• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Mag je Wobblen?
In tegenstelling tot wat de haters voor mij hebben gepost... wobbling is niet gebanned, dus het mag.

Lawrencelot: Het is in de US gebruikelijk om de pauze optie helemaal uitgeschakeld te hebben, dus dat voorbeeld is echt crap. Als iemand hier er misbruik van zou maken, zou dat ook meteen aangepast worden. Verder valt het buiten de scope van het spel, net als iemand een klap verkopen, z'n controller eruit trekken etc.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
In tegenstelling tot wat de haters voor mij hebben gepost... wobbling is niet gebanned, dus het mag.

Lawrencelot: Het is in de US gebruikelijk om de pauze optie helemaal uitgeschakeld te hebben, dus dat voorbeeld is echt crap. Als iemand hier er misbruik van zou maken, zou dat ook meteen aangepast worden. Verder valt het buiten de scope van het spel, net als iemand een klap verkopen, z'n controller eruit trekken etc.
Dat bedoel ik, en wobblen hoort volgens sommigen ook in die opsomming
 

Pikapower

Smash Journeyman
Joined
Oct 16, 2003
Messages
299
Location
Almere_Holland
In tegenstelling tot wat de haters voor mij hebben gepost... wobbling is niet gebanned, dus het mag.
........................ .......... ^ Wigger

Lawrencelot: Het is in de US gebruikelijk om de pauze optie helemaal uitgeschakeld te hebben, dus dat voorbeeld is echt crap. Als iemand hier er misbruik van zou maken, zou dat ook meteen aangepast worden. Verder valt het buiten de scope van het spel, net als iemand een klap(long) verkopen, z'n controller eruit trekken etc.
sjit ik denk dat doet nog niemand, had ik ff de edge over iemand >__>
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
TUURLIJK NIET. goh wat ben jij pro zeg. + fear legend shut the **** up about son. weet je waarom ? omdat als jij zo door blijft praten jij later niet eens een zoon kan krijgen.
if you know what I mean.
lol als je dat meent wil ik het wel eens zien hoe je dat gaat doen:laugh: (hoe het met je afloopt:urg:)
(no johns na afloop he;))
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Jongens, ik wil nog even zeggen dat dit mijn vijftigste toernooi wordt. Daarom verwacht ik wel dat als ik binnenkom dat iedereen er al is en dat er dan een speciale verrassing voor mij georganiseerd is.

Ook eis ik dat Amsah met mij teamt, ik heb hem er al maanden lastig meegevallen. Jammergenoeg is hij het waarschijnlijk vergeten en teamt hij weer met Zeta, dus van mij mag die wel weer een keer flaken ;)
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
LInkje domme zet

lol als je dat meent wil ik het wel eens zien hoe je dat gaat doen:laugh: (hoe het met je afloopt:urg:)
(no johns na afloop he;))
FF serieus als je het meen wat je zei over mij, Linkje . Over dat ik helemaal geen zoon kan krijgen. Dan zit je diep in de probleem gast. Als dat een grap was dan kan ik wel tegen maar zo niet........... >< dan gaat je naar ziekenhuis inplaats van Zest 3. Linkje:mad:

Je mag kiezen Ziekenhuis of Zest 3. Tis je keuze. :cool:
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
FF serieus als je het meen wat je zei over mij, Linkje . Over dat ik helemaal geen zoon kan krijgen. Dan zit je diep in de probleem gast. Als dat een grap was dan kan ik wel tegen maar zo niet........... >< dan gaat je naar ziekenhuis inplaats van Zest 3. Linkje:mad:

Je mag kiezen Ziekenhuis of Zest 3. Tis je keuze. :cool:
LMAO! Pak hem Fearlegend!!!
 

Spellruler

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2007
Messages
21
Eyuh, klinkt misschien heel klote, maar ik moet cencellen op het laaste moment. Een kennis had gebeld naar me ma voor uitnodiging naar verjaardag en guess what has two thumbs and is forced to go? That's right.
 

-=Demonic_Disaster=-

Smash Apprentice
Joined
Mar 23, 2007
Messages
83
Location
netherlands, Lelystad
FF serieus als je het meen wat je zei over mij, Linkje . Over dat ik helemaal geen zoon kan krijgen. Dan zit je diep in de probleem gast. Als dat een grap was dan kan ik wel tegen maar zo niet........... >< dan gaat je naar ziekenhuis inplaats van Zest 3. Linkje:mad:

Je mag kiezen Ziekenhuis of Zest 3. Tis je keuze. :cool:

omg fearlegend show je muay-thai(of hoe je ut ook schrijft :p) xD
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ok om ff te antwoorden de laatste 4 fokkin paginas >_>:

Wobbelen is niet gebanned, heb de thread over het wobbelen gelezen en er was voor mij nog geen duidelijke conclusie van wel of niet bannen, daarnaast heb ik het er met ivo over gehad en hoewel hij ook wobbelen fakkin lame vind, vind hij ook niet dat het gebanned moet worden, omdat er wel tegen te vechten is, Wobbelen is dus idd NIET gebanned anders zou het in de eerste post staan. Daarnaast zag ik ook dat het op de laatste MLG niet gebanned was en ook is het volgens velen nog niet 'proven to be gamebreaking'. hoewel ik het wobbelen ook niet op prijs stel vind ik ook dat het niet gebanned moet worden. Ook gaf het op RoX4 geen problemen dat het daar niet gebanned was, ook al waren er daar volges mij niet eens icey spelers maja...

De deuren van de Patio zijn om half 11 open voor het grote publiek, zoals in de eerste post vermeld staat >_< lees alsjeblieft voordat je zoiets vraagt

verdere opmerking: Fearlegend: no offense, maar als je beef gaat zoeken op zest 3 dan heb je ook gelijk een probleem met mij en het grootste deel van de aanwezige mensen. Ik wil de dag rustig laten verlopen zonder problemen dus hou het a.u.b. rustig..... dit geld btw voor iedereen.

Utto: gratz on 50th tourney ^^ als ik nog iets kan verzinnen dan doe ik nog wat speciaals voor je , maar reken er maar niet op :p Verder vraag ik toch ook niet iets voor het organiseren van de 3e ZEST? :p

Verder: iedereen alvast veel succes en plezier morgen
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Ik zou net iets zeggen maar Exa heeft het al gedaan zie ik.
Maja daar boven op, FearLegend als ik je nog een keer met dreigementen zie gooien ban ik je voor een week zonder waarschuwing. :)

@Linkje
Just stop.
Mensen zijn duidelijk niet in voor je lompe humor.
 

Pikapower

Smash Journeyman
Joined
Oct 16, 2003
Messages
299
Location
Almere_Holland
OOOh vergeet t bijna...
als kadootje voor rutger kunnen alle!! ik zeg alle nerdjes ff doushe en veel deo gebruiken morgen !! is wel zo lief voor z'b 50ste toernooi :D
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
LOL@internet threats

Exalador: Zoals die DarkRenji al postte is er ook een MBR vote geweest waarin bijna unaniem is besloten dat wobbling niet gebanned zou moeten worden. IMO is er ook nog geen redelijk punt tegen gemaakt en is het eerder de vraag of dingen als de freeze glitch niet ook weer mogen (maar dat is weer een hele nieuwe discussie ;)).

Dave: Ik denk dat het weer 60-30-10 voor singles is?
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
OOOh vergeet t bijna...
als kadootje voor rutger kunnen alle!! ik zeg alle nerdjes ff doushe en veel deo gebruiken morgen !! is wel zo lief voor z'b 50ste toernooi :D
Net toen ik vanochten wou douchen, ging mn geiser kapot >.<. Dus voor wie er bij mij in de poul zit, kom niet te dichtbij zitten :p. Oh en wie zoekt er nog een teamgenoot? Ik zal wel deo gebruiken :)
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
De deuren van de Patio zijn om half 11 open voor het grote publiek, zoals in de eerste post vermeld staat >_< lees alsjeblieft voordat je zoiets vraagt

Juist, en wat ik dus bedoel, hoe laat is de patio open voor het KLEINE publiek?? (wanneer issie gwn open, niet officieel, maar gwn)
Ik lees ook wel de eerste post ¬¬*
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom