reactie op de kk flakers ;) zal ik nog niet confirmen :p

we zullen op tijd notie maken van het feit of ze komen of niet

groeten
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Mezelf erop gezet (als special guest weliswaar :D) en gelijk confirmed. Had geen idee dat dit zo groot zou worden dus ik doe toch maar mee for the moneyz, als ik dit keer niet weer 2 x net buiten de prijzen van zoals gewoonlijk.

En wat de fock? Waarom stond ik er uberhaupt niet al lang op? kankershadow
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik ga niet meer rob gayen denk ik. Marth en Sheik zijn de enige chars die nog een beetje leuk zijn om te spelen. Jammer alleen dat het spel nog steeds zo kankergay is.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
wel je mod powers gebruiken zonder te modden he smiecht >.>
Wil iemand de usa brawl version meenemen? Dan kunnen we die hack testen ( kheb de usa versie gedownload maar nog niet werkend gekregen :'()
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
k heb de mijne omgeruilt bij de intertoys voor een pal versie..
bedoel je die hack om random trippen uit te zetten en wavedashen mogelijk te maken?

edit: Faith brengt trouwens een NTSC versie mee

nog een edit:
David Sirlin heeft een filmpje op het nintendo kanaal op de wii. dit is de eerste van een reeks van 10 filmpjes.
toch nog iets tofs op het kanaal ;)
 

EF Aqua

Smash Rookie
Joined
Apr 7, 2008
Messages
22
Location
Netherlands, Leiden
Confirm:

54 Aqua
55 Flob
56 Tirs
57 Thijs

58 Josha hoor je later nog wel en 59 Rense kun je van de lijst halen. Helaas. Er komt misschien nog wel iemand anders voor in de plaats, maar dat hoor je dan ook later.

Overigens kan ik misschien wel een Wii + NTSC Brawl + Freeloader meenemen, maar dat weet ik nog niet zeker. Zal ik je ook nog wel over informeren.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Ik ga niet meer rob gayen denk ik. Marth en Sheik zijn de enige chars die nog een beetje leuk zijn om te spelen. Jammer alleen dat het spel nog steeds zo kankergay is.
Jammaer dat je geen ROB meer speelt man. Ik keek er nog naar uit om weer s tegen m te spelen maja. Ben benieuwd hoe je marth is aangezien hij een van de meest gespeelde character is (als ik het goed heb dan) in NL.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
jawel

59 Guvan________________confirmed


als er iemand uitschrijft, vul ik die lege plaats op met iemand die zich inschrijft.
als ik telkens iedereen onderaan moet zetten, wordt ik gek van al die nummers die ik telkens moet verplaatsen :psycho:

;)
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
jawel

59 Guvan________________confirmed


als er iemand uitschrijft, vul ik die lege plaats op met iemand die zich inschrijft.
als ik telkens iedereen onderaan moet zetten, wordt ik gek van al die nummers die ik telkens moet verplaatsen :psycho:

;)
Daar heb je een list functie voor, BBcode n00b!
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
k heb de mijne omgeruilt bij de intertoys voor een pal versie..
bedoel je die hack om random trippen uit te zetten en wavedashen mogelijk te maken?

edit: Faith brengt trouwens een NTSC versie mee
Mooi!

Ja dat bedoel ik. Ik heb alles op me wii wel al installed er voor enzo maar heb nog geen werkende usa versie. Het is ook zo getweaked dat je kan l-cancellen of zelfs s-cancellen ( haalt alle lag weg). Ik heb geen idee of het allemaal goed werkt maar wat ik er van heb gezien ziet er op zijn minst gezegd interessant uit en je kan zelfs een soort van moonwalk tijdens de wavedash doen ofzo. Geen betere plek om zoiets te testen als op een 100 + man tellend toernooi lijkt me :p.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Shadow ik had nog een vraagje. Wat vetreft de TV's, ga je evenveel TV's huren als de extra wii's die worden meegenomen (je hebt al 11 TV's dus) ?
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
Ik sta erop als Tirs. Aqua heeft me ingeschreven. Verander anders maar naar Tiersie. Is makkelijker. Op t moment neem ik alleen mn brawl mee. Maar ik zal t laten weten of ik ook een wii e.d. meeneem.
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
Mooi!

Ja dat bedoel ik. Ik heb alles op me wii wel al installed er voor enzo maar heb nog geen werkende usa versie. Het is ook zo getweaked dat je kan l-cancellen of zelfs s-cancellen ( haalt alle lag weg). Ik heb geen idee of het allemaal goed werkt maar wat ik er van heb gezien ziet er op zijn minst gezegd interessant uit en je kan zelfs een soort van moonwalk tijdens de wavedash doen ofzo. Geen betere plek om zoiets te testen als op een 100 + man tellend toernooi lijkt me :p.
Zeker leuk om te doen dit, alleen moet ik je wel waarschuwen dat S-cancel extreem overpowered is. Alle lag weg halen bij een move kan net een iets te groot voordeel zijn.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
hoe werkt s-cancel dan?
haalt alle lag automatische weg ofzo?

EDIT:

Weer zo'n KK noob die afmeld terwijl ie confirmed is.
waarom? omdat z'n broer jarig is.
je broer is elk jaar jarig. dat moet je zien aankomen!

Hirameku BANNED for alle TNOT's

het gaat me niet persoonlijk om iemand die wel of niet komt, maar om mn budget dat zeer nauw is.
als mensen random gaan afmelden of niet op komen dagen zit ik dalijk met een enorme schuld die ik zelf mag gaan betalen.
DAAROM werkt ik met een confirm-systeem.

als je het niet zeker weet, schijf je dan gewoon in maar confirm niet.
dan kun je alsnog gewoon komen, maar reken ik niet op je mbt het budget.


ik kan hier echt zo boos om worden!
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik snap je frustratie, maar dit is niet echt een waterdicht systeem, zeker niet met zoveel mensen. Je had misschien beter aanbetalingen kunnen laten doen, dat is de enige manier om echt zekerheid te hebben.
 

DamianDDDDD

Smash Cadet
Joined
Apr 19, 2006
Messages
32
Location
Netherlands
Deconfirm deze vier. Het ziet er naar uit dat niemand van ons gaat. Mijn excuses voor het ongemak.

26 DamianDDDDD
27 Wesleykiller
28 eXperion
29 Jaap
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
wow je liet me schrikken :p
ik dacht even nog meer mensen die confirmed zijn die niet op komen dagen.

maar jullie stonden niet confirmed, dus geen enkel probleem :)
mss tot de volgende keer.

@marc,

ja, naar mate die lijst steeds groter werd zag ik dat ook in, maar ik dacht dat het al te laat was om iedereen van te voren te laten betalen.
zelf ben ik nooit zo'n voorstander van pay in advanced omdat je dan makkelijker opgelicht kan worden. "zo, €1200,- rijker en jullie zoeken het maar uit als je in etten-leur bent xD"
met betalingen zitten er altijd risico's aan vast vrees ik :(
 

Booz

Smash Rookie
Joined
Oct 2, 2008
Messages
7
ja shadow, das het risicootje wat je maar moet lopen als je naar een smash tourney gaat
en word je opgelicht is een aanbetaling van 5 a 10 euro echt niet zo veel.

verder wil ik even zeggen dat Whiteboy Confirmed is, van Spoon durf ik nog niks te zeggen.

laters
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
Ik heb dat kaartje bij blokker gekocht, ze waren er gelukkig nog. Maar toen besefte ik dat ik niet echt iemand hem die mijn andere helft van het kaartje kan delen :p. Dus als ik je ken en je gaat langs schiphol, amsterdam, zuid, bijlmer, utrecht CS, Den Bosch, Tilburg. Dan kan je met mij mee voor 12,50 :D
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
nog mensen die al weten of ze hun wii mee kunnen nemen of niet?

tiersie? aqua? ace55 over Ngaj? popo-chan?

ik moet een week van te voren opgeven of ik minder tv's nodig heb.
ik ga niet alle 10 de tv's huren als ik niet voor elke tv een wii heb.
zonde van het geld.
 

TempestCC

Smash Rookie
Joined
Nov 12, 2008
Messages
7
ok please sign up Tempest and Degoq as a team
i could also bring my wii if you stil need 2.. let me know
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom