• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Montreal Thread - You better comming!!!1

what do we do now?

  • Play Brawl.

    Votes: 127 41.4%
  • Play Melee.

    Votes: 167 54.4%
  • Steal Airman from the Toronto guys, think about it later.

    Votes: 42 13.7%
  • http://www.youtube.com/watch?v=hUVdA9ABzpg

    Votes: 19 6.2%

  • Total voters
    307

chesterr01

BRoomer
BRoomer
Joined
Mar 6, 2002
Messages
2,732
Location
Montréal, Québec, Canada
Err, 10$ for each tournament (teams and singles). That would be 20$ max. And if some of you want to say it's too expansive, remember that good tournaments are usually 20$ US for each tournament.
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
I was thinking ten for the whole thing but if you guys really want to go high budget it'S up to you...
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
Je te dis que vous êtes chanceux les jeunots de pouvoir jouer dehors et de faire ce que bon vous semble durant votre été.

Profitez en, croyez moi ca vous manquera.

Ok chek le grand pere qui parle mais je suis quand meme serieux.

Moi je m attends a ce que ce soit bien intense dans les posts durant la journée mais faut croire que non hen.

Bref, amusez vous bien.
 

Noshno3

Smash Rookie
Joined
Jun 15, 2004
Messages
2
Location
Montreal, QC
Ok, c'est pas pour etre haut dans les profits ... mais moi je dirais 15$ single et 10$ team ---

FDL, tu veux dire d'etre plus serieux sur le tournoi...?

On pourrait faire un gathering pour le tournoi comme Chet le disait.
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
yeah I know but with the three negative inquiries I had, it's not looking good but trust me guys i'm workin on it.
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
I still have a comunity center maybe alternative, but I'm still on the case don't worry.

So I guess if it goes all the way up to there 100-150 for the room/whatever fee's would be ok?!?
 

Mystic Viper

Smash Ace
Joined
Dec 12, 2003
Messages
603
Location
Montreal
HA! ive been trying for a year to find a palce that wouldnt cost a fortune and would still look pleasant to the eye and i ave had no success.

So good luck, but just for fun, ill restart looking for one, so that i can finish what ive started....
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
Nothing serious, Thursday and friday I worked from 8am to 11PM...

This week is the good one.

Yet, I was wondering about something...

Could the Megadome host this, just a thought, don't take any concrete actions by going to ask anyone about this...
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
Mouaha... ok cool..

Je continue les recherches, mais ca serait quand meme cool de faire un evenement la bas, y as koi comme jeu.

Mariokart
Fzero(?!?)
Smash
SC2

autre chose?!?...

Au faite, t est chez toi auj' chester, laisse moi ton #de tel en privée je t appelle dans l après midi mais que j aille un trou.
 

chesterr01

BRoomer
BRoomer
Joined
Mar 6, 2002
Messages
2,732
Location
Montréal, Québec, Canada
From: Mystic Viper | Posted: 7/20/2004 2:43:59 PM | Message Detail
Hey, i might not be able to see you guys around for some time cause im going to be tutoring a friend in science, but i might have a few questions for you two since you have gratuated ans such.

Anyway, i fi ever i have a question, ill aks you guys on msn!

also, i might have found a palce to do the tournament.

more on this when it devellops.
---
Legends Never Die
Yup, so that's pretty much everything that's new. Anything else from other people ?
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
Here's the **** for now....

It would be 200$
800 sq ft which is more than enough.
I think we'd sort of have to restrict to 32 poeple maybe more... A/C
corner ontario and parthenais we get the room for the whole day

Rules and restrictions....

The thing is we have to stay inside pretty much the whole time, we can't be in the hallways too much.

Pickup afterwards is mandatory.

It would be for august 10.
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
je suis quand meme certain que je peut trouver moins cher, dans un environement un peu moins stresser, mais le local ce local serait cool due au faite qu'il ait toute insonorisé et situé au centre ville....

Mais je continue de chercher.

Je viens d'avoir un flash par exemple...

L'appart en dessous de chez moi en complétement vide et c'est un 5 1/2 p-e que je peut dealer de kooi a 100-125 avec ma proprio.

C'est vraiment rien de certain mais ca serait chouette a fond!

eeeeeesh ouin la crosse c est que ca se pourrait qu elle fasse des visites, je sais vraiment pas, je vous redonne vent de ca bientot.
 

Noshno3

Smash Rookie
Joined
Jun 15, 2004
Messages
2
Location
Montreal, QC
Nice, mais la place a 200$, elle peut contenir exactement 32 ou bien un peu plus?

Si on calcule :

32 × 10 = 320$
..............+
26 × 10 = 260$
...............____

...............580$
..............-
...............200$
...............____
...............380$
..............÷
...................2
...............____
.............~190$ le pot pour chacun des tournois(ou jsais pas comment on lappelle)

~200$
....V
..100$
...60$
...40$

Ca serait bien correcte
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
Originally posted by Noshno3
Nice, mais la place a 200$, elle peut contenir exactement 32 ou bien un peu plus?

Si on calcule :

32 × 10 = 320$
..............+
26 × 10 = 260$
...............____

...............580$
..............-
...............200$
...............____
...............380$
..............÷
...................2
...............____
.............~190$ le pot pour chacun des tournois(ou jsais pas comment on lappelle)

~200$
....V
..100$
...60$
...40$

Ca serait bien correcte
26

Tu va le chercher ou ton 26 pour le team tourney, t est off de 100 dollards a mon avis ca devrait etre 16. Donc 580 de moins pour chaque tournoi. Je dois donner une réponse au gars lundi.

Di ca vous convient c est OK mais moi je dis que ca va semi etre du trouble puis on peut trouver mieux c est sure.

Bref on tranchera lundi. D'ici la, vous pouvez m'appeler en fds au 450 473-7356, !!!!!laisser une message!!!!! si ca ne repond pas et on tranchera.

Chow les mecs
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
wowowow..... calmos l'agressif...

si ca te tente de m'aider chek ca...

http://www.patroleprevost.qc.ca/index.asp?Num=176

Y'as un # de tel pour les contacter, moi je peut pas vraiment parce que j'ai pas le temps de jaser une demi heure avec la tite madame

7355, boulevard Christophe-Colomb

Coin Jean talon, tout près de chez moi :D

mets un ti reply mais que tu aie eu le msg.! question que je le sache,...
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
Y'as qqun qui a cheker celle que j ai poster?!?...

Guys, you have time all day, chek out community centers in your neightborhoods, we're bound to find something sooner or later.

J'appelle ma proprio en fds... je suis online chez moi maintenant alors je verifie souvent, CHESTER, tu peut m'ajouter sur ton msn...
les autres abstenez vous svp... j aime pas avoir 8 millions de gens, dsl si ca sopnne antisociable, mais je repond sur le thread si y as quoi que ce soit
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
On confirme pour le 14 tlm?

Je vais aller voir un local demain je vous tient au courant.
 

chesterr01

BRoomer
BRoomer
Joined
Mar 6, 2002
Messages
2,732
Location
Montréal, Québec, Canada
Hmm, en passant, y'a t'il toujours une limite de 32 personnes?

Deux, y'aurait-il moyen d'enregistrer les matchs à partir des quarters-finals? (J'ai pensé à VCR, après Paty pourrait se charger de les mettre sur son ordi, pis jpourrais les sharer via DC++ ou un ami). Et si quelqu'un a une caméra qui pourrait filmer les vids comme le formely known Punch Crew, ce serait bien. (Sorry pkm, your camera won't cut it =P)
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
OK, tout dependant de l endroit qu on aura, mais je crois bien qu on va accepter plus.

Je vous reviens mercredi avec des nouvelles concretes pour sure!...

On va p-e faire un association avec la clique de tekken pis avoir une vacherie de gros local... VCR serait excellent.

enfin... Mercredi les mecs, a nouveau mon desadline... va p-e falloir changer la date...
 

TestRider

Smash Ace
Joined
Sep 27, 2003
Messages
580
Location
Montréal, Québec
This is chesterr01 speaking

We will have more info tonight. Start warning your family and friends.

TOURNAMENT AUGUST 14TH. Reserv that day in your calendar!!!

Warn as many people as possible, regardlesss of skills level. We want as many participants, and don't discourage people by telling them it will be a rough tourney. We want to reunite all the smash community in Montreal, to make ensuing tournaments as good as possible.

We will have more info tonight. Warn your family and friends. And try to find televisions.
 
Top Bottom