• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
*ligt dubbel na het lezen van het einde van pagina 29*

ehum. *is bijgekomen van het lachen*

Respect voor de gast die yoshi speelt :)

(kmoest toch wat zeggen in deze posts :p )
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
DAMMIT
laptop is van de trap af getieverd en het beeldscherm is naar de klote ;___;

errr
kan iemand een monitor meenemen? ;___;

en het is niet mijn schuld het is mijn zusjes laptop en zij heeft n laten vallen :p
 

NDigighost

Smash Apprentice
Joined
Feb 13, 2005
Messages
169
Location
Israel
Than again, yours is on sukkoth (Jew holiday) and jeffz0rz is on christmes (obv not a jew holiday, and a holiday where traveling gets real pricey).
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
oh ja ik ga er wel een beetje van uit dat mensen die een gamecube mee nemen ook hun smash mee nemen met mem :/

oh we zijn het er trouwens dus over eens dat die +/- honderd euro die ik over hou besteed worden aan extra prijzengeld voor het singles tournooi?

zo ja: doe geen moeite voor drinken op zondag... ik neem aan dat als ik wat traytjes cola, fanta en maybe energydrink? mee neem en die voor 50 cent gekoeld aan biedt dat dan goed is? das zon 8 cent boven de kostprijs... Energy drink (merk lidl, vind ik zelfs nog beter als red bull :/) zal uiteraard maar 30 ct kosten
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Maak je niet zo druk en kijk gewoon op het toernooi zelf wat je eventueel overhoudt. En wat je ook beslist, mensen moeten niet janken aangezien jij de host bent. Het is wel slecht om vette winst te maken op toernooien imo, maar als je er 10 euro aan overhoudt lig ik er niet wakker van in ieder geval.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik vind dat met singles een geweldig idee idd zoals ik ookal zei als je 10 euro over houd heeft het niet zoveel zin :) haal eerst je eigen geld eruit en dan pas de rest weggeven aan singles ^^
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Lol, :) maar weet je al wie ik moet housen? En hoe zit het met de andere TV's? 3 of 4 beetje weinig > ; (
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Lol, :) maar weet je al wie ik moet housen? En hoe zit het met de andere TV's? 3 of 4 beetje weinig > ; (

mij mss? Gaat dat nog steeds door? Kben je heel dankbaar :)
eindelijk een keer een toernooi waar ik dan 2 dagen ben.
2 dagen smash *gaat door knien voor savior* (hij redt mijn leven :p )
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lolz Down A :/

Savior: zoals het er nu naar uit ziet hebben Fire, Faab, Zero212 en Z-N Freak nog housing nodig... gaat dat lukken? en geen zorgen... TVs krijg ik wel bij elkaar, stel het natuurlijk wel nog steeds op prijs al mensen mee kunnen nemen ^^ of cubes

edit: en ja 50 ct vind ik ook echt bar slecht :/ als je rap wel leuk vind moet je maar eens het nr van Yukmouth en C-Bo downen het nr heet 50 diss of 50 cent diss... hij wordt daar echt heel hard afgemaakt
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Lol, :) maar weet je al wie ik moet housen? En hoe zit het met de andere TV's? 3 of 4 beetje weinig > ; (
mij mss? Gaat dat nog steeds door? Kben je heel dankbaar :)
eindelijk een keer een toernooi waar ik dan 2 dagen ben.
2 dagen smash *gaat door knien voor savior* (hij redt mijn leven :p )

Voordat Savior het niet meer ziet door het o zo weinig spam hier op dit forum :p
Kopieer ik het dus maar even. Ik wil namelijk graag weten of ik kan gehoused worden.

1 blz terug eiste iemand ook nog om gehoused te worden savior, zodat jou geleerd werd hoe je peaches kon ownen ofsiets :p
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
ik heb behoorlijk wat gemist zie ik. (pc was kapot) in iedergeval ik zou meschien mijn gamecube wel kunnen mee nemen als je er nog een nodig hebt. mijn TV wordt een beetje lastig omdat die veel te groot is om mee te nemen in de trein.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik kom de zaterdag de zondag is niet cker i.v.m werk
sorry utto als het kan kom ik wel voor je maar ik heb sinds gisteren daar werk
Je weet dat ik je nergens toe verplicht, mijn eigen deelname op zondag is ook nog erg twijfelachtig. Daarnaast zijn er vast nog zat andere coole mensen om mee te teamen. Nog vrijwilligers daarvoor trouwens? Remen misschien? Lijkt me het proberen wel een keer waard.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom