• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST<home>: Christmas Clash, 27 December

Welke dag wordt dit toernooi gehouden?


  • Total voters
    18
  • Poll closed .

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
@ biscuit .. ha-ha
wát een gevoel voor humor... kom nou maar gewoon eens een paar potjes doen :)
ik speel voor de lol, maar ik speel wel serieus! doe niet aan sandbaggen, dus ik zou zeggen.. laat zien wat je in huis hebt, leren doe ik graag :)
*duwt tomvanharmelen van de hoge toren waar hij vanaf staat te blazen*

uit het feit dat je niet aan sandbaggen doet blijkt wel dat je slecht bent. elke pro speler sandbagged wel eens anders ben je gewoon niet pro. klaar
...:p


en als jij veel wilt leren moet je naar andere mensen toe gaan want smashers zijn over het algemeen te lui om te reizen naar iemand die minder goed is ^^


...welcomed by BF


(en wedden dat je lasers te lelijk zijn?)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Isai sandbagt ALLEEN MAAR O__O De enige keer dat ie niet sandbagt is in teams of als ie toevallig geen zin heeft om te verliezen.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Nou moeten jullie mij toch eens de officiele definitie van "sandbaggen" is geven.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Sand Bagging: There are essentially two ways players sand bag. The first is when a small amount of money is on the line, where the stronger player may intentionally play poorly in hopes of winning a larger sum of money later on. The second and more common way of sand bagging is when a strong player doesn’t use his best character and intentionally plays poorly during friendly matches, usually to keep the other player from learning his style or to have an excuse for losing later on
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Isai zuigt gewoon, dat ie slecht speelt kan misschien wel zijn dat ie geen zin meer heeft in smash, maar dat is niet sandbaggen.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Wanneer kom je trouwens weer een keer gewoon langs om te smashe JP? :)

Andere games kunnen natuurlijk ook :) keb ook Resident Evil: Umbrella Chronicles bijvoorbeeld ^^ en ergens deze week ga ik ook 2 wii zappers halen ^^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
het is niet mijn definitie maar de definitie uit de 'melee discussion -> official everything thread -> Official Terms and Techniques Thread :)

maar ik wil em er best aan toevoegen hoor, dan komt ie er zo uit te zien:

Sand Bagging: There are essentially two ways players sand bag. The first is when a small amount of money is on the line, where the stronger player may intentionally play poorly in hopes of winning a larger sum of money later on. The second and more common way of sand bagging is when a strong player doesn’t use his best character and intentionally plays poorly during friendly matches, usually to keep the other player from learning his style or to have an excuse for losing later on. Also, sandbagging is just playing carelessly and without too much focus against players far below your own skill level, because it doesn't take any effort to beat them.
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
1) je bent een beetje traag met je reactie..
2) Ja?
Niks persoonlijks rly, maar ik vind dat je best een grote mond hebt voor iemand die alleen tegen CPU's speelt.
Niet dat je daar niet goed mee kan worden, maar duidelijk leert het je vrij weinig over omgaan met mensen?

Je snauwt iedereen in de community maar een beetje af en schildert jezelf af als een God.
Als we nou ook echt iets van je skills hadden gezien konden we ook waarnemen of dit niet gewoon hete lucht is, want nu klinkt het echt als een onzeker jongetje die net in de puberteit is gekomen(Ik zeg niet dat je dit bent, ik zeg alleen dat het zo klinkt) en even op het anonieme internet de grote kerel uit kan gaan hangen.
Zelfs al was je een goddelijke smasher, dat geeft je niet het recht om zo dwars te liggen.

Als ik ernaast zit: Sorry, dan neem ik m'n woorden terug. Maar een beetje vriendelijkheid tegenover elkaar doet niemand kwaad?

Normaal gesproken ben ik heel aardig hoor, echt waar :laugh: maar dit zat me ff dwars.
 

yuki

Smash Apprentice
Joined
Jun 9, 2007
Messages
195
Location
Rotterdam, The Netherlands
Niks persoonlijks rly, maar ik vind dat je best een grote mond hebt voor iemand die alleen tegen CPU's speelt.
Niet dat je daar niet goed mee kan worden, maar duidelijk leert het je vrij weinig over omgaan met mensen?

Je snauwt iedereen in de community maar een beetje af en schildert jezelf af als een God.
Als we nou ook echt iets van je skills hadden gezien konden we ook waarnemen of dit niet gewoon hete lucht is, want nu klinkt het echt als een onzeker jongetje die net in de puberteit is gekomen(Ik zeg niet dat je dit bent, ik zeg alleen dat het zo klinkt) en even op het anonieme internet de grote kerel uit kan gaan hangen.
Zelfs al was je een goddelijke smasher, dat geeft je niet het recht om zo dwars te liggen.

Als ik ernaast zit: Sorry, dan neem ik m'n woorden terug. Maar een beetje vriendelijkheid tegenover elkaar doet niemand kwaad?

Normaal gesproken ben ik heel aardig hoor, echt waar :laugh: maar dit zat me ff dwars.
*agreeds with biscuit *
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ach van wat ik hoorde had amsah ook een grote mond de eerste keer :p maar was het bij hem ook waar.

dus momenteel: 93874 noobs met grote mond die naar toernooi komen, geowned worden en nooit meer opdagen.... en 1 amsah :p No offense, naar niemand...

Maar ik zit er nu gewoon aan te denken om je te laten komen om ons het tegendeel te bewijzen.. maar theoretisch is de kans veel en veel groter dat je een stuk minder goed bent dan je zelf denkt.
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
@ tomvanharmelen:

pleaaase, zeg me dat je ALSJEBLIEFT NIET 'SmashTom' bent op youtube. als het wel zo is, dan heb ik m'n zeer weinige respect (gebaseerd op je posts) voor je zojuist verloren. aangezien die filmpjes echt heel slecht zijn. niet overdreven, echt slecht :p.

maarja hopen dat je dat niet bent dan.


en houd je grote mond is dicht, niemand kent je, de meeste mensen zijn hier (goed) bevriend met elkaar, en jij komt er een beetje tussen met je 'stuur maar iemand weg' . ok heel grappig en humoristisch natuurlijk, maar denk je echt dat je zo je kansen vergroot? ach, je weet het zelf ook wel (ik hoop het tenminste voor je)
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Nu wil ik wel es een filmpje van je zien Tom, desnoods neem je het maar op met je mobiel ofzo, dat heb je vast wel.


Noxf4president: Nee hij is niet SmashTom, die typt netter... gebruikt hoofdletters, komma's, punten... je weet.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
whoohoo, ik hoor niet in die 93874 noobs :D
nja iig, Tom, zoals je merkt, je krijgt alleen maar mensen tegen je, dus opscheppen (ookal denk/ben je zo goed... is niet zo slim ;)
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
ik ben ook best slecht, maar zolang ik niet opschep, en naar toernooien ga (niet veel mja), hoor ik er niet bij ;)
Exa, heb je trouwens weer me cube/tv nodig?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
whoohoo, ik hoor niet in die 93874 noobs :D
nja iig, Tom, zoals je merkt, je krijgt alleen maar mensen tegen je, dus opscheppen (ookal denk/ben je zo goed... is niet zo slim ;)
ok er is ook nog een 3e categorie :p noobs die niet tof doen en ook nog is blijven hangen :p

ik ben ook best slecht, maar zolang ik niet opschep, en naar toernooien ga (niet veel mja), hoor ik er niet bij ;)
Exa, heb je trouwens weer me cube/tv nodig?
Cube+ tv zou wel handig zijn denk ik... maja... eerst maar is zeker weten of het allemaal doorgaat... zoals gezegd is nog nix zeker en moet het wel van mn pa mogen.. het is tenslotte zijn huis :p
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Ik wil ook komen.. maar kannie T_T

@Tom:
with sugar on top!
heuh? xD

Tom als je zo graag wilt laten zien wat je ****... ga dan reizen naar de mensen die bekend zijn in deze community. niet hun naar jou laten komen.

anyhow... Lelystad = smashstad van nederland (In het midden toch :p)
kom een keer langs ofzo
 
Top Bottom