• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

LuLLo

Smash Ace
Joined
Nov 27, 2006
Messages
765
Location
Netherlands, NB
same here, ik zat er niet op te wachten ofzo dat Sonic dr in zou zitten, ik zou het wel vet vinden, maar nu het is kreeg ik wel ff de chills :p...
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Lijkt me sterk wanneer ze zown overpowered releasedate announcement uitbrengen, dat ze het nog gaan wijzigen. (plus dat men zei dat het spel zo goed als klaar is). Hope Remens point aint true. =/
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik had het al gepost in de ZEST 3 thread, die voor je Remen. =p

Uchiha: Release dates worden zo vaak aangepast, ontwikkelaars hebben niet altijd alles in de hand en soms is het qua marketing slimmer.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
wel raar. op die conventie was 3 december voor amerika het 'grote' nieuws.
er zijn nog geen andere berichten uitgegaan, dus k zou me maar niet te veel zorgen gaan maken. besides, dit geldt alleen voor amerika, toch?
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Niet zozeer gay Uchiha, maar als er bijvoorbeeld onvoorziene fouten boven water komen, is er tijd nodig om het aan te passe, ook lukt het niet altijd om dingen op tijd af te krijgen.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Niet zozeer gay Uchiha, maar als er bijvoorbeeld onvoorziene fouten boven water komen, is er tijd nodig om het aan te passe, ook lukt het niet altijd om dingen op tijd af te krijgen.
Is dat niet waar Amerika voor is? :p Geef hun maar de ongebalanceerde versie zodat wij later een wat gebelanceerdere versie krijgen. Zoiets. Beetje hoe het nu met melee is ;_; ik word al gek als ik die NTSC upsmash zie van Foks. xD
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Noem een top game waar elke dag over gehyped wordt, die wel zijn eerst genoemde deadline haalt.

Zoveel games worden uitgesteld voor laatste aanpassingen, bug fixes etc etc. Als een playtester pas laat op een onvoorziende bug stuit, wil je die er wel uitwerken.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
How gay is that. =(
achja, meer tijd voor mij om voor een wii te sparen + ombouwen.
lol ik zou er wel mee oppassen... gister weer een bericht gehad over een update in de overeenkomst van online diensten... is allemaal aangepast uit voorzorg met modchips... waarschijnlijk zal hetzelfde gebeuren als bij de XboX360... online met modded console/gebrande game = nooit meer online met die console... zit de laatste tijd teveel risico aan
 

Aeth

Smash Cadet
Joined
Nov 19, 2006
Messages
47
Location
the netherlands
Zijn er nog mensen die ook naar KoBST gaan het toernooi van var parasite en die niet op de lijst staan of op de lijst met een ? laat maar weten volgende week zaterdag is het toernooi al;) :)
 

Pikapower

Smash Journeyman
Joined
Oct 16, 2003
Messages
299
Location
Almere_Holland
Wie woont redelijk in de buurt van almere en heeft volgende week een dag waar op hij nix te doen heeft en zin heeft om te smashen? ... i'm bored help me :'<
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Ik vlieg wel vanuit Engeland naar Almere =).

Enne, nee de reden dat spellen in Europa zo laat komen is vanwege al de talen en de verschillende landen waarin het spel gelegaliseerd moet worden.
Ieder land heeft zijn eigen regels, waardoor Manhunt 2 weer wordt geweigerd...godverdomme.

In ieder geval, een gamer in Europa is altijd genaaid, behalve als je fan van Konami bent <3. Is zo'n beetje het enige bedrijf die ik moeite zie doen voor Europa.
 
Top Bottom