• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Zgetto's 'bijna' Monthlies - Utrecht - #7 - zaterdag 21 Maart

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Nuke je staat nu op de lijst, kk Adam komt niet...
Oh en Exa, volgende maand wil ik het iets anders doen doen dus dat moet nog steeds goed komen =p
Trouwens mensen graag al aub confirmen als je zeker weet dat je kan. En als je niet kan ook graag zeggen zodat reserve mensjes op de lijst kunnen komen =] .
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
jeps,zoals hij al zegt kom ik niet :'(
ik wil graag maar ik moet leren want heb de dag erna examens
dus gl miguel

verwacht finales wel zgetto vs Amsah ;)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Nou, als Jeffz0r komt, moeten Remen en ik ook komen! Confirm ons maar!

EDIT: Flok heeft gezegd dat ie wilde komen, dus confirm hem voor nu maar. Zal kijken of ik hem nog kan aanspreken/laten posten komende week.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
maybe kom ik wel , als ik alleen engels brief + iets makkelijks moet dan kom ik zoniet dan niet =)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
zet mij maar op de reserve voor deze zondag ^^ je weet maar nooit. Ik kan nog niet confirmen... maar ja misschien dat er nog iemand afzegd voor die tijd en dan kan ik misschien wel komen ^^
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
zet mij maar op de reserve voor deze zondag ^^ je weet maar nooit. Ik kan nog niet confirmen... maar ja misschien dat er nog iemand afzegd voor die tijd en dan kan ik misschien wel komen ^^
Oke Reserve voor jouw^^

Ik kom wel, tenzij ik die dag daarna een random toets heb.
Mag je ook komen als je dit spel niet speelt?
Tuurlijk^^

ik neem wel cube mee en repyh ook^^
Repyh song niet eens op de lijst maar er was nog plaats dus het kan wel =] maar ik ga er niet vanuit dat nog andere lelystadters komen dus die staan nu ook nie op de lijst =/(als er nog meer komen wordt het reserve weer)
Heb nu in iig wel genoeg cubesjes =]
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
zet mij maar op de reserve voor deze zondag ^^ je weet maar nooit. Ik kan nog niet confirmen... maar ja misschien dat er nog iemand afzegd voor die tijd en dan kan ik misschien wel komen ^^
Heb je al je nieuwe telefoon binnen? =o
Zo ja, neem je oude dan zondag mee ^_^ ALS je komt :"D.

Btw Miguel kneem wel een cube mee.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol.. zomaar jat hij je cube >_< die ik hier heb staan is ook van mn bro, want die van mij is uitgeleend... ik neem em wel gewoon mee denk ik, of ie nou nodig is of niet ^_________^. haha moet ik dan ook cubivore voor je meenemen? para-shizz :p

EDIT: ik confirm wel alvast zgetto, de kans is zeker 90% dat ik kan komen :p
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
lol.. zomaar jat hij je cube >_< die ik hier heb staan is ook van mn bro, want die van mij is uitgeleend... ik neem em wel gewoon mee denk ik, of ie nou nodig is of niet ^_________^. haha moet ik dan ook cubivore voor je meenemen? para-shizz :p
Ja mijn broer is een klootzak lol. En yeh neem die **** mee haha, die game is te lijp :"D.
Btww, neem ook al je telefoonstuff mee. Zoals oordopjes, oplader en alle bijhorende gadgets ^_^.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
okido zal ik doen. Als het goed is zit dit erbij: telefoon (duh), oordopjes, verlengstukje met bediening voor mp3 speler, oplader, usb kabel, handleiding, dvd voor data overdracht programmas (zelf niet echt gebruikt.. vond het ook niet echt heel chill werken eerlijk gezegd). Waarschijnlijk kan je de progjes ook downloaden mocht ik de DVD niet kunnen vinden. dat was het zon beetje geloof ik
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
okido zal ik doen. Als het goed is zit dit erbij: telefoon (duh), oordopjes, verlengstukje met bediening voor mp3 speler, oplader, usb kabel, handleiding, dvd voor data overdracht programmas (zelf niet echt gebruikt.. vond het ook niet echt heel chill werken eerlijk gezegd). Waarschijnlijk kan je de progjes ook downloaden mocht ik de DVD niet kunnen vinden. dat was het zon beetje geloof ik
DANKE DANKE DANKE, DANKE! <3
 
Top Bottom