• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
punt 2 lijkt me ook het beste, dat is toch het main toernooi.
top 9 is een stuk haalbaarder dan top 3 voor vele en dat maakt het toch stukken spannender.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
punt 2 lijkt me ook het beste, dat is toch het main toernooi.
top 9 is een stuk haalbaarder dan top 3 voor vele en dat maakt het toch stukken spannender.
hmmz. Als dat zo is ga ik ook meed0oen met de singels. Dan kan ik namelijk nog wat winnen :p (wss niet, maar je weet maar nooit dan. top 3 is voor mij echt onmogelijk... )

edit:
Z-N freak weet je wat daar mis mee is.zo een toernooi is voor de gezeligheid ook op XTC-3 dat was zo een groot toernooi dat we(naja dave en matt) tv's moesten huren.
ik weet niet precies hoeveel verlies er geleden is maar het was veel. en toch hadden we er lol in. wat ik bedoel te zeggen het is ok als je 20-30 euro winst maak maar anders word de rest pissig snap je want wij betalen voor de venue niet om de rest rijk te maken.
wrm maken ze de singels dan niet 5 euro??
de teams zijn eigenlijk nu ook 5 euro. Mij gaat het idd ook om het plezier en drm wilde ik liever moneymatches gaan doen van mijn tien euro dan aan de singles meedoen. Als ik met de singles meedoe doe ik dan wss minder matches :chuckle:

iig lijkt me als je de pot over de singles wilt verdelen dat je het dan tot de top tien doet. Das een mooier getal :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
"3) drankjes kopen die iedereen ook zelf in de supermarkt kan halen. hmmmz"
lol.... drinken kan je niet in de supermarkt halen op zondag... dan is de supermarkt dicht of je moet het zaterdag (of eerder) halen en zelf meenemen :/ daarnaast is voor de venue van zondag het dichtsbijzijnde winkelcentrum op 10 - 15 minuten loopafstand.... tegenover de venue zit wel een zwembad, maar daar zal het wel weer best duur zijn... maja... kan ook idd dat geld in het tournooi stoppen, en dan drinken voor 50ct per blikje verkopen... dus 8 ct p/blikje bovenop de supermarkt prijs, maar dan is ie wel gekoeld... of gaan we over die 8 ct ook een probleem maken? :p

dus... die 100 euro in het tournooi stoppen in de singles op zaterdag?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
tuurlijk kan je gewoon ook op zaterdag komen ^^ 1) je staat op de lijst (heb geen lijst per dag) en 2) ik ben nog niet eens aan het maximum van 64 man ;)

btw: hoe groot maken we de poules? 6 man en 4 gaan door of wat anders?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Als er 64 zijn, kan je beter 8 pouls van 8 maken lijkt me. Hoe wil je 32 man door laten gaan, als je 11 pouls hebt :/
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
altijd een even aantal pools
het liefst een veelvoud van vier

en dan een 32 man bracket
is top oplossing.

gezien de stemmingen neem ik aan dat de meerderheid van smash community het extra geld graag in singles zou willen pompen. we kunnen dan tijdens/vlak vor singles wel beslissen hoe, want dan weten we hoeveel geld er overblijft natuurlijk.

mensen moeten dan dus op zaterdag drinken halen maar als je dat aangeeft is dat ook geen groot probleem. ^^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
keb ff bij Tio gekeken... komen inderdaad wel erg veel 'byes' in de bracket te zitten met pouls van 6 en 4 door... uiteraard kijken we pas op het tournooi hoe we het precies doen... maar hebben we volle bak (64 man) zal het idd waarschijnlijk 8 pouls van 8 met 4 man door worden.... dan dus 32 man door... yes?

BTW: ik moet dus met Tio 2 tournooien maken?? want als je double elim kiest kan je niet voor pouls van te voren kiezen... tenminste... ik zie het nergens staan... je moet dus eerste een 'round robin' tournooi maken (poules) en dan weer een double elim tournooi maken met bijv de beste 4 van de poules... kan dat makkelijker of moet dat idd zo?

EDIT:ok never mind.. heb nog ff een paar dingen door gelezen en staat dat je winnaars van de round robin automatisch in nieuwe pool kan plaatsen... ff kijken ^^
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Je **** gewoon instellen hoeveel man er door gaan in pouls. Daarna gaan de mensen die door zijn automatisch naar de DE bracket.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
keb ff bij Tio gekeken... komen inderdaad wel erg veel 'byes' in de bracket te zitten met pouls van 6 en 4 door... uiteraard kijken we pas op het tournooi hoe we het precies doen... maar hebben we volle bak (64 man) zal het idd waarschijnlijk 8 pouls van 8 met 4 man door worden.... dan dus 32 man door... yes?

BTW: ik moet dus met Tio 2 tournooien maken?? want als je double elim kiest kan je niet voor pouls van te voren kiezen... tenminste... ik zie het nergens staan... je moet dus eerste een 'round robin' tournooi maken (poules) en dan weer een double elim tournooi maken met bijv de beste 4 van de poules... kan dat makkelijker of moet dat idd zo?

EDIT:ok never mind.. heb nog ff een paar dingen door gelezen en staat dat je winnaars van de round robin automatisch in nieuwe pool kan plaatsen... ff kijken ^^

maar 4 man door van de 8!
**** gek, dan kom ik er nooit door :p
maar goed, als ik er dan dus niet door kom kom ik ook nooit op de negende plek.
Algoed, ik doe denk ik maar gewoon mee. Ik zie nog wel hoe het gaat lopen :)
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Kut, ik moet helaas melden dat ik me afmeld, er is iets tussen gekomen. Dus nu is er een GC minder. Ik hoop niet dat ik voor problemen zorg.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
<3 fireman thx :) mensen neem ff een voorbeeld aan fireman en neem je cube ook mee ^^ ik ga ook mn uiterste best doen om zoveel mogelijk tvs te halen :) maar ik wil in principe rond de 8 tvs en cubes hebbe

edit: riciardos van list gehaald
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
nee ik neem mijn cube niet mee ik weet nog niet eens of dave al weet dat ik mee ga o wel iig komt tijmen nieet meer op deze boards voor een reden
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
hey hallo, de yoshi gast hier.
als er nog plaats is zet Marcel er dan maar op, en mss komen nog drie andere gasten die ik ken, die weten t nog niet zeker. Ook als het nodig is, kan ik cube meebrengen, tv is helaas niet mogelijk.
 

NDigighost

Smash Apprentice
Joined
Feb 13, 2005
Messages
169
Location
Israel
you say you want foriegners to come, yet the entiere thread is in some weird unidentifieble language.
anyway, you specified the street but you forgot that some things aren't so obv...
which country? which city?
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
well since its quite a small tourney no one would expect someone from israel to come.
jeffz0rs tournament in december would be far more interesting because of all the other foreigners.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Zoetermeer, which is in the Netherlands.

En zolang Tijmen niet met Kevin rommelt, vind ik alles best. =D
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
marcel (mind trick neem ik aan) ik zet je op de lijst :) and thanx voor meenemen van cube

@Ndigighost: Since there are still no foreigners in the tournament the language held is still dutch, and indeed at this stage i think it better to join Jeffz0rs tournament (JST).
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom