• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST<home>: Christmas Clash, 27 December

Welke dag wordt dit toernooi gehouden?


  • Total voters
    18
  • Poll closed .

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Zoals gezegd ben ik van plan in de kerst vakantie (NA kerst en VOOR oudjaar) nog een toernooitje te hosten bij mij thuis onder de naam: ZEST<home>: Christmas Clash.

27 December is dus de dag geworden. de meeste mensen weten we waar ik ongeveer woon. Heb je vragen dan hoor ik het graag. In principe is dit de 'makkelijkste' manier om naar mijn huis te komen (en ja via ov9292 zal ie het anders aangeven, maar dit is de makkelijkste looproute zeg maar)

Zorg dat je op centrum west aankomt in zoetermeer. Je kan dit niet als station invoeren (centrum west ziet ie niet als treinstation... tis eigenlijk ook een tram van die kut HTM...) voor dus gewoon als adres in: centrum west (geen huisnummer), zoetermeer.

voorbeelden: vanuit den haag centraal kan je zowel de randstadrail 3 pakken richting centrum west (duh) en ook randstadrail 4 richting zoetermeer Javalaan, ze komen allebei langs centrum west.

Vanuit rotterdam kan je een directe bus naar centrum west pakken geloof ik.
Vanaf Utrecht kan je de trein pakken naar zoetermeer en daar overstappen op de randstadrail om naar centrum west te gaan, beide richtingen komen langs centrum west, maar spoor 1 is het snelste geloof ik.

Vanaf centrum west:

Stap bij centrum west uit en pak bus 70 (zon beetje het dichtsbijzijnde busperron) richting Noordhove en stap uit bij de halte 't Langeland Ziekenhuis (de derde halte geloof ik). Vanaf hier is het 5/6 minuutjes lopen en heel makkelijk:

Steek de weg over (aan de overkant zie je een fietspad een heuvel oplopen). Loop de heuvel op en de eerste brug over (alleen de stenen brug dus, niet ook de houten brug.) na de stenen brug ga je rechtsaf de stoep op, dan loop je tussen 2 huizen door. ga linksaf en loop de straat door (langs een veldje, dan een paar huizen, een pingpongtafel en een soort speelveldje). Aan je rechterhand begint dan huisnummer 1, ik woon op nummer 5.

vertrektijden:
randstad rail rijd echt iedere 6 minuten ofzo
Bus 70 vertrekt alle uren op: XX:05, XX:20, XX:35 en XX:50

Wil je zelf je reis uitzoeken? hier is mn adres:

Nimfkruidvaart 5
2724SR Zoetermeer ^^
mn nr:



De max staat op 20 mensen op dit moment, het is tenslotte bij mij thuis.

De regels zijn in principe hetzelfde als op ZEST3... dus kijk daar maar als je het niet meer weet.

welke toernooien?
singles
teams
low tier singles indien tijd

so.. here we go:

1. Exalador *confirmed*
2. Heerutosen *confirmed*
3. Coen *confirmed x 1000*
4. DarkRenji *confirmed*
5. Riciardos
6. Mind Trick *confirmed*
7. SpaniardSens *confirmed*
8. Gerben *confirmed*
9. Happosai *confirmed*
10. Ryuker *confirmed*
11. Gerb *confirmed*
12. Wob-Wob *confirmed*
13. Tomvanharmelen
14. Nuke
15.
16. Johnnyboy *confirmed*
17. Jeffz0r *confirmed*
18. Ivo
19. Adam *confirmed*
20. UchihaJP *confirmed*
--------------------------------------Reserve
21.
22.
23.
24.
25.
26.
 

Sanada

Smash Rookie
Joined
Feb 3, 2005
Messages
6
Location
Venray
Is de Senada een typfout of een ander persoon?
Mijn naam is in ieder geval Sanada.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Haha John ik heb het al verbeterd voor je xD Ik confirm duizend keer. Dit mag ik niet missen als het gebeurt.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
hahahaha so sorry :p typfoutje.. en ja ik weet dat het fout is >_> maja ik zit op stage en typ af en toe ff zo snel mogelijk tussendoor een berichtje en dan komen er wel wat typfoutjes doorheen >_>
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
maak maar ruimte voor me, ik wil jullie mijn falco laten zien! ik beloof dat het niet tegen zal vallen...
Dat vind ik een beetje ongepast >_> als je de eerste post leest staat dan 16 de max is en dat de reservelijst (momenteel) nog speciaal gereserveerd is voor invites... ik kan je op dit moment dus niet op de lijst zette.... althans... je komt er als 21e op op dit moment
 

tomvanharmelen

Smash Journeyman
Joined
Jan 26, 2005
Messages
236
Location
Amsterdam, the netherlands
zucht.. t was ook niet als dwingend bedoeld..
maar serieus.. ik zal me gedragen?
ik neem een bloemetje voor je mee als je me erin laat... asjetoeeee

I promise you, you won't regret it ! pretty please?! with sugar on top!
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Lol das weer iets teveel van het goede allemaal :p maja.. vol is gewoon vol... daar kan ik ook nix aan doen >_> je bent inprincipe 1e op de reservelijst op dit moment (er zijn nog geen invites en het is ook niet zeker of die er uberhaupt komen... en sowieso: die yuki zei iets toen het aangekondigd werd (in de dutch thread) van: ik kan niet wachten om naar een toernooi te gaan... maar ik heb geen idee of ie daar nou mee bedoelde of ie mee wou doen of niet (vandaar het vraagteken achter zn naam) dus grote kans dat hij niet komt
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ehm :p de hele bedoeling van 'uitnodigingen' is mensen uitnodigen waarvan ik graag zou willen dat die er bij kunnen zijn :p in principe dus directe vrienden, mensen die mij ook uitgenodigd hebben, en mensen met wie ik het gewoon altijd goed kan vinden.. in principe bekende personen voor mij dus...

maar zoals ik al zei: waarschijnlijk gaan die spots niet eens gevuld worden... en ook al worden ze gevuld: die staan op dit moment ook al op de reserve lijst... dus als ik jou zou uitnodigen dan ben je nog steeds nummer 1 op de reservelijst ^^ het is dus meer een soort voorrangspositie op de reservelijst zelf
 

tomvanharmelen

Smash Journeyman
Joined
Jan 26, 2005
Messages
236
Location
Amsterdam, the netherlands
fout, dat beweer ik ook niet, ik beweer alleen dat ik niet zo rampzalig slecht ben als jullie denken omdat ik maar 130 nog wat posts heb en alleen maar tegen cp's speel.. ik beweer niet het beste te zijn, alleen maar dat ik niet het slechtste ben!
geef me maar een kans het te tonen :)
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Lol ^^


Zet mij maar op de reservelijst =D.
 

tomvanharmelen

Smash Journeyman
Joined
Jan 26, 2005
Messages
236
Location
Amsterdam, the netherlands
@ biscuit .. ha-ha
wát een gevoel voor humor... kom nou maar gewoon eens een paar potjes doen :)
ik speel voor de lol, maar ik speel wel serieus! doe niet aan sandbaggen, dus ik zou zeggen.. laat zien wat je in huis hebt, leren doe ik graag :)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
hey, kan ik nog op de reserve staan? (A) en waar woon je? :p

(plz kom erop te staan, plz kom erop te staan, please kom erop te staan XD)
Rotterdam is wel te ver maar Zoetermeer niet? O_o

En trouwens, DarkRenji en Infinite Krullen zijn ook uitgenodigd voor ATM 2.2 ^_^
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
23 december atm 2.2, 30 december gv party 11 en dit nog ertussenin? lekker druk dan ;_;
Maar geef me een invite, want kheb jou er ook 1 gegeven voor JAT :p
Al kan ik niet garanderen dat ik kom. Kmoet de 27e sowieso werken en misschien de 28e ook.
 

NubCake

Smash Cadet
Joined
Sep 8, 2007
Messages
27
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
Rotterdam is wel te ver maar Zoetermeer niet? O_o

lol, soz... kdacht dat zoetermeer veel dichterbij was :| maar het is een kwartier langer rijden (F*cking veel overstappen) en 2 euro goedkoper, maar als ik er 1 moet kiezen ga ik naar die van jou hoor coen ;) minder overstappen XD en kwil gwoon tegen je smashen :D
(no offense hoor exa :p) maar waarschijnlijk kom ik niet eens op deze lijst XD

nja, khoop je op je toernooitje te zien coen. En misschien exa ook nog op jouw toernooi :p
mzzl =)
 
Top Bottom