• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The New Order Tournament 2

Status
Not open for further replies.

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
De volgende mensen komen niet:
78 Will
79 Robinotx

Robinotx heeft het te druk en will heb ik geen flauw idee wie het is, dus schrijf die ook maar uit.

Offtopic: Ik krijg ook opeens geen mail meer van smashboards, terwijl ik dat wel eerst kreeg toen er een nieuw bericht was. Weet iemand hoe ik dit weer kan fixen
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
hey, jullie stonden nog niet op de lijst. je weet dat confirmen anders is dan inschrijven he?
als je confirmed, dan weet je zeker dat je komt.

Edit: en neem wii's mee als je kan ;)
geldt voor iedereen trouwens.

ik heb er nu 15. you do the math.
80 / 15 = een hoop mensen die moeten wachten op een match.
bring wii's xD
Ja dat weet ik. Anyways dan maar effe duidelijk ~~ CONFIRMED BOTH

Ik heb alleen NTSC Brawl dus als freeloader geen probleem is kan ik Wii wel meenemen. TV wordt iets groter probleem aangezien ik met de trein zal komen.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Ja dat weet ik. Anyways dan maar effe duidelijk ~~ CONFIRMED BOTH

Ik heb alleen NTSC Brawl dus als freeloader geen probleem is kan ik Wii wel meenemen. TV wordt iets groter probleem aangezien ik met de trein zal komen.
Zover ik weet zijn er geen verschillen tussen de PAL en NTSC versie. dus als je die mee wilt nemen graag :)
tv is niet zo'n probleem als je die niet mee **** nemen. die kan ik bij huren. wii's niet ;)
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Vind t eigenlijk tog eerlijker als de eerste 99 confirmde mensen die goodies krijgen ipv van de eerste 99 bij de venue :o
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
Vind t eigenlijk tog eerlijker als de eerste 99 confirmde mensen die goodies krijgen ipv van de eerste 99 bij de venue :o
Maar dat zou bestwel klote zijn. Want dan zou hij ze allemaal moeten gaan opzoeken met een grote lijst in de hand. Het is makkelijker om gewoon de eerste 99 op de venue te doen.
 

popo-chan

Smash Rookie
Joined
Feb 3, 2007
Messages
4
heeyy, eindelijk een toernooi in de bekende buurt :p
voeg mij (Popo-Chan) en mn vriend (Sjakmachien) maar toe.
Misschien dat we allebei een Wii kunnen meenemen.
Weet nog niet zeker.

cya then
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Ik eis dat je mij een PM stuurt waarin je vertelt wat voor goodies het zijn...
Anders weet ik niet zo zeker of ik eerder kom of niet

PM MIJ ( echt waar alleen ik hoef het te weten je mag me ook PMen en posten dat je niks zal zeggen ik hou me mond dicht )

alvast bedankt schaduw
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
je moet toch vroeg komen omdat je een wii meeneemt :p

dit geldt voor iedereen trouwens:
zoals in de eerst post staat, kunnen mensen met een wii en/of tv al eerder naar binnen.
deze mensen krijgen dan natuurlijk ook als eerst hun goodie :)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
dude wtf die zijn confirmed!:mad:
als je zoiets nog een keer flikt ban ik je VOOR LEVEN uit de smash scene! (die mense)

KANKERRRRRRRR FLAKERS STERF

eerst godverdomme alles checken voordat je confirmed jah!


PS
nothing personal ofcource :) come again
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Rutger, zou je mij uit willen leggen wat hij fout doet. volgens mij scheld elke gast hier met kk.
Het gaat niet om de kk, het gaat om de toon. Je hebt vriendschappelijk schelden en je hebt agressief schelden, en Edwin zocht hier eventjes de grenzen op. ;) Ik snap zijn punt wel, maar zo'n post kan door nieuwkomers verkeerd begrepen worden.

Zoals het er nu staat is het wel goed though.
 

Sean~

Smash Apprentice
Joined
Oct 8, 2008
Messages
95
Location
Netherlands- Rotterdam
K had ook gecheckt >_> en hun kwamen ook daarom confirmde ik, en opeens komen ze niet tja dan kan ik het toch niet laten, dat zou alleen vervelender zijn. Beter dat k het meld dan dat ik stil blijf en 2 mensen op confirmed staan en zoiezo niet komen.. >.>
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom