• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Ushost 3 - Results in First Post!

Rinda

Smash Cadet
Joined
Aug 26, 2006
Messages
28
Location
Apeldoorn, the Netherlands
Jij hebt een update, maar zij moet hem maken? Mooie boel XD
Quoted for truth. Rutger is te lui om even vijf minuten met een programma te leren omgaan (paint niet ftw), daarom dwingt hij mij hiertoe en klaagt 'ie dat ik lui ben... Wat een beul.

En dan heb ik 'm eindelijk af, is hij d'r niet om te updaten! Dus dan doe ik het maar.





Ik wil wedden dat z'n down special move met die coole zonnebril te maken heeft.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
@ Timmy: Er hebben nu wat mensen afgezegd, dus je kan komen. Zou makkelijk zijn als je je Wii + smash mee kon nemen. Weet niet zeker of ie gebruikt gaat worden though.

@ BF: Zeg die **** dan af. Je had al een afspraak op 8 september, zeg je dan. Te makkelijk.

Ik heb nu trouwens alleen van Rens en Zeta nog niets gehoord. Volgens mij komt Zeta wel, Rens haal ik nu van de lijst af aangezien ik helemaal niets van hem gehoord heb.

Dan nog een vraagje aan Stephan aka Exlabrador: Zou je even kunnen laten weten of je met de auto komt en een TV meeneemt?

Ik zie jullie allemaal morgen. Zorg aub dat je er op tijd bent, dus VOOR 12 uur.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
msn said:
Jeffz0r zegt:
komt zeta morgen?
アムサー zegt:
denk et
Ja ik weet et, ik moest die Japanse dinges maar es downloaden ofzo, zodat ik die tekens kan zien XD
Dat is iig Amsah :p
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
beetje aan de late kant, en ik zag ook al van de lijst gegooid te zijn maar alsnog...

bij deze bevestig ik niet te komen.
excuses

binnenkort wel weer eens(brawl?)
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Oh, en nog even voor Amsah en alle andere Amsterdammers die van plan zijn te komen: Ik heb absoluut GEEN ruimte voor mensen die niet op de lijst staan. Dus niet voor Fire, Natta, de vriendin van Zeta of elk ander persoon dat impulsief meekomt. Als het van tevoren overlegd wordt vind ik het prima, maar als er plotseling een extra iemand voor mijn toch al overvolle woonkamer staat, kan ik dat niet waarderen.

Just wanted to let you know :)

Ok ok, ik zeg mn 7 neefjes en hun schoon familie wel dat ze niet kunnen komen en zich volgende keer moeten inschrijven :(~Amsah

Ik dacht dat je er veel meer had :o
 

Trained Noob

Smash Cadet
Joined
Mar 21, 2006
Messages
70
Location
Lelystad
UTTO =| Kan timmy in plaats van mij? Ik kan niet man>.< ... ik kom morgen niet>.< damit... ik wou echt Uhost meemaken >.<
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Results:

1: Amsah
2: Remen
3: Choco
4: Marc
5: Dave
5: Adam
7: Utto
7: Zgetto
9: Coen
9: Johnnyboy
9: Ryuker
9: GOAT
13: Prince Shadow
13: Jeffz0r
13: Timmy
13: Reffie
17: Exalador
17: Rune
17: MrSilver
17: Rinda
17: Huibert
17: Zeta
17: Ztevieboy
17: UchihaJP

Teams

1: Choco & Remen
2: Adam & Zgetto
3: Amsah & Zeta
4: Dave & GOAT
5: Utto & Vincent
5: Reffie & Johnnyboy
7: Timmy & Shadow
7: Coen & Ryuker
9: Jeffz0r & Exalador
9: Marc & Kenny
9: MrSilver & Rune
9: ZtevieBoy & Phuong
13: Huibert & Rinda

Ik wil iedereen bedanken voor het komen. Ook nagel ik Ivo bij deze aan de publiekelijke schandpaal omdat ‘ie de ring zomaar in de handen van Marc heeft laten vallen. Plichtsverzuim noem ik dat!
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Leuk toernooi. Jammer dat ik zo snel weg moest maja me zusje ging trouwen he ( 16e verjaardag's party >.>). Gratz to Amsah ( te lame), Remen en Choco en een vaag duimpje voor marc. Good **** @ adam en zgetto en Choco en remen om jongens uit Gein eens uit te schakelen ^^. Kben tevreden over me prestaties. Kzal proberen om Zgetto's monthly wel te tapen maar het is een beetje druk deze week in verband met opleiding enzo. Nog maals excuses dat ik ushost niet kon vereeuwigen. Phoung, Ztevie, silver en rune, kzie jullie bij brawl ^^.
 

Ztevieman7

Smash Cadet
Joined
Jun 20, 2007
Messages
36
Location
Netherland
Yeehaa,

@Utto,
nog bedankt dat je plek open had voor mij en phuong ondanks ik veels te laat was met inschrijven...Pakje wat ik aan jouw gaf, de laatste cd "Music & Extra's " is er een note pad, lees die eerst. En hoop dat die die anime leuk vind.
Invite jouw nog eens bij mij thuis te smashen, me HD-tv moet ook zo binnen komen.

@Phuong,
waardeloze team mate, train ie dag van te voren pas. Mja, volgende keer beter..
Spreek jouw ook nog

@Kenny,
D0rk in real, echt leuk je weer te zien, sommige dingen veranderen echt niet he.
Jouw spreek ik ook wel vaker, komt tijd.

@Marc & Remen, jullie ook fijn weer te zien. Opeens heb iedereen lang haren, Marc ook een staartje maken ^^


@Goat & Dave, Kirbysquad. Echt jammer dat Linkje niet kan komen.
Goat, vaarse nog, als je ooit in Japan aankomt, doe me de groeten aan sakurai.
Dave, kapot stoere kapsel, anime alike.


@Amsah, wil het verschil zien en kreeg het ook:p Ben zeer happy.
Dat nogmaals SSBM nieuw leven heb ingeblaast. Na zoveel jaren blijf je nieuwe dingen vinden en spelers van overal. Voor December match ik jouw dat je 1 stock over houd.


@Rest, leuk jullie te zien, echt zijn zoveel nieuwe spelers, werd gepwnd, maar I be back!
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
O_O

ownage results, remen op weg om zijn titel te heroveren! Marc ook weer lekker bezig :)

Jammer dat ik er niet bij was, al die oude gezichten heb ik nu gemist, hoop dat ze er ook bij zijn op de gamersdag.

En nee, ik heb de ring nog veilig 'opgeborgen'
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
het was cool om de oude garde nog eens te zien. die viel min of meer uit elkaar toen ik begon met de toernooien. Silver 1 keer gezien bij ATM en GOAT ging er vandoor toen met TNOT.
jammer dat ik zo vroeg weg moest. maarja, 2 chika's in a hottub of een wat langer boven in het stinkhok smashen. I made my choice :p

shouts komen mss nog.
aye
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Toernooi was leuk^^ alhoewel de bracket in singles wel een beetje jammer/raar was dat ik tegen Choco(focking close ^^) en A-D(ook close, kut smash DI =p) moest en daardoor zoiezo 1 van ons 7de moest worden.( en dat was ik helaas =p)
Doubles wel Duidelijk geraped met A-D, te goed gedaan jongen =p
En de rest het was weereens gezellig en Utto bedankt voor het hosten =]
Oja en nog bedankt de gene die de pizza heeft gekocht =] (stevieboy was het?) wist eerst niet wie het gekocht had maar alsnog bedankt.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Het was weer een leuk toernooitje, Utto bedankt! Good **** dat zoveel mensen van vroegâh hun gezicht weer eens lieten zien (<3 MrSilver, Rune, ZtevieMAN, Phuong en natuurlijk mijn teampartner Kenny). Ik was (hierdoor?) op het toernooi zelf ook echt weer serieus en gemotiveerd en heb me dus ook qua competitie goed vermaakt. =]

Mensen die cactussen verzorgen lopen echter wel het risico dat hun bestaansrecht ingetrokken wordt...
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Dave draagt nog steeds mijn jas, zie ik =P. Vrij eng hoe veel onze smaak in kleding op elkaar lijkt xD.

Vind het ook jammer dat ik er niet bij was, misschien als er een volgende keer is en ik geen school heb en geld heb om te komen, dat ik ook weer eens een bezoekje breng.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
****, nu ik die foto's zo zie vind ik het echt jammer dat ik er niet bij was

toch niet nog een keer ushost 4 organiseren? steven moet maar wat antiallergie pilletjes kopen :p
 
Top Bottom